Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: The king1 op februari 20, 2013, 21:41:09
Citaat van: marrumer op februari 20, 2013, 18:45:02
jongens ga allemaal maar leren hoe je de plank raak kan slaan  :)

Je bedoelt waarschijnlijk hoe je met een plank raak kan slaan op die strontboeren :zweep
:_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer

Citaat van: The king1 op februari 20, 2013, 21:41:09
Citaat van: marrumer op februari 20, 2013, 18:45:02
jongens ga allemaal maar leren hoe je de plank raak kan slaan  :)

Je bedoelt waarschijnlijk hoe je met een plank raak kan slaan op die strontboeren :zweep
natuurlijk  :y

Dokkumer

Pfff, is daar een plank voor nodig dan?  :_schater

The king1

Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2013, 19:03:43
Pfff, is daar een plank voor nodig dan?  :_schater
Nee eigenlijk niet maar ja moderne tijden  8P

Dokkumer

Dan nog niet. Ik bin niet van die moderne geintsjes. Wij vliegen er hup met rollator en al bovenop  :zweep  :clint

Clint


denistel

morgenavond een stille tocht in dkv vanwege de machtstrijdt

hopelijk blijft het de hele avond stil daar

zak lekker verder in de stront ju stumpers

John Hiatt

Een stille tocht voor dkv! Te triest voor woorden.

Clint

Citaat van: denistel op februari 22, 2013, 10:15:40
morgenavond een stille tocht in dkv vanwege de machtstrijdt

:_schater

Toepasselijk toch? Het is dood daar.

Len Cantello

Wat zetten die stronthappers zich zelf voor paal. Om je kapot te lachen.
:0= GA ZO DOOR! GA ZO DOOR!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Ronald

Er was gisteravond een film op tv die ook van toepassing lijkt op die club. Namelijk Titanic. Daar in hoerenveen is het eigen bestuur de ijsberg. l8l

marrumer

Citaat van: Ronald op februari 22, 2013, 13:05:55
Er was gisteravond een film op tv die ook van toepassing lijkt op die club. Namelijk Titanic. Daar in hoerenveen is het eigen bestuur de ijsberg. l8l
:thumbsup

oost058

Citaat van: clint op februari 22, 2013, 10:23:49
Citaat van: denistel op februari 22, 2013, 10:15:40
morgenavond een stille tocht in dkv vanwege de machtstrijdt

:_schater

Toepasselijk toch? Het is dood daar.

In dat licht bezien vind ik dat ze er vrij laat mee zijn  8) :devil

reisbureau

Valt me niets tegen van die boeren, deze vooruitziende blik.

Normaal houden we in Nederland pas een stille tocht na het overlijden. Nu er aan voorafgaand.  :_schater

Wat ik me wel afvraag of ze er toestemming voor hebben om dit te organiseren. Want als wij een stilletocht hebben vanuit één van onze bestuurlijke centra (Kleine Leeuwarder na overlijden Ome Jan) naar Stadion hebben we toestemming nodig, krijgen een vastgestelde route en krijgen we begeleiding van de ME. Met al die trekkers en hooivorken lijkt me die in DKV iets complexer om te regelen.  :rodekaart

Ronald

Ze zijn nog niet eens zover ontwikkeld dat ze trekkers hebben. Ze werken nog met paard en wagen daar en ze hebben alleen wat zandpaden waar ze gebruik van kunnen maken. En die 5 kleine mannetjes die daar aan mee doen heb je geen me voor nodig, moeke loopt mee om de hand beet te houden.  :P