Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kaartje DKV-SCC vrijdagmorgen voor stadion omgeruild

Gestart door Goutum, september 06, 2013, 13:24:22

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Je denkt toch niet dat ze 1200 supporters zelf laten kiezen welke bus ze pakken.

De lijst waar je op staat is de bus waar je in komt te zitten en reken maar dat ze gaan controleren als je de bus in stapt, je wordt gewoon aangevinkt als aanwezig, helaas maar zo zal het gaan.

SaVaGe


SaVaGe

Citaat van: DayDreamer op september 06, 2013, 14:59:04
Je denkt toch niet dat ze 1200 supporters zelf laten kiezen welke bus ze pakken.

De lijst waar je op staat is de bus waar je in komt te zitten en reken maar dat ze gaan controleren als je de bus in stapt, je wordt gewoon aangevinkt als aanwezig, helaas maar zo zal het gaan.

Joepie, schoolreisje!

Galdiano

Citaat van: Destroyer op september 06, 2013, 14:43:11
Dat valt dan wel weer op he. Das de KVC bus.

Beetje raar dat er een KVC bus is. Ook geprobeerd een bus te regelen echter werd dit geweigerd!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Citaat van: Galdiano op september 06, 2013, 15:15:36
Beetje raar dat er een KVC bus is. Ook geprobeerd een bus te regelen echter werd dit geweigerd!
verschil is denk ik dat jij een bus probeerde te regelen terwijl je een kaartje koopt.


Inglorious Bastard

Denk dat die jongens die kaarten verkochten zichzelf plus wat maten op de lijst hebben gezet, maar er rijd volgens mij niet een doelbewuste KvC bus.

Westerpark

Denk dat het geen probleem is zolang er geen verschil is in de bezetting van de bussen.

Goutum

Ach, het zal ook wel loslopen. In het kader van 'Mienskip' zullen ze me vast niet laten staan.

denistel


justremco

Citaat van: DayDreamer op september 06, 2013, 14:59:04
Je denkt toch niet dat ze 1200 supporters zelf laten kiezen welke bus ze pakken.

De lijst waar je op staat is de bus waar je in komt te zitten en reken maar dat ze gaan controleren als je de bus in stapt, je wordt gewoon aangevinkt als aanwezig, helaas maar zo zal het gaan.

Ze zullen denk ik alleen kijken welke bus er op je kaartje staat (als ze dat überhaupt al doen) en dus maakt het geen flikker uit, zolang je maar een geldig kaartje hebt

sunderland