Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

feanfan

Op ons forum wordt in dat topic veel gesproken over beide clubs, omdat er in alle redelijkheid kan worden meegepraat door enkelen van jullie. Als je dat op fatsoenlijke toon doet, hoeft dat echt geen probleem te zijn, zo blijkt.  ;)

mescc

Citaat van: feanfan op augustus 23, 2013, 10:59:37
Op ons forum wordt in dat topic veel gesproken over beide clubs, omdat er in alle redelijkheid kan worden meegepraat door enkelen van jullie. Als je dat op fatsoenlijke toon doet, hoeft dat echt geen probleem te zijn, zo blijkt.  ;)

Blijf dan maar lekker daar!   :rodekaart

Bernardo

Citaat van: feanfan op augustus 23, 2013, 10:59:37
Op ons forum wordt in dat topic veel gesproken over beide clubs, omdat er in alle redelijkheid kan worden meegepraat door enkelen van jullie. Als je dat op fatsoenlijke toon doet, hoeft dat echt geen probleem te zijn, zo blijkt.  ;)

Nou je hok maar weer in.  :rodekaart

drg

En dan lopen ze ons uit te lachen als niet vol zit midden in de vakantie tegen NAC  l8l

HEERENVEEN - Voor de voetbalwedstrijd SC Heerenveen-Ajax vanavond (20.00 uur) in het Abe Lenstrastadion zijn nog honderden kaartjes verkrijgbaar. Gegadigden kunnen vanavond zelfs nog bij kassa van het stadion terecht.

De club verwacht vanavond ongeveer 25.000 toeschouwers in het stadion dat ruim 26.100 mensen kan herbergen. Het uitvak voor de Ajax-fans (capaciteit circa 1200) is wel volgeboekt.

Het is voor het eerst in jaren dat een editie van Heerenveen-Ajax niet is uitverkocht. Dat is illustratief voor de tanende publieke belangstelling dit seizoen.

LC.nl

Destroyer

Citaat van: drg op augustus 23, 2013, 17:40:58
En dan lopen ze ons uit te lachen als niet vol zit midden in de vakantie tegen NAC  l8l

HEERENVEEN - Voor de voetbalwedstrijd SC Heerenveen-Ajax vanavond (20.00 uur) in het Abe Lenstrastadion zijn nog honderden kaartjes verkrijgbaar. Gegadigden kunnen vanavond zelfs nog bij kassa van het stadion terecht.

De club verwacht vanavond ongeveer 25.000 toeschouwers in het stadion dat ruim 26.100 mensen kan herbergen. Het uitvak voor de Ajax-fans (capaciteit circa 1200) is wel volgeboekt.

Het is voor het eerst in jaren dat een editie van Heerenveen-Ajax niet is uitverkocht. Dat is illustratief voor de tanende publieke belangstelling dit seizoen.

LC.nl

:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo


Daddy T.

CiteerDat is illustratief voor de tanende publieke belangstelling dit seizoen.

Er kan 26.100 in, vorig seizoen gemiddeld 24.731 toeschouwers, dit seizoen gemiddeld 20.000! Waar is die wachtlijst gebleven?  :P

l8l de luchtbel loopt leeg, de volgende stap is degradatie! l8l

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

feanfan

Dit is gewoon haten om het haten, jullie weten zelf ook dat het vakantieperiode is en dat het met ruim 25.000 mensen relatief ongeveer even vol zit als de 9.820 bij Cambuur - Groningen.

Bovendien wordt er geroepen "dit seizoen gemiddeld 20.000", wat natuurlijk nergens op slaat aangezien er nog maar twee wedstrijden zijn gespeeld, die ook nog eens in de vakantie waren.

Als we het op absolute waarden houden, kunnen we zeggen dat er bij Cambuur gemiddeld 9.900 toeschouwers bij 100.000 inwoners aanwezig zijn tegenover "20.000" toeschouwers bij 28.000 inwoners. Trek dan je eigen conclusies, sorry.

Is er niemand hier die even opstaat en even realistisch denkt? Volgens mij is de Friese derby voor de meesten (let op, de meesten!) hier hun eerste, waardoor zij niet weten wat voor wedstrijd het is. Haat en geweld is echt niet iets dat bij rivaliteit hoort, ik hoop dat dat hier ook eens duidelijk wordt.

Dan mogen jullie nu weer hatelijke smiley's gaan sturen!  :rodekaart

moodygrunn

Citaat van: feanfan op augustus 23, 2013, 19:28:03
Dit is gewoon haten om het haten, jullie weten zelf ook dat het vakantieperiode is en dat het met ruim 25.000 mensen relatief ongeveer even vol zit als de 9.820 bij Cambuur - Groningen.

Bovendien wordt er geroepen "dit seizoen gemiddeld 20.000", wat natuurlijk nergens op slaat aangezien er nog maar twee wedstrijden zijn gespeeld, die ook nog eens in de vakantie waren.

Als we het op absolute waarden houden, kunnen we zeggen dat er bij Cambuur gemiddeld 9.900 toeschouwers bij 100.000 inwoners aanwezig zijn tegenover "20.000" toeschouwers bij 28.000 inwoners. Trek dan je eigen conclusies, sorry.

Is er niemand hier die even opstaat en even realistisch denkt? Volgens mij is de Friese derby voor de meesten (let op, de meesten!) hier hun eerste, waardoor zij niet weten wat voor wedstrijd het is. Haat en geweld is echt niet iets dat bij rivaliteit hoort, ik hoop dat dat hier ook eens duidelijk wordt.

Dan mogen jullie nu weer hatelijke smiley's gaan sturen!  :rodekaart

moraalridder  :O
In Henk en Sandor we trust

speculeter


Yellow Army

Citaat van: feanfan op augustus 23, 2013, 19:28:03
Dit is gewoon haten om het haten, jullie weten zelf ook dat het vakantieperiode is en dat het met ruim 25.000 mensen relatief ongeveer even vol zit als de 9.820 bij Cambuur - Groningen.

Bovendien wordt er geroepen "dit seizoen gemiddeld 20.000", wat natuurlijk nergens op slaat aangezien er nog maar twee wedstrijden zijn gespeeld, die ook nog eens in de vakantie waren.

Als we het op absolute waarden houden, kunnen we zeggen dat er bij Cambuur gemiddeld 9.900 toeschouwers bij 100.000 inwoners aanwezig zijn tegenover "20.000" toeschouwers bij 28.000 inwoners. Trek dan je eigen conclusies, sorry.

Is er niemand hier die even opstaat en even realistisch denkt? Volgens mij is de Friese derby voor de meesten (let op, de meesten!) hier hun eerste, waardoor zij niet weten wat voor wedstrijd het is. Haat en geweld is echt niet iets dat bij rivaliteit hoort, ik hoop dat dat hier ook eens duidelijk wordt.

Dan mogen jullie nu weer hatelijke smiley's gaan sturen!  :rodekaart

Ssst!
Area 58

Destroyer

Citaat van: feanfan op augustus 23, 2013, 19:28:03


Is er niemand hier die even opstaat en even realistisch denkt? Volgens mij is de Friese derby voor de meesten (let op, de meesten!) hier hun eerste, waardoor zij niet weten wat voor wedstrijd het is. Haat en geweld is echt niet iets dat bij rivaliteit hoort, ik hoop dat dat hier ook eens duidelijk wordt.

Dan mogen jullie nu weer hatelijke smiley's gaan sturen!  :rodekaart

realisme...

DKV = jullie zitten al meer dan 15 jaar in de eredivisie waarvan onlangs (ca. 2011) nog een wachttijd voor SK houders van 6000 man. Deze wedstijden tegen de topclubs waren volgens verscheidene bronnen altijd uitverkocht.

Vakantieperiode? Die is nu echt voorbij.

9900 man bij een stad van 100.000 inwoners is zeer realistisch. AFC behoort bij een stad van 750.000 inwoners met een capaciteit van 54.000 toeschouwers, vergeet dan  niet de landelijke aanhang nog. ADO heeft 11 a 12d aan supporters op een stad van 350.000 man. Groningen, 22.000 op een stad van 200.000 inwoners, enz enz...

OFWEL, jullie zijn zwaar overscat in dat schijtdorp en daar gaan jullie de komende jaren zwaar last van hebben nu SCC en Olle gepromoveerd zijn. Het staion had nooit groter dan 15.000 capaciteit moeten worden. Er is geen enkel dorp met zo'n groot stadion in heel Nederland! Zwaar en zwaar overdreven...

Het begin van het einde, let maar op...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Shar

@ Feanfan:met betrekking tot je opmerking "Haat en geweld is echt niet iets dat bij rivaliteit hoort , ik hoop dat dat hier ook eens duidelijk wordt".

Het is natuurlijk prima om hier de moraalridder uit te hangen. Maar hoe mag ik dit rijmen met opmerkingen op jullie forum waarin gewenst wordt dat het Cambuur stadion instort als het vol met tokkies zit? Ik heb daar nog niemand afstand van zien nemen op jullie forum.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hoppa, morgen winnen en we staan erboven  |:) |:) |:) |:)
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt