Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Bascambuur op juni 27, 2013, 14:59:21
Er is maar één gemeente die het echt snapt. Gemeente Het Bildt. Geen Friese plaatsnaam op het bord.  :thumbsup
Heeft Ooststellingwerf niet hetzelfde idee? Hier snappen ze er niks van, eerst dat nationaal erkende spraakgebrek en dan pas het Nederlands.

De Jager

Citaat van: Dokkumer op juni 27, 2013, 15:14:38
Heeft Ooststellingwerf niet hetzelfde idee? Hier snappen ze er niks van, eerst dat nationaal erkende spraakgebrek en dan pas het Nederlands.
Hoe zit het trouwens met Leeuwarden? Als deze grappenmakerij hier ingevoerd wordt dan trap ik hoogstpersoonlijk alle borden inmekaar!  :fantasie

Dokkumer

Begin maar vast.. Die vieze woorden staan al op de plaatsnaamborden. Erop of eronder doet voor Liwwadden niet ter zake :devil

Len Cantello

Citaat van: Bascambuur op juni 27, 2013, 14:59:21
Er is maar één gemeente die het echt snapt. Gemeente Het Bildt. Geen Friese plaatsnaam op het bord.  :thumbsup
Kijk eens op het kombord van Minnertsga? Juist.
:devil
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Is dat niet de stortplaats van 't Bildt? :P

Bascambuur

Citaat van: Len Cantello op juni 27, 2013, 20:32:21
Kijk eens op het kombord van Minnertsga? Juist.
:devil
Dat hoort niet bij Het Bildt.  l0l

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Slecht nieuws.. RvC dkv opgestapt.

wiekie1969

ze zullen wel enkele miljoenen euro's achterover gedrukt hebben :thumbsup


wat een bende daar juh, heerlijk! :_schater

drg

Citaat van: Dokkumer op juli 16, 2013, 19:32:23
Slecht nieuws.. RvC dkv opgestapt.

Ah nee juh

Ze hadden nu pas door dat ze in 6 planken afgevoerd moesten worden, bewogen al geruime tijd niet meer

SCCdrachten

Citaat van: Dokkumer op juli 16, 2013, 19:32:23
Slecht nieuws.. RvC dkv opgestapt.

Erg jammer inderdaad hoop dat ze genoeg schade hebben achter gelaten.

SCCornjum

De schade moet gigantisch zijn, anders stap je niet voor het uitkomen van het rapport op.

Watching Football Is Not A Crime

Noordcambuur

De dkvers kunnen nu al niet het stadion vol Krijgen tegen AZ ,staat een pagina grote advertentie in de L.C krant :O

roepieh

 :_schater

HEERENVEEN - Niet Thialf maar Almere wordt de nieuwe topsportlocatie voor schaatsers. Dit maakten de KNSB en NOC-NSF vrijdagochtend bekend.

Heerenveen verliest hiermee de topsportstatus. Thialf kan nog wel tegen de beslissing in beroep.

In Almere zal worden getraind en zal jaarlijks een wedstrijd worden gereden. Wel houden de bonden de mogelijkheid open om in Thialf en het TranSportium in Zoetermeer andere wedstrijden te organiseren.