Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kaartje DKV-SCC vrijdagmorgen voor stadion omgeruild

Gestart door Goutum, september 06, 2013, 13:24:22

Vorige topic - Volgende topic

Goutum

Ik zoek de persoon die vanmorgen (vrijdag rond 9.30) met mij van kaartje heeft gewisseld voor het stadion, omdat ik in bus 23 wilde zitten i.p.v. 22. Zojuist kwam ik erachter dat die kaartjes op naam staan en we beide dus de bus niet inkomen. Graag even contact opnemen, zodat we de kaartjes wederom kunnen uitwisselen. Bvd.

dizzhead

Loop even naar het stadion en vraag op wiens naam je huidige kaart staat. Gaat het snelst denk ik. Gewoon uitleggen dat je geen benul had dat de registratie per unieke kaart was.

pvanbuijtene

Je kan natrlk ook vrageb of je van bus ruilen kan as de ander t goed vind;)

Lore

Citaat van: Goutum op september 06, 2013, 13:24:22
Ik zoek de persoon die vanmorgen (vrijdag rond 9.30) met mij van kaartje heeft gewisseld voor het stadion, omdat ik in bus 23 wilde zitten i.p.v. 22. Zojuist kwam ik erachter dat die kaartjes op naam staan en we beide dus de bus niet inkomen. Graag even contact opnemen, zodat we de kaartjes wederom kunnen uitwisselen. Bvd.

:0= FRAUDE! STADIONVERBOD!

fred

Wat maakt het uit in welke bus je zit, voor dat half uurtje.... :_schater

pvanbuijtene

Citaat van: fred op september 06, 2013, 13:50:55
Wat maakt het uit in welke bus je zit, voor dat half uurtje.... :_schater
we gaan via drachten appelscha meppel steenwijk wolwega dkv.. anderhalfuur  |:)

SaVaGe

Citaat van: Goutum op september 06, 2013, 13:24:22
Ik zoek de persoon die vanmorgen (vrijdag rond 9.30) met mij van kaartje heeft gewisseld voor het stadion, omdat ik in bus 23 wilde zitten i.p.v. 22. Zojuist kwam ik erachter dat die kaartjes op naam staan en we beide dus de bus niet inkomen. Graag even contact opnemen, zodat we de kaartjes wederom kunnen uitwisselen. Bvd.

WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA kaarten op naam!
Natuurlijk niet man!  je naam is alleen geregistreerd ter controle van je Uitkaart, je krijgt een willekeurig kaartje, dat nooit meer te traceren is, wie hem gekocht heeft.

Destroyer

Citaat van: pvanbuijtene op september 06, 2013, 14:01:05
we gaan via drachten appelscha meppel steenwijk wolwega dkv.. anderhalfuur  |:)

Ik hoorde via Olle en Deventer  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

DayDreamer

Citaat van: SaVaGe op september 06, 2013, 14:07:57
WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA kaarten op naam!
Natuurlijk niet man!  je naam is alleen geregistreerd ter controle van je Uitkaart, je krijgt een willekeurig kaartje, dat nooit meer te traceren is, wie hem gekocht heeft.

De kaart niet, maar je staat wel geregistreerd voor een bus, en dat is hier nu net het probleem.

Galdiano

Zullen ze echt niet moeilijk over doen! 1222 op naam controleren!  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SaVaGe

Citaat van: DayDreamer op september 06, 2013, 14:16:47
De kaart niet, maar je staat wel geregistreerd voor een bus, en dat is hier nu net het probleem.

boeie, persoon heeft een uitkaart + kaart? al gaat die in bus 1 zitten, boeie!..

pvanbuijtene

Citaat van: Galdiano op september 06, 2013, 14:19:58
Zullen ze echt niet moeilijk over doen! 1222 op naam controleren!  :_schater
Werd bij zwolle uit al niet gedaan.

Destroyer

Citaat van: SaVaGe op september 06, 2013, 14:23:33
boeie, persoon heeft een uitkaart + kaart? al gaat die in bus 1 zitten, boeie!..

Dat valt dan wel weer op he. Das de KVC bus.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Mp

Citaat van: SaVaGe op september 06, 2013, 14:07:57
WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA kaarten op naam!
Natuurlijk niet man!  je naam is alleen geregistreerd ter controle van je Uitkaart, je krijgt een willekeurig kaartje, dat nooit meer te traceren is, wie hem gekocht heeft.

Verder alles oké?

Bernardo

Vaak toch alleen maar bij binnenkomst kaartje laten zien en verder niks.