Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Veenstra heeft affaire met manager
– 19/06/2013

SAFE Robert Veenstra

De Friese beerput rond voorzitter Robert Veenstra lijkt vandaag helemaal open te gaan. Albert van Keimpema meldt dat de beleidsbepaler van sc Heerenveen een affaire heeft met zijn vrouw Corien, tevens werkzaam als commercieel manager bij de Friese club.

De columnist van de Corner kreeg de Feanfans over zich heen na een verwoestende column over Riemer van der Velde. Later zei hij in de Leeuwarder Courant dat Veenstra de eer aan zichzelf moest houden. De plotselinge omslag zou dan ook deels te maken hebben met de affaire.
Area 58

Collingwood

Wel hopen dat zijn positie als voorzitter hierdoor niet onhoudbaar wordt. :(
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Het schijnt dat het huis van Veenstra momenteel bewaakt wordt na een actie in de tuin van RV.
Area 58

moodygrunn

Citaat van: Yellow Army op juni 19, 2013, 23:38:38
Het wordt met de dag mooier en mooier  :_schater

Ik kan me niet voorstellen dat er nog meer in het vat zit....maargoed, gisteren had je ook gelijk :_schater
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

:_schater... En die stakkers altijd maar lachen dat het bij ons bestuurlijk kommer en kwel was. Dit is in een jaar nog meer shit dan wij in 49 jaar gehad hebben :P

:0=WHAT GOES AROUND COMES AROUND |:)

John Hiatt

De boertjes willen nu harde acties gaan voeren. Ik voel een optocht van tractoren aankomen...

poelie-lwd

Wat sille we nou belibbe!  :_schater

Overigens schijnen er nogal wat sponsoren serieus te overwegen om over te stappen naar FCG of SC Cambuur.

:0= Hangen blijven Robbie, no surrender!!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

John Hiatt

Vandaag in lc ook weer een prachtig artikel waarin een oud commissaris van dkv stelt dat men de propjesgooiende oppositie keihard moet aanpakken.

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op juni 20, 2013, 08:34:33
Vandaag in lc ook weer een prachtig artikel waarin een oud commissaris van dkv stelt dat men de propjesgooiende oppositie keihard moet aanpakken.

De Veenstra dictatuur... Bloedvlekjes tegen de muur :devil

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op juni 20, 2013, 09:20:38
De Veenstra dictatuur... Bloedvlekjes tegen de muur :devil

Mooie tekst voor spandoek!  _O_

666

Jos Vaessen onderzoeker crisis SC Heerenveen
Gepubliceerd op 19 juni 2013, 20:19 Laatst bijgewerkt op 20 juni 2013, 08:51

HEERENVEEN - Het onderzoek naar de crisis bij SC Heerenveen zal door twee neutrale onderzoekers worden gedaan. Naast de al aangestelde Paul Nobelen is Jos Vaessen benoemd.

Vaessen heeft als bestuurder, onderzoeker en belangenbehartiger ervaring opgedaan in de sportwereld. Hij en Nobelen starten maandag met hun onderzoek naar de problemen bij de profclub. Burgemeester Tjeerd van der Zwan van de gemeente Heerenveen zal op de achtergrond meekijken en waar nodig ingrijpen.

Uit het onderzoek moet blijken of er nog draagvlak is voor de directie en raad van commissarissen. De uitkomst is bindend voor alle partijen, zo is in een gesprek tussen het stichtingsbestuur van de club en de oppositiegroepen vastgesteld. Een onafhankelijk accountantskantoor doet tegelijkertijd een financieel onderzoek.

Donderdag in de LC en op iPad opnieuw alle nieuws en achtergronden over de ontwikkelingen bij SC Heerenveen

Ik hoop niet dat dit straks het einde is van alle ellende die zich daar nu afspeelt.
Wat er nu gaande is gun ik ze van harte...
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Onafhankelijk onderzoek van onderzoeksbureau Dokkie en co heeft tot de conclusie geleid dat alles zo moet blijven zoals het is..

Ken ik effe vange boertjes? :devil

Ronald

Citaat van: Dokkumer op juni 20, 2013, 10:46:50
Onafhankelijk onderzoek van onderzoeksbureau Dokkie en co heeft tot de conclusie geleid dat alles zo moet blijven zoals het is..

Ken ik effe vange boertjes? :devil

Je hebt mijn uurtjes en de bier rekening ook ingeleverd??

Ronald

Citaat van: Yellow Army op juni 19, 2013, 23:53:56
Veenstra heeft affaire met manager
– 19/06/2013

SAFE Robert Veenstra

De Friese beerput rond voorzitter Robert Veenstra lijkt vandaag helemaal open te gaan. Albert van Keimpema meldt dat de beleidsbepaler van sc Heerenveen een affaire heeft met zijn vrouw Corien, tevens werkzaam als commercieel manager bij de Friese club.

De columnist van de Corner kreeg de Feanfans over zich heen na een verwoestende column over Riemer van der Velde. Later zei hij in de Leeuwarder Courant dat Veenstra de eer aan zichzelf moest houden. De plotselinge omslag zou dan ook deels te maken hebben met de affaire.

Ze wilde eens door een echte lul gepakt worden  :devil :devil :devil  :y :zweep

Dokkumer

Citaat van: Ronald op juni 20, 2013, 12:44:09
Je hebt mijn uurtjes en de bier rekening ook ingeleverd??
Yup en de bierdrinkuren ook bij de uurtjes opgeteld :proost