Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Lwdscc op mei 05, 2013, 14:57:13
DKV - De politie van DKV heeft vanmorgen fakkellopers aan de kant gezet die het Bevrijdingsvuur van Wageningen naar Leeuwarden brachten. Aanleiding was een vlag van voetbalclub Cambuur.

Deze hing aan een begeleidingsbus van de groep lopers die dwars door DKV liep. De politie kreeg meldingen dat er een bus met Cambuurhooligans onderweg was naar het abeisdoodstadion. Daar was de wedstrijd DKV-Utrecht.

Daarop werd de hele groep door drie politiebussen tegen gehouden. Na enige uitleg en het zien van de tientallen fakkels, konden de lopers hun weg vervolgen. Onder hen was tafeltenniser Magan Tahir (foto) die meedeed in een rolstoel.

Ondanks het oponthoud werd de grote toorts in de Leeuwarder Prinsentuin stipt om een uur ontstoken en was Befrijdingsfestival Fryslân officieel geopend en al druk bezocht.

:_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

De angst voor het geel en blauw regeert in dkv
Area 58

Destroyer

Citaat van: Yellow Army op mei 05, 2013, 16:08:56
De angst voor het geel en blauw regeert in dkv

Het zijn stumpers eerste klas die hopen dat we zo snel mogelijk weer degraderen. Maar ze vergeten 1 ding: onkruid vergaat niet  :devil we gaan alleen maar bouwen, Door totdat we een subtopper in de eredivisie worden. Forza  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ronald

Citaat van: SCCornjum op mei 05, 2013, 15:22:04


Zien er ook echt uit als een groep hooligans  :_schater maar ja ze hebben daar ook alleen maar een paar baldadige 12 jarigen in dkv dus ja dan zijn dit in hun ogen echte hooligans  :_schater  8P

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Destroyer op mei 05, 2013, 16:12:41
Het zijn stumpers eerste klas die hopen dat we zo snel mogelijk weer degraderen. Maar ze vergeten 1 ding: onkruid vergaat niet  :devil we gaan alleen maar bouwen, Door totdat we een subtopper in de eredivisie worden. Forza  :scc

T het nooit wat weest, maar ut sal ooit wat wudde! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Dus om vermomd als loopgroep richting dat stinkdorp te gaan werkt ook al niet meer. Wat een ongelofelijk stel DSW-ers daar :_schater
Dan wordt het dus thermosflesje, sultana's en rolletje pepermunt mee als we die kant op moeten :devil

Ronald

Citaat van: Dokkumer op mei 05, 2013, 16:34:21
Dus om vermomd als loopgroep richting dat stinkdorp te gaan werkt ook al niet meer. Wat een ongelofelijk stel DSW-ers daar :_schater
Dan wordt het dus thermosflesje, sultana's en rolletje pepermunt mee als we die kant op moeten :devil

je vergeet het plastic zakje met daarin een kussentje nog, anders val je direct op.

Ronald

Kunnen we komend seizoen wanneer cambuur naar dkv moet niet dat blaaskapel omkopen met een paar kratten bier? Dat ze ipv het fries volkslied het woanskip inzetten.  :devil. Dan wil ik die koppen van die dkvers wel eens zien.

RotterdamLeeuwarden

Er is zowel bij Heerenveen als bij Cambuur een generatie die nog nooit een echte Friesche Derby hebben meegemaakt.
Voor hen is/word dit de eerste keer  |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Citaat van: Ronald op mei 05, 2013, 17:00:42
je vergeet het plastic zakje met daarin een kussentje nog, anders val je direct op.

Verrek ja, nog vergeten.. En het kunstgebittenbakje, voor als je in slaap dreigt te vallen :devil

poelie-lwd

Het is gebeurd met  het theater 30 km verderop. Sponsoren lopen weg,  de enige 2 die nog een bal van bloedvlek naar bloedvlek kunnen spelen  taaien af en de centen zijn op.

Volgend  seizoen persoonlijk terug trappen naar de jupiler, weg met die strontvliegen!

Forza SCC!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

misideoldskool

Sultanas en pepermunt??Gvd bier en kabouterpost zal je bedoelen!! :proost :insane

poelie-lwd

En we gaan niet in de houding staan als ze dat volkslied spelen!  :R :R :R
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op mei 05, 2013, 18:20:55
En we gaan niet in de houding staan als ze dat volkslied spelen!  :R :R :R

Oh jawel, in deze houding  l0l en dan en-masse "Ut Woanskip" brulle!

Dokkumer

Citaat van: misideoldskool op mei 05, 2013, 18:14:57
Sultanas en pepermunt??Gvd bier en kabouterpost zal je bedoelen!! :proost :insane
Jonguh, ik hef ut over de undercover actie :devil