Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

reisbureau

Citaat van: mario op juni 21, 2013, 10:37:28
Kenne wij niet een ludieke actie verzinnen bij dat kippenhok van hun? Groot spandoek van Veenstra met Cambuur sjaal  :devil

Voorlopig hebben ze onze creativiteit niet nodig. Ze zijn zelf tot meer in staat dan ik ooit voor mogelijk heb gehouden.
Pas als het een paar dagen stil is rond DKV moeten we mogelijk ingrijpen om het proces wat gaande was weer vlot te trekken.
Alvast nadenken over hoe is natuurlijk een goede zaak.
Kunnen we in één keer doorpakken  :scc

mario

Met een leuke ludieke actie trekken wij ook weer wat landelijke aandacht  ;)...

sjaak

Precies. We gaan gewoon as oppositie binnen de oppositie. Sun vies sjirt aan en pro-Veenstra spandoeken. Mutte we van tevoren wel even wat landelijke pers tippe

Unknown

Citaat van: sjaak op juni 21, 2013, 11:06:46
Precies. We gaan gewoon as oppositie binnen de oppositie. Sun vies sjirt aan en pro-Veenstra spandoeken. Mutte we van tevoren wel even wat landelijke pers tippe

:wall :wall :wall :wall :_spank :zucht


Yellow Army

Citaat van: mario op juni 21, 2013, 10:37:28
Kenne wij niet een ludieke actie verzinnen bij dat kippenhok van hun? Groot spandoek van Veenstra met Cambuur sjaal  :devil

je bedoelt zoiets:

Area 58

mario


Dokkumer

Ondanks het lelijke schild op die sjaal vind ik het een schande dat deze man iets van Cambuur draagt.. Je wilt als Cambuur toch niet geassocieerd worden met deze potentaat?

mario

Ach, we kunnen ook Riemer met Cambuur sjaal nemen  :P

Westerpark

Vandaag een actie van Cambuur supporters verijdeld bij het dkv stadion hoor ik via via.
Iemand die hier meer van weet en dit kan bevestigen/ontkrachten?

gewoon een fan

Citaat van: Westerpark op juni 21, 2013, 16:31:56
Vandaag een actie van Cambuur supporters verijdeld bij het dkv stadion hoor ik via via.
Iemand die hier meer van weet en dit kan bevestigen/ontkrachten?
Ik vraag mij af wat een Cambuur supporter bij die strontbult te zoeken heeft  :?
Ik blijf er het liefst zover als mogelijk bij vandaan  :proost

Collingwood

Ahaha, Hoerenveen kondigde zojuist op de eigen site aan Magnus Wolff Eikrem (22 jarige aanvoerder van Molde FK) te hebben aangetrokken, een erg groot talent. Alle boeren helemaal in de wolken.

Nu is het bericht van de site gehaald, het schijnt om een grap te gaan  :_schater.
Kalmte alleen kan u redden.

vialli

1 ding is seker, sinds Cambuur KAMPIOEN wudden is binne ze oek aardig
in PANIEK raakt _O_

vialli

Robert Veenstra is opstapt!!!

maikcambuur

Citaat van: vialli op juni 21, 2013, 17:37:34
Robert Veenstra is opstapt!!!

Waarom dat nou, hij deed het nou juist zo goed!! ;(

Galdiano

Onrust is nog lang niet voorbij ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets