Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

Die IJslander vind een verlenging bij DKV (waarschijnlijk) geen reeele optie meer voor hem, Hij twijfelt   :proost
Als ik Spanjaard zou zijn zou ik zeggen; Het is Fin voor Alfred bij DKV  :devil
Bron: VI

Dokkumer

Zijn zaakwaarnemer wil meer zien dan geboden en intussen wordt hij al aardig uitgekotst door een deel van de toeschouwers...

Treb

Ondanks dat het hveen is, toch jammer dat er weer kleuters zijn die onder een Cambuur naam hun forum moeten besmeuren met ontzettend dom stoer praat..

Dokkumer

En laat ik het daar eens met je over eens zijn ;)

Treb

Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2013, 06:19:29
En laat ik het daar eens met je over eens zijn ;)

Met de rest niet  :_schater

Clint

#770
Welke halve zool gaat nu in vredesnaam op dat forum van die mestbeffers kijken?

Zal mij een worst wezen wat die gierslurpers zeggen over ons.

Len Cantello

Citaat van: clint op augustus 22, 2013, 07:30:19
Welke halve zool gaat nu in vredesnaam op dat forum van die mestbeffers kijken?

Zal mij een worst wezen wat die gierslurpers zeggen over ons.
:thumbsup
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

denistel

snap ik oek niet wat mutte je op forums van andere clubs,,,, :_spank

Nightmarelwd

Citaat van: clint op augustus 22, 2013, 07:30:19
Welke halve zool gaat nu in vredesnaam op dat forum van die mestbeffers kijken?

Zal mij een worst wezen wat die gierslurpers zeggen over ons.

Waarom is er bij ons een topic dat over hoerenveen gaat.
MI-Sider for Life

Clint

Voor al die lui die tuus gien wief hewwe om tegen te seiken. ;)

pvanbuijtene

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 22, 2013, 10:07:20
Waarom is er bij ons een topic dat over hoerenveen gaat.
en al 52 pagina's vol :_spank

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op augustus 21, 2013, 21:28:01
Zijn zaakwaarnemer wil meer zien dan geboden en intussen wordt hij al aardig uitgekotst door een deel van de toeschouwers...

Ik vind het bijzonder dat ze een opwaardering van het contract aanbieden terwijl ze moeten bezuinigen
In Henk en Sandor we trust

Ronnie tng


drg

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 22, 2013, 10:27:42
en al 52 pagina's vol :_spank

Nou ik wil niet veel zeggen maar het wederzijdse topic op het dkv forum telt met de dag meer pagina's dan die enkele berichten die hier eens opleven, ik heb het idee dat ze meer met ons bezig zijn dan met zichzelf.

Maar goed, dat zou ik ook doen als je net een stressvolle weekend achter de rug heb gehad en de frustraties op een club af moet reageren die wel harde cijfers op het scorebord zet. Daarnaast scheten ze sinds het kampioenschap al diverse kleuren door hun broekspijpen omdat ze bang zijn dat ze al die status kwijt raken als de club van het noorden.

Nou is 't alleen nog wachten tot dat clubje weer wegkwijnt samen met die koelkast en sportdorp, d'r blijft dadelijk toch niets meer van over met die negatieve miljoenen omzet, 't gaat zo hard bergafwaarts dat we mogen hopen dat ze in de komende jaren een toon lager gaan spelen.  :proost

Dokkumer

Die koelkast krijgt binnenkort een echt nuttige functie... Opslagplaats van :ams of :grolsch :devil