Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Citaat van: SCC-J op juli 31, 2013, 13:45:39
Ik vind het juist mooi dat dit oude stadion mee gaat in de eredivisie . En echte voetballiefhebbers zullen dit ook mooi vinden. Wat de media en bobo's er van vinden interesseert me geen reet.

Geen ene reet!!!!!

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

John Hiatt

Twingo heeft wel een punt. Heracles heeft Jan Smit, Twente Munsterman en AZ had Scheringa. Dkv had Skriemer, allemaal vergelijkbare figuren met geld en passie voor hun club. En ze waren ook nog bereid er tijd en geld in te steken. Alleen gaat het ooit mis met deze mensen. Scheringa is weg, Skriemer brabbelt nog wat op de achtergrond, Munsterman ligt onder vuur in Twente. Jan Smit heeft zware gezondheidsproblemen. Een sterk persoon kan tijdelijk een club dragen en opstuwen, maar het gaat ooit fout. En dat gebeurt nu bij dkv. En sterk figuur had Cambuur ook kunnen opstuwen, is helaas nooit gebeurd.

Clint

Wij hadden 'Ome Jan'. Helaas niet meer onder ons. |:)

John Hiatt

Citaat van: clint op augustus 01, 2013, 09:32:28
Wij hadden 'Ome Jan'. Helaas niet meer onder ons. |:)

Maar er is een groot verschil met hem en de door mij genoemden. Jan Riedstra was niet op de voorgrond aanwezig en dat is bij kleinere clubs eigenlijk van groot belang.

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op augustus 01, 2013, 09:29:50
Twingo heeft wel een punt. Heracles heeft Jan Smit, Twente Munsterman en AZ had Scheringa. Dkv had Skriemer, allemaal vergelijkbare figuren met geld en passie voor hun club. En ze waren ook nog bereid er tijd en geld in te steken. Alleen gaat het ooit mis met deze mensen. Scheringa is weg, Skriemer brabbelt nog wat op de achtergrond, Munsterman ligt onder vuur in Twente. Jan Smit heeft zware gezondheidsproblemen. Een sterk persoon kan tijdelijk een club dragen en opstuwen, maar het gaat ooit fout. En dat gebeurt nu bij dkv. En sterk figuur had Cambuur ook kunnen opstuwen, is helaas nooit gebeurd.
Ben het niet vaak met je eens, maar hier sla je m.i. wel de spieker op sien hasses.

drg

Citaat van: John Hiatt op augustus 01, 2013, 09:29:50
Twingo heeft wel een punt. Heracles heeft Jan Smit, Twente Munsterman en AZ had Scheringa. Dkv had Skriemer, allemaal vergelijkbare figuren met geld en passie voor hun club. En ze waren ook nog bereid er tijd en geld in te steken. Alleen gaat het ooit mis met deze mensen. Scheringa is weg, Skriemer brabbelt nog wat op de achtergrond, Munsterman ligt onder vuur in Twente. Jan Smit heeft zware gezondheidsproblemen. Een sterk persoon kan tijdelijk een club dragen en opstuwen, maar het gaat ooit fout. En dat gebeurt nu bij dkv. En sterk figuur had Cambuur ook kunnen opstuwen, is helaas nooit gebeurd.

Dan doen wij supporters dat wel, geen hulp nodig van de top  |:)

Dokkumer

De passie wel, maar waar halen we de poen vandaan? Kan me niet indenken dat alle 10.000 supporters even 100 euro op het kleed kunnen en willen leggen om een miljoentje bij elkaar te sparen..

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Roofvogel op juli 31, 2013, 21:54:52
Niets zeggen hoor hij heeft cambuur in 64 al gered. hahaha dombo die vent

Goed zo, ga vooral lekker door om in een Heerenveentopic met elkaar te ruzien.
De mensen, 30 km verderop lachen hun dood.

En wat meer respect voor de mensen die er in 1964 ook al bij waren lijkt mij ook zeer wenselijk.
Die hebben meer Cambuur meegemaakt dan de meesten van ons.

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

drg

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 01, 2013, 14:37:37
Goed zo, ga vooral lekker door om in een Heerenveentopic met elkaar te ruzien.
De mensen, 30 km verderop lachen hun dood.

Het intern gezeik van dkv steekt gewoon over naar dit topic  8P

Dokkumer

Citaat van: drg op augustus 01, 2013, 15:07:25
Het intern gezeik van dkv steekt gewoon over naar dit topic  8P
Wij hevve gezeik tot een kunst verheven. Kinne ze in dkv alleen maar van dromen.

Kampioen zeiken seizoen 2013-2014 SC Cambuur :devil

drg

Om maar eens te benadrukken in de woorden van onze almachtige man:

Godverdomme machtig mooi man!  :proost

sunderland

Citaat van: Dokkumer op augustus 01, 2013, 13:14:56
De passie wel, maar waar halen we de poen vandaan? Kan me niet indenken dat alle 10.000 supporters even 100 euro op het kleed kunnen en willen leggen om een miljoentje bij elkaar te sparen..
de fiesland vragen .Die hewwe oek al een miljoentje of 7 in dkv stoken

sunderland


sunderland


Dokkumer

Citaat van: sunderland op augustus 01, 2013, 16:38:02
de fiesland vragen .Die hewwe oek al een miljoentje of 7 in dkv stoken
Die magge volgens hun eigen protocol niks extra meer útdele...