Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

Mooier kan inderdaad niet! Maar stel je voor, DKV handhaaft zich ten kosten van SCC. Een grotere nachtmerrie is er niet!

Cambuur kampioen, laat DKV er maar uitgeknikkerd worden door Graafschap of zo. Geen derby volgend seizoen, maar wedstrijden tegen Ajax, Feyenoord, Psv, Utrecht, Groningen enz is ook leuk toch?  :D

oost058

Ik teken voor de derby in een promo-degra duel

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Ronnie tng op februari 19, 2013, 10:44:51
Mooier kan inderdaad niet! Maar stel je voor, DKV handhaaft zich ten kosten van SCC. Een grotere nachtmerrie is er niet!

Cambuur kampioen, laat DKV er maar uitgeknikkerd worden door Graafschap of zo. Geen derby volgend seizoen, maar wedstrijden tegen Ajax, Feyenoord, Psv, Utrecht, Groningen enz is ook leuk toch?  :D

Angst is misschien een slechte raadgever, maar zo denk ik er ook over. Als je zo'n wedstrijd verliest, moet je dat jaren aanhoren.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Doorgaand met de hypothese...
Wij hebben niets te verliezen, zij alles. Mochten ze eventueel een grote bek op willen zetten mag je ze gerust op die feiten wijzen. Uiteraard doet verliezen van die stinkerds pijn, maar zij moeten zich rot schamen dat ze in de PO's terecht zijn gekomen. Wij kunnen alleen maar trots zijn op ons kutclubke!

En trouwens bij die Oostblokscandinaviërs leeft het nog geen 3% van hoe het bij ons leeft, dus feitelijk staan we nu al in die tombe met 0-3 voor  |:) |:) |:)

Ronnie tng

Citaat van: Dokkumer op februari 19, 2013, 20:49:41
Wij hebben niets te verliezen

En daar sla je de plank al helemaal mis Dokkumer. Tegen die boeren hebben wij dus alles te verliezen. Winnen zou het mooiste zijn wat er is, verliezen zou de grootste nachtmerrie zijn die er is! Verder ben ik echt niet trots dat we de play offs halen, dat is de laatste jaren niet meer dan normaal. Echt trots ben ik wanneer we nu eindelijk eens dat laatste stapje weten te maken!  :y

Galdiano

Citaat van: Ronnie tng op februari 20, 2013, 07:34:31
Citaat van: Dokkumer op februari 19, 2013, 20:49:41
Wij hebben niets te verliezen

En daar sla je de plank al helemaal mis Dokkumer. Tegen die boeren hebben wij dus alles te verliezen. Winnen zou het mooiste zijn wat er is, verliezen zou de grootste nachtmerrie zijn die er is! Verder ben ik echt niet trots dat we de play offs halen, dat is de laatste jaren niet meer dan normaal. Echt trots ben ik wanneer we nu eindelijk eens dat laatste stapje weten te maken!  :y

Amen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Ronnie tng op februari 20, 2013, 07:34:31
Citaat van: Dokkumer op februari 19, 2013, 20:49:41
Wij hebben niets te verliezen

En daar sla je de plank al helemaal mis Dokkumer. Tegen die boeren hebben wij dus alles te verliezen. Winnen zou het mooiste zijn wat er is, verliezen zou de grootste nachtmerrie zijn die er is! Verder ben ik echt niet trots dat we de play offs halen, dat is de laatste jaren niet meer dan normaal. Echt trots ben ik wanneer we nu eindelijk eens dat laatste stapje weten te maken!  :y
De plank misslaan?? Het is mijn mening ;) Ik heb ook niet gezegd dat wij trots moeten zijn op het halen van de PO, dat is wel het minimale wat wij moeten verwachten van dit team. ZIJ moeten zich op voorhand al rotschamen met die 40 miljoen subsidie en die miljoenenverkopen die in rook zijn opgegaan.

En overigens is de verdere discussie totaal onnodig, wij knikkeren ze niet maar KOGELEN die lui richting Bierleague  |:)
Laat die jarrebeffers maar komen, ben niet bang voor dat pannenkoekelftal.

marrumer

Citaat van: Dokkumer op februari 20, 2013, 10:43:18
Citaat van: Ronnie tng op februari 20, 2013, 07:34:31
Citaat van: Dokkumer op februari 19, 2013, 20:49:41
Wij hebben niets te verliezen

En daar sla je de plank al helemaal mis Dokkumer. Tegen die boeren hebben wij dus alles te verliezen. Winnen zou het mooiste zijn wat er is, verliezen zou de grootste nachtmerrie zijn die er is! Verder ben ik echt niet trots dat we de play offs halen, dat is de laatste jaren niet meer dan normaal. Echt trots ben ik wanneer we nu eindelijk eens dat laatste stapje weten te maken!  :y
De plank misslaan?? Het is mijn mening ;) Ik heb ook niet gezegd dat wij trots moeten zijn op het halen van de PO, dat is wel het minimale wat wij moeten verwachten van dit team. ZIJ moeten zich op voorhand al rotschamen met die 40 miljoen subsidie en die miljoenenverkopen die in rook zijn opgegaan.

En overigens is de verdere discussie totaal onnodig, wij knikkeren ze niet maar KOGELEN die lui richting Bierleague  |:)
Laat die jarrebeffers maar komen, ben niet bang voor dat pannenkoekelftal.
leuke bijnamen man  :thumbsup

Ronnie tng

Citaat van: Dokkumer op februari 20, 2013, 10:43:18
De plank misslaan?? Het is mijn mening ;) Ik heb ook niet gezegd dat wij trots moeten zijn op het halen van de PO, dat is wel het minimale wat wij moeten verwachten van dit team. ZIJ moeten zich op voorhand al rotschamen met die 40 miljoen subsidie en die miljoenenverkopen die in rook zijn opgegaan.

En overigens is de verdere discussie totaal onnodig, wij knikkeren ze niet maar KOGELEN die lui richting Bierleague  |:)
Laat die jarrebeffers maar komen, ben niet bang voor dat pannenkoekelftal.

Ja en dat je de plank mis slaat, dat is weer mijn mening. Jij hebt het over alleen maar trots kunnen zijn op ons clubje, nou dat kan ik niet wanneer we ten koste van DKV in de JL blijven voetballen en zij feesten omdat ze zich handhaven. Dat ze zich op voorhand moeten schamen ben ik met je eens, maar denk dat ze, wanneer ze winnen er niet minder om feesten. En dat ten koste van ons ;)

Ik word liever kampioen, groot feest bij de Oldehove! Die krantenkoppen zijn beter dan de krantenkoppen dat Heerenveen gesloopt is, die krantenkoppen kun je verwachten bij winst of verlies  :koffie

Len Cantello

Citaat van: Ronnie tng op februari 20, 2013, 11:20:16
krantenkoppen dat Heerenveen gesloopt is, die krantenkoppen kun je verwachten bij winst of verlies  :koffie
Krantekoppen of geen krantekoppen. Ik droom er prettig van om weer eens het treintje te pakken op zaterdagochtend 08.00 uur voor een pot bier / voetbal in dat stinkdorp.
:X
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

veroen

Citaat van: Ronnie tng op februari 20, 2013, 07:34:31
Citaat van: Dokkumer op februari 19, 2013, 20:49:41
Wij hebben niets te verliezen

En daar sla je de plank al helemaal mis Dokkumer. Tegen die boeren hebben wij dus alles te verliezen. Winnen zou het mooiste zijn wat er is, verliezen zou de grootste nachtmerrie zijn die er is! Verder ben ik echt niet trots dat we de play offs halen, dat is de laatste jaren niet meer dan normaal. Echt trots ben ik wanneer we nu eindelijk eens dat laatste stapje weten te maken!  :y

daar sla jij de plank denk ik mis Ronnie ;) Wij hebben als supporters dan alles te verliezen.
Kijk je puur naar de club dan kunnen die boeren alleen maar alles verliezen met een hoge begroting en hoge salarissen waardoor de hele bende dan in elkaar stort als een kaartenhuis.

FAILLIET met die bende!!!

Ronnie tng

Citaat van: veroen op februari 20, 2013, 17:29:27
Citaat van: Ronnie tng op februari 20, 2013, 07:34:31
Citaat van: Dokkumer op februari 19, 2013, 20:49:41
Wij hebben niets te verliezen

En daar sla je de plank al helemaal mis Dokkumer. Tegen die boeren hebben wij dus alles te verliezen. Winnen zou het mooiste zijn wat er is, verliezen zou de grootste nachtmerrie zijn die er is! Verder ben ik echt niet trots dat we de play offs halen, dat is de laatste jaren niet meer dan normaal. Echt trots ben ik wanneer we nu eindelijk eens dat laatste stapje weten te maken!  :y

daar sla jij de plank denk ik mis Ronnie ;) Wij hebben als supporters dan alles te verliezen.
Kijk je puur naar de club dan kunnen die boeren alleen maar alles verliezen met een hoge begroting en hoge salarissen waardoor de hele bende dan in elkaar stort als een kaartenhuis.

FAILLIET met die bende!!!

En waar sla ik de plank dan mis? Volgens mij zeg ik ook dat we als supporters (wij zijn de club) juist alles te verliezen hebben.

Verder snap ik iedereen wel hoor, en waarschijnlijk zit ik in dezelfde trein als Len Cantello, dat beviel de laatste keer (Eindhoven) ook wel  w:)

marrumer

jongens ga allemaal maar leren hoe je de plank raak kan slaan  :)

Len Cantello

Citaat van: Ronnie tng op februari 20, 2013, 17:42:18
Verder snap ik iedereen wel hoor, en waarschijnlijk zit ik in dezelfde trein als Len Cantello, dat beviel de laatste keer (Eindhoven) ook wel  w:)
:0= INSTAPPEN ALLEMAAL!!!!!!!
:zweep
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

The king1

Citaat van: marrumer op februari 20, 2013, 18:45:02
jongens ga allemaal maar leren hoe je de plank raak kan slaan  :)

Je bedoelt waarschijnlijk hoe je met een plank raak kan slaan op die strontboeren :zweep