Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Stakkers hebben altijd commentaar dat wij meer met hen bezig zijn dan met onze eigen club, spiegeltje voor hun neus houden en dan de kopkes er eens goed oprammen...

Holwerd voor Cambuur

Alleen maar goed dat die kerel nog wat goals maakt. Dan gaat die deze transferperiode nog wel weg.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Nightmarelwd

Dat doek met die boer en wat volgens hun een hert moet voorstellen, ik dacht meer aan een rode hond. Leek wel getekend door een kleuter.
MI-Sider for Life

drg

Schrijven kunnen ze dus ook al niet want volgens hen stond er net iets anders op het doek..?

Ik ben wel benieuwd wat onze jongens meenemen naar die stal, zullen vast een hoop creatieve ideeën tussen zitten  :proost


Nightmarelwd

Citaat van: drg op augustus 04, 2013, 08:29:21
Schrijven kunnen ze dus ook al niet want volgens hen stond er net iets anders op het doek..?

Ik ben wel benieuwd wat onze jongens meenemen naar die stal, zullen vast een hoop creatieve ideeën tussen zitten  :proost
IK begrijp ook niet dat die boeren dit tijdens een wedstrijd tegen AZ doen.
MI-Sider for Life

666

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 04, 2013, 08:58:10
IK begrijp ook niet dat die boeren dit tijdens een wedstrijd tegen AZ doen.

Dat snap ik ook niet, een ludieke actie van die strondboeren zal dan ook wel zijn dat dit spandoek bij iedere thuiswedstrijd op nieuw strond zal hangen..  :?

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

drg

Ze willen nu toch inzetten om Finn te houden, ik ben benieuwd waar dat geld vandaan gaat komen  :_schater

papagaaiensoep

Citaat van: 666 op augustus 04, 2013, 09:24:50
Dat snap ik ook niet, een ludieke actie van die strondboeren zal dan ook wel zijn dat dit spandoek bij iedere thuiswedstrijd op nieuw strond zal hangen..  :?

Ik skiet regelmatig een d maar sast wel stront bedoele of niet hehehe  :proost

moodygrunn

Voor de liefhebber:

Het rapport mbt dkv

edit:
Lees vooral even punt 13

[verwijderd door de beheerder]
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Tegen alle gewoonten in maar weer eens op het forum verderop gekeken wat de reacties waren op het stuk in de VI. Kostelijk leesvoer, zonder enige vorm van zelfkritiek of historisch besef...
Verder  zijn we als meest beschaafde term "Neanderthalers"  genoemd die straks met molotov cocktails en allerhande schroot klaar staan om de bussen met  "pet en sjaals" van dkv te bekogelen...
Persoonlijk ben ik van mening dat (stenen) gooien de hoogste vorm van LAFHEID is en ik me daar verre van wil distantiëren. Als je wat wilt zoek je een groep op die ook wat wil en laat je "normale" supporters/toeschouwers met rust.
Een groot deel van de fanatieke supporters gaat 29/9 omdat ze zich niet in de hand kunnen houden.
Leuk dat meelezen op dit forum en de opmerking van 1 persoon uitvergroten...

En oh ja, we hebben geen eigen identiteit omdat "we ons alleen maar afzetten tegen het 'superieure' dkv"
Uhm, naar mijn bescheiden mening zijn ze op dat gebied niet een haar beter. Wie had er een prachtige kleurplaat gemaakt en dat spandoek met "hertenjacht"?

Op een enkeling na die daar in dat topic reageren vinden ze zich als club zo superieur en geweldig dat ze de ogen, oren en mond dicht hebben voor wat hun eigen hondslaffe aanhang zelf uitspookt. Want met 60 man tegen 10 of 30 tegen 5 zijn ze zeker "machtig".


Stiens


Goudvinger

Citaat van: Stiens op augustus 08, 2013, 16:05:45


Iets in deze strekking op een groot doek zou fantastisch zijn.

Of een gespieste versie van Abe  :devil

Dokkumer

Nah, die Abe flauwekul is al su útmolken dat zelfs de Belastingdienst er niks meer útperse kin 8P

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op augustus 08, 2013, 16:00:04
Wie had er een prachtige kleurplaat gemaakt en dat spandoek met "hertenjacht"?
Die klootzakjes daar moeten maar zo door gaan met provoceren. http://www.youtube.com/watch?v=oyQmAvU5pas
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli