Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Het wordt steeds gekker met die boeren. Het Friesch Dagblad wil een kritisch stukje publiceren over het functioneren van de directie, dreigt Veenstra direct met een kort geding. Kritiek op Zijne koninklijke hoogheid Veenstra is uit de boze.

Dokkumer

Dan zou ik als FD zijnde juist doorzetten, met een eventueel kort geding zet Rinus zichzelf alleen maar meer voor schut :devil

Viper

Het regent spreeuwenpoep in Heerenveen

HEERENVEEN - Iedere dag rond zonsondergang regent het spreeuwenpoep in Heerenveen.

Een enorme zwerm van duizenden vogels strijkt neer in de bomen rond de Heideburen. Het is een machtig schouwspel, maar bewoners zijn de spreeuwen liever kwijt dan rijk.

,,Alle planten, struiken en bomen zitten onder de vogelpoep. Zelfs ons tuinpad is helemaal wit.''

michello

Gerard Bos:

Oei, oei, oei...Fans van sc Heerenveen moesten eens weten wat wij als sportredactie vandaag hebben beleefd hier en hoe club op bepaalde zaken reageert... Kan er helaas niet teveel over zeggen (afspraak), maar collega Daan Rieken en ik kregen een nietsverhullende mail. Later meer.


Len Cantello

Ik zou die mail publiceren op de voorpagina van de FD. En die hoerenveendwaas aanklagen voor intimidatie en bedreiging (als ik die journalist was).
  :rodekaart
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Ik zeg die Rinus nog langer daar laten, doet uitstekend werk daar  :thumbsup

marrumer

ze zitten nu in het linker rijtje  :(

brambo3004

Citaat van: marrumer op maart 03, 2013, 19:54:29
ze zitten nu in het linker rijtje  :(

hoe slecht moet je tegenwoordig spelen om te degraderen? :zucht

sunderland

bij die 2e goal van dkv leek het er verdacht veel op dat jelle zijn hand terug trok .Kijk maar terug

SCCornjum

'dkv-column verjaagt sponsoren'
dkv - De column in sc-dkvblad Corner waarin sprake is van ,,gekrenkte sponsorego's" heeft de boosheid opgewekt van sponsor Paul Olijve, directeur van De Haan Westerhoff.

Hij schrijft dat vandaag in een ingezonden stuk in de Leeuwarder Courant.

Bovendien ergert het hem dat voormalig voorzitter Riemer van der Velde in het stuk wordt 'neergesabeld' met 'flauwekul-argumenten'. ,,Waarom niet de lijn gekozen van verzoenen en schikken?", aldus Olijve.

Hij verwacht dat de huidige voorzitter, Robert Veenstra, afstand neemt van de column en vertelt dat hij er niet de hand in heeft gehad.

Anders stapt hij op als sponsor, schrijft Olijve. ,,Met bloedend hart, maar ik laat ons bedrijf niet wegzetten als een suffe hut."


En das volgens mij niet de eerste.
Watching Football Is Not A Crime

Dokkumer

De eerste de beste hier op dit forum die aangeeft blij te zijn met de overwinning van Jarrefean of nederlaag van pisvee omdat het gunstig is voor Ajaks of Feyenooit krijgt van mij hoogstpersoonlijk een levenslange ban!

Capice?  :zweep

Ronald

Citaat van: SCCornjum op maart 09, 2013, 18:56:03
'dkv-column verjaagt sponsoren'
dkv - De column in sc-dkvblad Corner waarin sprake is van ,,gekrenkte sponsorego's" heeft de boosheid opgewekt van sponsor Paul Olijve, directeur van De Haan Westerhoff.

Hij schrijft dat vandaag in een ingezonden stuk in de Leeuwarder Courant.

Bovendien ergert het hem dat voormalig voorzitter Riemer van der Velde in het stuk wordt 'neergesabeld' met 'flauwekul-argumenten'. ,,Waarom niet de lijn gekozen van verzoenen en schikken?", aldus Olijve.

Hij verwacht dat de huidige voorzitter, Robert Veenstra, afstand neemt van de column en vertelt dat hij er niet de hand in heeft gehad.

Anders stapt hij op als sponsor, schrijft Olijve. ,,Met bloedend hart, maar ik laat ons bedrijf niet wegzetten als een suffe hut."


En das volgens mij niet de eerste.


Ik zou zeggen laat cambuur het hengeltje maar uit gooien en it bedrijf alvast warm maken om volgend seizoen ovet te stappen

Dokkumer

Zij waren hier toch al sponsor? Ik meende namelijk dat ze ook een seizoen rugsponsor zijn geweest.

Ronald

In dat geval kunnen ze het sponsorbedrag naar Cambuur toe wel verhogen met het bedrag wat nu naar hoerenveen gaat, heb je waarschijnlijk ook direct een nieuwe hoofdsponsor.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Dokkumer op maart 09, 2013, 21:30:37
De eerste de beste hier op dit forum die aangeeft blij te zijn met de overwinning van Jarrefean of nederlaag van pisvee omdat het gunstig is voor Ajaks of Feyenooit krijgt van mij hoogstpersoonlijk een levenslange ban!

Capice?  :zweep

Fuck, mn toetsenbord hapert  8)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)