Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

drg

In de woorden van ons mantsje:

Machtig mooi!

|:)

Yellow Army

De voorzitter van sc Heerenveen blijft ondanks een lucratieve aanbieding zitten waar hij zit. Lang niet iedereen bij de Friese club is blij met Robert Veenstra en de preses heeft van een oppositiegroep het voorstel gekregen om op te stappen; daarbij zou Veenstra dan een extra jaarsalaris van 350.000 euro mee kunnen krijgen. De beleidsbepaler gaat hier echter niet mee akkoord en blijft werkzaam bij Heerenveen. Aldus voetbalzone.

Topper  _O_
Area 58

Clint

Doorgaan Veenstra.

Naai alles wat daar los en vast zit. :clint

Daddy T.

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dokkumer


Als voorproefje even de prachtige afbeelding :devil

Dokkumer



En wat was het mooie... Vanaf dag 1 werd er op dit forum al geroepen dat Rinus de juiste man op de juiste plaats is :_schater

Destroyer

Citaat van: Yellow Army op juni 20, 2013, 23:55:45
De voorzitter van sc Heerenveen blijft ondanks een lucratieve aanbieding zitten waar hij zit. Lang niet iedereen bij de Friese club is blij met Robert Veenstra en de preses heeft van een oppositiegroep het voorstel gekregen om op te stappen; daarbij zou Veenstra dan een extra jaarsalaris van 350.000 euro mee kunnen krijgen. De beleidsbepaler gaat hier echter niet mee akkoord en blijft werkzaam bij Heerenveen. Aldus voetbalzone.

Topper  _O_

Zou ik ook niet doen.  Ben je al je publiciteit ineens kwijt  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

En hij heeft de volledige steun van de RvC en een oud Commissaris... Dat zijn de mensen met verstand van zaken. Die 300 razende en balkende toeschouwers zijn alleen maar uit op rotzooi en willen die prachtige club kapot maken :D

666

Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2013, 07:38:18
En hij heeft de volledige steun van de RvC en een oud Commissaris... Dat zijn de mensen met verstand van zaken. Die 300 razende en balkende toeschouwers zijn alleen maar uit op rotzooi en willen die prachtige club kapot maken :D

Wat een stelletje Hooligans daar bij DKV... Als je zo je club kapot wil maken verdien je gewoon een stadionverbod. Kom op Robert, zo laat je je toch niet wegzetten. Geef ze allemaal een stadionverbod, om te beginnen met R. v/d Velde, F. De Haan maar vooral M. de Jong. Daarna een ieder die zich over jou (dus ook over de club) negatief uit laat...!  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

F,  R en M verdienen een schandpaal! Altijd maar proberen om over hun graf te regeren, schandalig... Tijden veranderen en zij willen alles bij het oude laten... Zulke mensen wil je gewoon niet in je club hebben  :zweep

reisbureau

Die R. V. is gewoon goed bezig.
Hij weet DKV dagelijks in het nieuws te houden ondanks dat de competitie nog niet begonnen is.
Ik lees niets over Ajax, Feijenoord, PSV en soms een trainers wissel bij de één of andere club.
Nee "keep up the good work" DKV staat bij iedereen op het netvlies.
Negtieve publiciteit is ook publiciteit. Het is alleen de kunst om het juiste moment te kiezen om het te kantelen.

:koffie Mijn stelling is. Stel dit zo lang mogelijk uit en laat nog meer stront over je uitstorten R.V. je bent gewoon goed bezig  :P

sjaak

Miskien een idee om is met een paar duuzend man een pro-Veenstra demonstratie bij dat kutstadion te doen? Hoewel, dan mutte we oek dat vieze shirt aan  :(

mario

Kenne wij niet een ludieke actie verzinnen bij dat kippenhok van hun? Groot spandoek van Veenstra met Cambuur sjaal  :devil

Dokkumer

Citaat van: mario op juni 21, 2013, 10:37:28
Kenne wij niet een ludieke actie verzinnen bij dat kippenhok van hun? Groot spandoek van Veenstra met Cambuur sjaal  :devil
Dat van die sjaal gaat me nog net iets te ver :devil