Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Ronald op juni 21, 2013, 23:20:40
Ik.pas ook wel in dat profiel, maar ik hoef geen 4 ton aan salaris. Help.ze met alle liefde gratis over het randje van de afgrond

als jij die 4 ton niet hoeft, neem ik die wel.
Area 58

Ronald

Citaat van: Yellow Army op juni 21, 2013, 23:22:38
als jij die 4 ton niet hoeft, neem ik die wel.

Voordat het geld overgemaakt.kan worden zijn.de bankrekeningen.al leeg door investeringen.die.totaal niets opleveren  :devil

Yellow Army

Citaat van: Ronald op juni 21, 2013, 23:25:15
Voordat het geld overgemaakt.kan worden zijn.de bankrekeningen.al leeg door investeringen.die.totaal niets opleveren  :devil

wijven en drank denk   :y
Area 58

Ronald

Citaat van: Yellow Army op juni 21, 2013, 23:37:08
wijven en drank denk   :y

Wijven, drank, taxi voor dokkie en.mij om.thuis te komen en er.zal een deel.gestort worden.op.een rekening die bestemd is voor het nieuwe voetbalwalhalla in leeuwarden.   :devil

sunderland

tis een SKANDE  :0=ROBERT MUT TERUG

sunderland

666

Citaat van: sunderland op juni 22, 2013, 02:24:40
tis een SKANDE  :0=ROBERT MUT TERUG

Een coupe gvd... Kom op Robert kom terug, blijf zitten op je troon.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

vialli

De onderzoeker Nobelen geeft de opdracht tot een intern onderzoek terug.
De soap bij DKV neemt steeds ernstiger vormen aan _O_ _O_
Met  het vertrek van Veenstra wordt de ellende alleen maar GROTER!!!

Lwdscc

''In minder dan drie weken later is hij tot de conclusie gekomen dat 'het onderzoeksklimaat onvoldoende goed is om een integer, onafhankelijk en professioneel onderzoek te verrichten'.

Wat een bende daar hee  :_schater  :devil

drg

Skitterend! En dan dacht het zootsje daar dat het onkruid weg was om alleen maar een grotere pot met wormen open te trekken.

Heerlijk  :thumbsup

SCCRulez

Citaat van: Lwdscc op juni 23, 2013, 22:13:23
''In minder dan drie weken later is hij tot de conclusie gekomen dat 'het onderzoeksklimaat onvoldoende goed is om een integer, onafhankelijk en professioneel onderzoek te verrichten'.

Wat een bende daar hee  :_schater  :devil
Ik wil best een paar weken onderzoek doen om tot de conclusie te komen dat het altijd een kl...club was, nog steeds is en zal blijven.. Maar ik denk dat ik daar in een paar seconden ook wel een uitspraak over kan doen.
Akkrum-Sud  :proost l0l

Dokkumer

Boehoe wat ben ik nu bang.. Ik durf op 29 september niet meer naar die stoere mannen  :'(

marrumer

pure jaloezie van die lui dat ze zelf geen supporters hebben  l0l

Dokkumer

Wie is de eerste die deze vodjes op brandbaarheid test? Graag met foto en/of filmpje -onherkenbaarheid gewenst- :devil

Bernardo

Citaat van: Dokkumer op juni 25, 2013, 15:47:56
Boehoe wat ben ik nu bang.. Ik durf op 29 september niet meer naar die stoere mannen  :'(

:O