Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Bascambuur

Prachtig nieuws. Tot zover ''topsport'' in dkv. Nu moet Gemeente Leeuwarden opschieten.

drg


jeff

Citaat van: drg op mei 21, 2013, 17:09:06
Nou.. op de provincie hoeven we in ieder geval niet te rekenen  l8l

http://www.lc.nl/friesland/regio/article15922873.ece/Provincie-zet-plan-nieuw-Thialf-door-
Te triest voor woorden, 50miljoen in iets pompen wat dan bijna niet meer gebruikt wordt.

ForzaCambuur1

Waren ze in Leeuwarden maar zo vastberaden om iets te bereiken. Zie het nog gebeuren ook dat de KNSB alsnog voor Thialf kiest mede door dit soort uitspraken en gelobby door prominenten.

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

mario

 :0= Ga wel naar een 'warme' club!

drg

Onder warm verstaan zij stoelverwarming natuurlijk, want dat andere is er toch niet te vinden  :zucht

Nightmarelwd

Ze zijn bezorgd over de onrust en onvrede bij het personeel, supporters en sponsoren van de club en vinden dat bij Heerenveen de warmte van een volksclub ontbreekt.

supporters bedoeld men toeschouwers
Volksclub zullen ze nooit worden.
MI-Sider for Life

John Hiatt

Weer heerlijk negatief nieuws over dkv bij vi!  |:)

Galdiano

Citaat van: John Hiatt op mei 27, 2013, 21:39:17
Weer heerlijk negatief nieuws over dkv bij vi!  |:)

Heerlijk!!!   :D
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

RotterdamLeeuwarden

Eindelijk pleuren die gasten een keer op hun muil.
leuk dat de sponsoren hun roeren haha.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

punkman

Ze zijn al bang vanaf dat Cambuur promoveerde dat er een hoop sponsors weg zouden lopen.
Ook al mede door Veenstra.
Naast de promotie van Cambuur is Veenstra het beste wat Cambuur kon overkomen.
Dat vele sponsors maar heel veel geld in onze mooie club mogen stoppen.
Ik zeg aanhouden die Veenstra !

Viper


Yellow Army

Heerlijk die crisis in Akkrum zuid. Waar wij ons lekker bezighouden met speculeren over nieuwe spelers, zijn zij volop bezig met hoe die Veenstra dkv de nek om draait. Er zijn toch wel tijden geweest dat dit andersom was.

In 1 woord... Genot!
Area 58

Lwdscc

De toeschouwersverenigingen van dkv hebben zojuist per brief het vertrouwen opgezegd in de leiding van de ''club''.

Feanfan en Nieuw Noord geloven niet meer dat de huidige directie en raad van commissarissen in staat zullen zijn de onrust bij de ''club'' de kop in te drukken.

Zowel directeur Robert Veenstra, technisch directeur Johan Hansma als commercieel directeur Joost Steppé moeten opstappen als het aan de toeschouwers ligt. Hetzelfde geldt voor de vijf commissarissen onder leiding van Wino de Jong.