Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

punkman

CiteerDKV sleept Johan Derksen voor rechter DKV en diens voorzitter Robert Veenstra slepen Johan Derksen en weekblad Voetbal International (VI) voor de rechter. Op straffe van een dwangsom van een half miljoen euro eist Veenstra dat Derksen zijn eerdere beweringen over gesjoemel met cijfers bij DVK terugneemt.
Aanleiding vormt berichtgeving van VI over boekhoudkundige trucjes die de DKV voorzitter zou hebben toegepast om de financiƫle problemen van de club af te schuiven op zijn voorganger. Ook zou volgens VI de bewering van Veenstra dat op het randje van failliet was bij zijn aantreden in 2010 onjuist zijn.
Volgens Veenstra heeft Derksen zowel in het weekblad VI als in het gelijknamige RTL-televisieprogramma onwaarheden, afkomstig van voormalig DKV -voorzitter Riemer van der Velde, als feiten gepresenteerd. Dit terwijl Van der Velde en Veenstra in een conflict verwikkeld zijn. De berichtgeving van VI is schadelijk voor zowel de club als de positie van voorzitter Veenstra. Zij eisen daarom komende vrijdag in kort geding een rectificatie met een dwangsom van maximaal 500.000 euro.


:_schater

John Hiatt

Typisch is dat het Friesch Dagblad niet gedaagd is. Die hebben exact hetzelfde geschreven. Maar waarschijnlijk heeft Veenstra daar afgedwongen dat ze niet meer negatief over dkv schrijven. Invloed van dkv gaat heel ver.

Clint

Ja, die Veenstra heeft zelfs Genee in zijn broekzak. :devil

John Hiatt

Genee hoeft nooit meer te zeggen dat hij voor Cambuur is, na gisteravond. Is dus gewoon een dkv'er.

Dokkumer

Heb gisteren niet gekeken, is het de moeite waard om terug te zien en Genee op de verraderslijst te zetten? :devil

Vanuit Helmond

Citaat van: Dokkumer op maart 12, 2013, 12:29:58
Heb gisteren niet gekeken, is het de moeite waard om terug te zien en Genee op de verraderslijst te zetten? :devil
Echt wel

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op maart 12, 2013, 07:49:50
Genee hoeft nooit meer te zeggen dat hij voor Cambuur is, na gisteravond. Is dus gewoon een dkv'er.

Helemaal mee eens. Wat is die gast door de mand gevallen.

Had al m'n twijvels nadat 'ie wat presenteerwerk voor die keutellikkers heeft gedaan bij een open dag, maar gisteravond sloeg echt alles.

Dus, ik stel voor dat hij dat SCC kinderstoeltje weer retourneert aan Derksen en vdGijp. En de komende 100 jaar zn bek gaat spoelen met groene zeep....

Wat mij betreft een stadionverbod voor het leven.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

semper fi

Genee wil gewoon dat die Veenstra daar nog langer blijft.zodat hij nog langer de tijd krijgt om die club kapot te maken  :scc

Ronnie tng

Ik kan het helemaal mis hebben, maar dat dacht ik dus ook.  :y

Len Cantello

Citaat van: semper fi op maart 12, 2013, 14:16:41
Genee wil gewoon dat die Veenstra daar nog langer blijft.zodat hij nog langer de tijd krijgt om die club kapot te maken  :scc
Als dat de echte reden is, neem ik alles terug. Maar ik ben bang dat hij zich laat gebruiken als spreekbuis in de media. Misschien betalen ze hem er zelfs wel voor........
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

brambo3004

Citaat van: Len Cantello op maart 12, 2013, 20:21:50
Citaat van: semper fi op maart 12, 2013, 14:16:41
Genee wil gewoon dat die Veenstra daar nog langer blijft.zodat hij nog langer de tijd krijgt om die club kapot te maken  :scc
Als dat de echte reden is, neem ik alles terug. Maar ik ben bang dat hij zich laat gebruiken als spreekbuis in de media. Misschien betalen ze hem er zelfs wel voor........

Genee schnabbelt zich een slag in de rondte.

Destroyer

Citaat van: brambo3004 op maart 12, 2013, 20:33:18
Citaat van: Len Cantello op maart 12, 2013, 20:21:50
Citaat van: semper fi op maart 12, 2013, 14:16:41
Genee wil gewoon dat die Veenstra daar nog langer blijft.zodat hij nog langer de tijd krijgt om die club kapot te maken  :scc
Als dat de echte reden is, neem ik alles terug. Maar ik ben bang dat hij zich laat gebruiken als spreekbuis in de media. Misschien betalen ze hem er zelfs wel voor........

Genee schnabbelt zich een slag in de rondte.

en niet minder
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Dus de beurs gaat voor clubliefde? Ach eigenlijk wel logisch, geld stinkt niet  :zweep

brambo3004


RotterdamLeeuwarden

Beetje offtopic maar ik meende dat die 2 zulke goede vrienden waren ?
Nou, niet dus.
:koffie
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)