Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: clint op juni 14, 2013, 08:01:15
Daar mogen wij straks met zijn ALLEN aan gaan meebetalen met de provinciegelden.
Ruim 70 euro per persoon. Aangezien ik fel tegenstander ben van de uitgave aan dat baantje daar zal ik een brief opstellen waarin ik mijn 70 euro en die 70 voor alle gezinsleden binnen 14 dagen op mijn rekening wil ontvangen. Voor het gemak rond ik af naar boven dus 100 euro p.p. wat in de Cambuurtempel spaarpot gaat :devil

Viper

Ook heerlijke reacties op Powned:

CiteerDit verbaast me niets; die domme Friezen hebben al jaren op een te grote voet geleefd en doen huilie huilie als dat duidelijk wordt bij de keuze van de vestiging van de nieuwe schaatsbaan.
Nog een reden te meer om dat te gunnen aan Almere.
---
Overigens, op basis van de titel had ik gehoopt dat het om de sc Heerenveen ging.

CiteerNou die club nog....

CiteerAltijd fijn dit soort nieuws over die arrogante friezen.

Jules058

Bij de uitwedstrijd hoerenveen - Cambuur, spandoeken mee nemen en die lui de gek aan steken.
Hoezo nooit meer Cambuur? Nooit meer thialf!
Zullen die stront boeren zeker leuk vinden. =D
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Bernardo

De Haan weg bij sc Heerenveen


Foppe de Haan
Pro Shots
Toegevoegd: vrijdag 14 jun 2013, 17:11
Update: vrijdag 14 jun 2013, 17:22
Foppe de Haan is per direct met zijn werkzaamheden voor SC Hoerenveen gestopt.
De Haan was de laatste twee seizoenen individueel trainer bij diverse teams van de Friese club, waarvan hij lange tijd hoofdtrainer was.

De 69-jarige Fries is gestopt uit onvrede over de gang van zaken bij Hoerenveen onder leiding van directeur Robert Veenstra.

:_schater

Collingwood

Is er, behalve Robert Veenstra, nog iemand níét weggegaan?  :D :thumbsup
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op juni 14, 2013, 17:37:02
Is er, behalve Robert Veenstra, nog iemand níét weggegaan?  :D :thumbsup
Ik geloof zijn hielenlikker Johan Hansma nog niet :devil

Start de petitie Rinus moet blijven maar op zou ik zeggen |:)

Jules058

Zaken gaan meer dan prima in en rondom hoerenveen!

Mooi om te zien dat die arrogante boertjes nu eindelijk eens een keer met de zweep krijgen.
Bij Cambuur hebben we de zweep al vaak genoeg gehad, zit onderhand al een beste eelt laag.

Op naar een mooi seizoen. En mooie tijden voor us Cambuur!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

RotterdamLeeuwarden

De Haan weg bij sc Heerenveen

Foppe de Haan is per direct vertrokken bij sc Heerenveen. De bijna 70-jarige clubicoon is niet tevreden over het gevoerde beleid binnen de club.


De Haan was van 1985 tot medio 2004 hoofdtrainer bij de Friese club.
Sinds september 2011 assisteerde De Haan hoofd jeugdopleidingen Jan de Jonge en hield hij zich bezig met de ontwikkeling van toptalenten en jeugdtrainers.
''Ik wil hier niets meer mee te maken hebben'', zei de oud-trainer vrijdag tegen De Telegraaf. Hij wil dat voorzitter Robert Veenstra opstapt.
Eerder lag ook erevoorzitter Riemer van der Velde overhoop met Veenstra. Hij stopte daarna als adviseur en scout bij de club.
Ook twee supportersverenigingen van Heerenveen eisten het vertrek van Veenstra, die in hun ogen voor tweespalt binnen alle geledingen van de club zorgt.


Door: NUsport
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Yellow Army

Area 58

drg

Ff n traantje wegpinken van het lachen  :_schater

Spandoekje 'Heerenveenstra' mee naar dkv?

Spine

Foppe de Haan: Robert Veenstra moet vertrekken

img

HEERENVEEN  -  Foppe de Haan doorbreekt het stilzwijgen over droefenis bij SC Heerenveen.

De oud-trainer heeft de handen vrij, omdat hij tot 1 juni nog op onkostenbasis in dienst was bij de club, als trainer van de A-junioren en begeleider van talentvolle spelers.

,,It giet op 'e kop ferkeard. Ik kin en wol net mear oan 'e sydline stean bliuwe.'' Wat Foppe betreft is het over en uit met voorzitter Robert Veenstra. Een te groot ego en niet iemand die gevoel heeft voor mensen en voetbal, zegt de oud-trainer.

De onrust moet stoppen, er moet schoon schip gemaakt worden, ook in de Raad van Commissarissen.
----------
Mooi zitten laten die Veenstra, een held is het!  _O_

666

Citaat van: Dokkumer op juni 14, 2013, 10:31:21
Ruim 70 euro per persoon. Aangezien ik fel tegenstander ben van de uitgave aan dat baantje daar zal ik een brief opstellen waarin ik mijn 70 euro en die 70 voor alle gezinsleden binnen 14 dagen op mijn rekening wil ontvangen. Voor het gemak rond ik af naar boven dus 100 euro p.p. wat in de Cambuurtempel spaarpot gaat :devil

Mag ik daar een concept van.. ik wil namelijk helemaal niets met dat te duur betaalde overschatte folkloristische manischdepresieve schijt Thialf te maken hebben. Die 100 euries mogen van mij ook naar de cambuurtempel. Iig niet naar dat stink dorp...!
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

666

Citaat van: Spine op juni 15, 2013, 08:48:55
Foppe de Haan: Robert Veenstra moet vertrekken

img

HEERENVEEN  -  Foppe de Haan doorbreekt het stilzwijgen over droefenis bij SC Heerenveen.

De oud-trainer heeft de handen vrij, omdat hij tot 1 juni nog op onkostenbasis in dienst was bij de club, als trainer van de A-junioren en begeleider van talentvolle spelers.

,,It giet op 'e kop ferkeard. Ik kin en wol net mear oan 'e sydline stean bliuwe.'' Wat Foppe betreft is het over en uit met voorzitter Robert Veenstra. Een te groot ego en niet iemand die gevoel heeft voor mensen en voetbal, zegt de oud-trainer.

De onrust moet stoppen, er moet schoon schip gemaakt worden, ook in de Raad van Commissarissen.
----------
Mooi zitten laten die Veenstra, een held is het!  _O_

Veenstra is het beste wat hoerenveen overkomen is... Dat ie maar lang mag blijven zitten.  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

poelie-lwd

Keep up the good work Feanstra!  :_schater

Iedereen heeft recht op mijn mening.