Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

drg

Zou die moraalridder van een dkvfan vroegtijdig hier verschijnen met een antwoord of zo die überhaupt wel naar dkv zijn gegaan? Voorbeeld toeschouwer! ;)

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

feanfan

Jaa wij kunnen overal vandaan reageren, ook vanaf de tribune! En, de 2-2 staat op het scorebord :P

feanfan

En de 3-2! Geluksgoaltjes of niet!  8)

marrumer

Citaat van: feanfan op augustus 23, 2013, 20:45:53
En de 3-2! Geluksgoaltjes of niet!  8)
zeg dit op je eigen forum a.u.b.

AL

De lamme tegen de blinde daar in die meststal.
Heerenveen is een simpele counterploeg en ajax heeft ontzettend zwakke vleugels. Wat een miskoop die bojan zeg!

Vanuit Helmond

Citaat van: feanfan op augustus 23, 2013, 20:45:53
En de 3-2! Geluksgoaltjes of niet!  8)
Nou oprotten stomme boer. En dat is wel haat, haat jegens jullie.

Viper

#802
Ze moeten gevoed worden door sportieve successen. Daarmee is die club ook 'groot' geworden, natuurlijk.

Het houden van een club en een stad kennen ze niet, misschien van het gehucht waar ze helemaal vandaan moeten komen. Eigenlijk zijn ze niets, in Scharsterbrug had die graftombe ook kunnen staan, aangezien het vee van het platteland komt. Alleen de geografische ligging van Heerenveen is beter.

Galdiano

Wat een nsb bedrijf dat kroon leverworst! ShirtSponsor bij dkv!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Cambuur Liwwadden

Krijgen we de rest van de tussenstanden niet meer door van "onze vrolijke vrind" de feanfan  :zweep?  of staat z'n tt 818 te bufferen.....? en heeft het zodoende wat vertraging opgelopen.

Zie het in deze, zie de laatste twee posts van deze DKV-er, een beetje als : you only sing when youre winning.   typisch en wel voorspelbaar.



WAT MOET JE HIER? ons een beetje uitdagen nog is niet nodig voor 29-09 hoor   8)
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

drg

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 23, 2013, 21:39:26
Jezus, van 0-2 naar 3-2 ?

Zozo

Dat wil wel eens als buitenspel spontaan niet meer bestaat en Vermeer niet eens meer de moeite doet om naar de bal te springen  :_schater

Cambuur Liwwadden

Citaat van: AL op augustus 23, 2013, 20:55:42
De lamme tegen de blinde daar in die meststal.
Heerenveen is een simpele counterploeg en ajax heeft ontzettend zwakke vleugels. Wat een miskoop die bojan zeg!

Zoals je zegt: De lamme tegen de blinde     maar mocht ik kiezen (uit twee slechten) dan toch maar de punten naar A'dam
Daar is de haat en nijd veeeeel te groot voor richting de grootste bioscoop van NL.

3-3 acceptabele uitslag DKV-AJAX              zelf winnen dit weekend staan we gewoon gelijk met de beide kneusjes hoor en zien we wel weer verder.
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Cambuur Liwwadden

Citaat van: drg op augustus 23, 2013, 22:03:49
Dat wil wel eens als buitenspel spontaan niet meer bestaat en Vermeer niet eens meer de moeite doet om naar de bal te springen  :_schater

Jij hebt de wedstrijd serieus zitten te kijken?  'tis mooi weer nog hoor.
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

drg

Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 23, 2013, 22:06:09
Jij hebt de wedstrijd serieus zitten te kijken?  'tis mooi weer nog hoor.

Kzou Ajax zien, heb 't na een helft wel opgegeven, na die gegeven eerste goal van dkv wist ik wel weer wat voor wedstrijd dit moest worden  8P