Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

TM

Ronald

Misschien een idee om namens de scc supporters een brief te sturen naar dkv met de mededeling dat we nog het volste vertrouwen hebben in de directie van dkv? En als titel: het volste vertrouwen in de ondergang van hoerenveen  :devil  :devil

drg

Ach juh, die sponsoren daar worden ook vierkant uitgelachen wanneer ze protesteren, zal er bij de toeschouwers niet minder op zijn.

Mag van mij nog wel een paar jaar aanblijven, veenstra for mr. dkv  |:)

Nightmarelwd

Afbreken die club en het stadion. Geen nieuw Thialf. Oude Thialf ook afbreken.
Het braakliggende terrein onder water zetten en men heeft een grote buitenbaan
MI-Sider for Life

Keizer

Citaat van: Nightmarelwd op mei 30, 2013, 18:46:34
Afbreken die club en het stadion. Geen nieuw Thialf. Oude Thialf ook afbreken.
Het braakliggende terrein onder water zetten en men heeft een grote buitenbaan

_O_

Yellow Army

Ook leuke tweets van mevrouw Veenstra:

ida Veenstra-vdVelde ‏@idaveenstra 24 mei

Ben erg benieuwd. Eerst signalen overstappend bioscooppubliek al ondervonden. Wie volgen? Een echte fan support voor 't leven!

en:

ida Veenstra-vdVelde ‏@idaveenstra 4u

Indien zij, die kwaad over mij spreken, precies wisten hoe ik over hen denk, zouden zij nog veel ergere dingen zeggen
Area 58

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

michello

'Klikkende' coördinator MVO naar Cambuur

Een medewerkster van sc Heerenveen die door Johan Derksen (Voetbal International) als 'Eva Braun' en 'klikspaan' werd bestempeld, maakt een opmerkelijke overstap.

De coördinator MVO heeft laten weten dat ze komend seizoen aan de slag gaat bij rivaal Cambuur. Het is nog niet duidelijk welke functie ze gaat bekleden bij de Leeuwarders.

De vrouw zou namen doorgeven van collega's die vraagtekens hadden bij het beleid van Robert Veenstra, de voorzitter van de Friezen.

Het bestuur van de OSSH spreekt middels een brief intussen over 'veel onnodige onrust'. "Dit past niet bij sc Heerenveen en we gaan als OSSH-bestuur daar ook niet in mee."

Over de aanstaande verrassende 'transfer' van de 'klikkende' coördinator zijn vooralsnog geen uitlatingen gedaan.

SCCornjum

Eva Braun naar Cambuur?

Een medewerkster van sc Heerenveen die door Johan Derksen (Voetbal International) als 'Eva Braun' en 'klikspaan' werd bestempeld, maakt een opmerkelijke overstap.

De coördinator MVO heeft laten weten dat ze komend seizoen aan de slag gaat bij rivaal Cambuur. Het is nog niet duidelijk welke functie ze gaat bekleden bij de Leeuwarders.

De vrouw zou namen doorgeven van collega's die vraagtekens hadden bij het beleid van Robert Veenstra, de voorzitter van de Friezen.

Het bestuur van de OSSH spreekt middels een brief intussen over 'veel onnodige onrust'. "Dit past niet bij sc Heerenveen en we gaan als OSSH-bestuur daar ook niet in mee."

Over de aanstaande verrassende 'transfer' van de 'klikkende' coördinator zijn vooralsnog geen uitlatingen gedaan.
Watching Football Is Not A Crime

Bascambuur

http://www.lc.nl/

Even stemmen rechts op de pagina.

''Oneens''.

Ronnie tng

Nou hou ik me normaliter totaal niet bezig met die boeren, maar wie is Eva en wat komt ze doen?

brambo3004

Citaat van: Ronnie tng op mei 30, 2013, 21:01:41
Nou hou ik me normaliter totaal niet bezig met die boeren, maar wie is Eva en wat komt ze doen?

Nou, als ik die berichten zo lees hoeft Cambuur-personeel geen kattenkwaad uit te halen. Eva zal ze zonder blikken of blozen verklikken!

Dokkumer

Was een mooie assistente van Fredje H. :R geweest anders :devil

Yellow Army

Citaat van: Ronnie tng op mei 30, 2013, 21:01:41

Eva Braun oftewel Karin Smit was 1 van de "kontlikkers" van Veenstra. Zij was min of meer (vrijwillig of niet) aangesteld als verklikker van mensen die anti-Veenstra gedachten hadden. Lijkt me dus niet dat wij zulke Judassen bij ons clubke nodig hebben.
Area 58

denistel

wij hevve helemaal niemand van die stinkbende nodig