Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op mei 30, 2013, 22:02:27
Eva Braun oftewel Karin Smit was 1 van de "kontlikkers" van Veenstra. Zij was min of meer (vrijwillig of niet) aangesteld als verklikker van mensen die anti-Veenstra gedachten hadden. Lijkt me dus niet dat wij zulke Judassen bij ons clubke nodig hebben.

Hier beginnen mijn lachspieren onbedaarlijk overuren te draaien. Die Rinus lijkt steeds meer een type Herr Flick van Allo Allo te worden :P

Galdiano

Dat wijf is 1 en al dkv! Zoek haar maar eens op, op social media! Dat mens moet maar lekker in dat stink dorp blijven! Lyrisch over haar clubje en 1 en al foto's en connecties met supporters en andere ongein!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Finaal afraggen en daarna in een kliko lazeren en afvoeren naar de greuns.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cambuurlwdfan

Dat gaat sowieso niet accederen,want wij hebben een cambuur identiteit zon iemand als zij zal dat nooit begrijpen...omdat h...renveen en cambuur totaal verschillend zijn wat betreft cultuur binnen de club en de belevenis sfeer binnen onze club (cambuur famillie) wij zijn cambuur....daarom vind ik het ook zo mooi dat mannen zoals Sander en Jan bruin noem ze maar op voor cambuur werken die weten wat er speelt...

Cambuurlwdfan

Als cambuur het geluk nou eens mee zit,en voortvarend seizoenen krijgen in de Eredivisie dan ben ik er van overtuigd dat de kentering een feit gaat worden...en dat cambuur kan groeien en de weg open ligt voor successen!!!cambuur liwadden

Ronnie tng

Citaat van: SCCornjum op mei 30, 2013, 20:08:42
Eva Braun naar Cambuur?

Een medewerkster van sc Heerenveen die door Johan Derksen (Voetbal International) als 'Eva Braun' en 'klikspaan' werd bestempeld, maakt een opmerkelijke overstap.

De coördinator MVO heeft laten weten dat ze komend seizoen aan de slag gaat bij rivaal Cambuur. Het is nog niet duidelijk welke functie ze gaat bekleden bij de Leeuwarders.

De vrouw zou namen doorgeven van collega's die vraagtekens hadden bij het beleid van Robert Veenstra, de voorzitter van de Friezen.

Het bestuur van de OSSH spreekt middels een brief intussen over 'veel onnodige onrust'. "Dit past niet bij sc Heerenveen en we gaan als OSSH-bestuur daar ook niet in mee."

Over de aanstaande verrassende 'transfer' van de 'klikkende' coördinator zijn vooralsnog geen uitlatingen gedaan.


Neem dan ook aan dat dit bull shit is?

John Hiatt

Citaat van: Ronnie tng op mei 31, 2013, 06:09:59
Neem dan ook aan dat dit bull shit is?

Waar komt het gerucht vandaan?

Dat je als Cambuur deskundige mensen nodig hebt, lijkt me duidelijk. Maar iemand die uit rancune vanuit dkv hier wil werken, is niet handig.

Len Cantello

Oplazeren met die trut. Zet haar maar onder de koeien. Of -nog beter- leg haar maar onder een stier.
:rodekaart
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Citaat van: Len Cantello op mei 31, 2013, 06:46:01
Oplazeren met die trut. Zet haar maar onder de koeien. Of -nog beter- leg haar maar onder een stier.
:rodekaart

U riep?  :devil

Met pek en veren de stad uitlazeren.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Clint

Citaat van: Len Cantello op mei 31, 2013, 06:46:01
Oplazeren met die trut. Zet haar maar onder de koeien. Of -nog beter- leg haar maar onder een stier.
:rodekaart

Juustum. Dat soort wieven hebben we hier niet nodig.

John Hiatt

Citaat van: poelie-lwd op mei 31, 2013, 07:18:55
U riep?  :devil

Met pek en veren de stad uitlazeren.

Dat wijf woont overigens al in Leeuwarden!


Collingwood

En nóg meer herrie: 'Woordenwisseling tussen Veenstra en Van Basten: kleedkamerbezoek not done'

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188899

:thumbsup
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op mei 31, 2013, 12:55:59
En nóg meer derrie: 'Woordenwisseling tussen Veenstra en Van Basten: kleedkamerbezoek not done'

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188899

:thumbsup
:devil :devil

The more shit, the better :D

Cambuur Liwwadden

Citaat van: Galdiano op mei 30, 2013, 22:58:07
Dat wijf is 1 en al dkv! Zoek haar maar eens op, op social media! Dat mens moet maar lekker in dat stink dorp blijven! Lyrisch over haar clubje en 1 en al foto's en connecties met supporters en andere ongein!

Neem de moeite niet eens.....  OPROTTEN  Terug in je hok.   


Voor een dergelijke functie zijn er genoeg capabele mensen te vinden met echte CLUBLIEFDE.
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?