Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

vialli

Citaat van: denistel op februari 22, 2013, 10:15:40
morgenavond een stille tocht in dkv vanwege de machtstrijdt

hopelijk blijft het de hele avond stil daar

zak lekker verder in de stront ju stumpers

As je in de stront beginne te roeren is de lucht niet meer te harden en mutte je
gauw make dat je weg komme

The king1

Wat is het verschil tussen stil en stil?

Ronald

Niks, maar je hebt ook doodstil  :_schater

Destroyer

Hoe dom ook, stille tocht. Menig supporter zou juist dan zijn bek open trekken zodat iedereen het hoord. Dom klap vee juh  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Als tegenactie maar een support Zanger Rinus actie organiseren. Die kerel doet zoveel ontzettend goed werk daar  :devil

John Hiatt

Laat ze lekker in dat stinkdorp. Hopelijk wint Twente, wordt de malaise nog groter.

SCCornjum

Citaat van: John Hiatt op februari 23, 2013, 12:58:05
Laat ze lekker in dat stinkdorp. Hopelijk wint Twente, wordt de malaise nog groter.
:_schater
Watching Football Is Not A Crime

Dokkumer

200 persoontjes liepen mee. De andere 22.000 vinden het blijkbaar wel best :devil

The king1


Dokkumer

Nog meer lachwekkend nieuws vanuit dkv... Bij de opkomst van de stuntelaars wordt "One Vision" gedraaid.. Ik vermoed dan ook dat Rinus daar een handje in heeft gehad  :y

Dokkumer


RotterdamLeeuwarden

Fuck, die krengen hebben gewonnen  :rodekaart
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

The king1

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 23, 2013, 23:18:29
Fuck, die krengen hebben gewonnen  :rodekaart

Twente wou verliezen ze willen van de trainer af. Dat is gelukt let maar op

Dokkumer

Citaat van: Dokkumer op februari 17, 2013, 20:43:33
Citaat van: Bernardo op februari 17, 2013, 18:21:00
Resterende programma van die boeren:

Twente (thuis), NAC (uit), PSV (thuis), NEC (uit), Feyenoord (thuis), Groningen (uit), Willem II (thuis), Ajax (uit), AZ (thuis), Utrecht (thuis), Roda JC (uit)


Het komt steeds dichterbij! _O_ _O_
Aantal punten..
3,0,0,0,0,0,1,0,0,0,1 :devil
Ronnie, krijg ik hier ook punten voor in de pool? :devil Nu de rest van de voorspellingen ook nog goed en ik ben dik tevreden :D

marrumer

ik kwam gisteren langs een benzinepomp met een bordje daar op stond: "DKV"   :_schater