Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

piene hassus

We ferlage ons toch niet tot dit nivo wel?

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op augustus 08, 2013, 20:21:16
Die klootzakjes daar moeten maar zo door gaan met provoceren. http://www.youtube.com/watch?v=oyQmAvU5pas
Ze wachten tot ze een duwtje krijgen en hollen dan huilend naar de media om te laten horen hoe in en in crimineel en asociaal we zijn. Feiten verdraaien zijn ze ook meesters in ;)

Remember Volledam met die Ajacieden :devil

Len Cantello

Citaat van: piene hassus op augustus 08, 2013, 20:22:18
We ferlage ons toch niet tot dit nivo wel?
Nou. Als die boeren dat willen, dan kunnen ze iig op mij rekenen. Zelfbeheersing is wdb bij mij zeer ver te zoeken. ook al wordt ik zlh een ouwe lul.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: piene hassus op augustus 08, 2013, 20:22:18
We ferlage ons toch niet tot dit nivo wel?
Het hele niveau van dit forum is al om te janken piene hassus ... Ach niet metgaan in die spelletsjes en provokaasies.
Laat se mar klaar staan. Sien at se nog su heldhaftig binne |:)

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

drg

#755
As zij een kleurplaat kenne maken kunnen wij 't ook toch :devil


RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 09, 2013, 19:22:04
Uhm, ik zie niks :(
doe afbeeldings url kopieren en plak het in de adresbalk

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

The king1


drg


Dokkumer



Dokkumer

En op hun forum gaat het inteeltvolk vrolijk verder met hele en halve onwaarheden... Het zieligste is, is dat ze het ook nog allemaal klakkeloos geloven..