Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Ronald

Citaat van: Dokkumer op mei 05, 2013, 18:40:15
Jonguh, ik hef ut over de undercover actie :devil

Heb je aan een veewagen ook genoeg als vervoer, valt daar toch niet op

Destroyer

 |:)
Citaat van: Dokkumer op mei 05, 2013, 18:39:51
Oh jawel, in deze houding  l0l en dan en-masse "Ut Woanskip" brulle!

Was er niet een liedje... in de blote kont. Erg gepast moment dacht ik   :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

Citaat van: Destroyer op mei 05, 2013, 16:12:41
Het zijn stumpers eerste klas die hopen dat we zo snel mogelijk weer degraderen. Maar ze vergeten 1 ding: onkruid vergaat niet  :devil we gaan alleen maar bouwen, Door totdat we een subtopper in de eredivisie worden. Forza  :scc

Onkruid vergaat inderdaad niet en komt altijd weer terug. And guess who's back!!!!!
Area 58

Ronald

Citaat van: Destroyer op mei 05, 2013, 18:48:26
|:)
Was er niet een liedje... in de blote kont. Erg gepast moment dacht ik   :devil

Nemen we Rose mee als drill instructeur, hij heeft de ervaring zoals te zien was op de training  :devil

Dokkumer

Zo, ik heb net even de laatste pagina's van hun superieure forum doorgelezen.. Op een enkeling na geen enkele zinnige reactie daar... Totaal niet gehinderd door enige kennis van zaken en feiten roepen ze maar wat. Onderbouwing? Nog minder dan hier. En ik bespeur de nodige angst op alle gebieden ghehehe.

De vingers jeuken om eens een stevige discussie op basis van feiten aan te gaan, maar ik kan het risico niet nemen dat de laptop het begeeft en ik ga geen tijd en energie in dat volk steken.

:0=FRYSLAN BOPPE, TEGELS OP HUN KOPPE

Dat willen ze graag horen toch? Bij deze dus :devil

moodygrunn

dit is gewoon vragen om een geel/blauw abe-beeld:
http://fb.me/2spPRYtXn
In Henk en Sandor we trust

punkman

Citaat van: moodygrunn op mei 06, 2013, 23:58:10
dit is gewoon vragen om een geel/blauw abe-beeld:
http://fb.me/2spPRYtXn

Zag dat ze die blaasinstrumenten in hun mond hadden.
Weet anders ook nog wel een uitgang waar ook lucht uit kan komen waar we ze heel diep in kunnen stoppen ...

Treb

Dit hebben die aidsventjes volgens mij gedaan toen de huldiging was. Toen ze echt 100% zeker er van waren dat iedereen bij de Oldehove was en niemand hun kon horen. Helden.

Moet toegeven, ludiek is het wel.


RotterdamLeeuwarden

Citaat van: moodygrunn op mei 06, 2013, 23:58:10
dit is gewoon vragen om een geel/blauw abe-beeld:
http://fb.me/2spPRYtXn


Hahahaha, das lef hebben, geweldig  :thumbsup
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Len Cantello

:0= GEEN AANDACHT AAN SCHENKEN.

Die stakkers staan in de schaduw van SCC. En proberen op dit soort manieren de aandacht een beetje te trekken. Laat lekker gaan, die stumpers.

We komen ze vanzelf weer een keer tegen.......  :zweep  :y
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Vanuit Helmond

Ik pleit ervoor dat we niet meewerken aan het stil staan bij dat lied wat ze voor de wedstrijd altijd spelen.

Dokkumer

Citaat van: Vanuit Helmond op mei 07, 2013, 21:30:23
Ik pleit ervoor dat we niet meewerken aan het stil staan bij dat lied wat ze voor de wedstrijd altijd spelen.
Ik heb het idee dat dit de laatste tig edities ook al niet is gebeurd...

Cambuur Liwwadden

Citaat van: Vanuit Helmond op mei 07, 2013, 21:30:23
Ik pleit ervoor dat we niet meewerken aan het stil staan bij dat lied wat ze voor de wedstrijd altijd spelen.

Nogal wiedes, spreekt voor zich.  geen sterveling in het hele universum die daar ook maar over twijfelt.   :0=AMEN.

Vwb de aktie van de 2 koppige josti band uit DKV: Vind het van zeer grote moed tonen van deze twee jeugdige hersenloze spinsels, ze wisten op dat moment niet waar ze mee bezig waren.
Leuke ludieke aktie even zo goed, kan ik zeker waarderen.

Aktie=Reactie  8)
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Dokkumer

Klompke gaf al aan dat het eerder gebeurd is, tijdens die dag met de drumbands. Alleen doen deze stumpers het voorkomen dat het van recenter datum is.. Dat is ongeveer net zo heldhaftig als pronken met een malt biertje of een vrouw uit Thailand kopen.. NOT dus ;)

Yellow Army

Citaat van: Vanuit Helmond op mei 07, 2013, 21:30:23
Ik pleit ervoor dat we niet meewerken aan het stil staan bij dat lied wat ze voor de wedstrijd altijd spelen.

met z'n allen met de rug naar het veld staan
Area 58