Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robert van Boxel

Gestart door michello, augustus 31, 2013, 10:00:43

Vorige topic - Volgende topic

SCCRulez

Citaat van: Collingwood op februari 07, 2014, 10:57:47
Is geen (potentiële) basisspeler, maar wel een ervaren stand-in die niet snel in paniek raakt. Verdedigend oerdegelijk.
Ik vond hem verdedigend weinig wendbaar, traag op eerste meters en daardoor risico achterin tegen snellere aanvallers.

sunderland

Citaat van: Montana op februari 07, 2014, 15:23:06
Dijkstra is beter, van Boxel heeft meer 'gogme'.
linkspoot he .Goed uitkomen in balbezit .En leeuwin kan in zijn positie blijven

wiekie1969

Geachte heer van Boxel,

Als de tegenstander een corner heeft, dan is het wel de bedoeling dat u meespringt als de bal voor de pot komt. Een duwtje in de rug van uw tegenstander wil ook nog wel eens helpen.  :zucht :zucht :zucht

Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op februari 10, 2014, 03:03:48
Geachte heer van Boxel,

Als de tegenstander een corner heeft, dan is het wel de bedoeling dat u meespringt als de bal voor de pot komt. Een duwtje in de rug van uw tegenstander wil ook nog wel eens helpen.  :zucht :zucht :zucht

Het was Droste zijn man die scoorde ouwe
Area 58

666

Citaat van: Yellow Army op februari 10, 2014, 08:11:54
Het was Droste zijn man die scoorde ouwe

Het was inderdaad Droste....
Hij had tegen Twente ook al een misser bij een standaard situatie.
TRAINEN op die dode spelmomenten....!
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Citaat van: 666 op februari 10, 2014, 08:22:20
Het was inderdaad Droste....
Hij had tegen Twente ook al een misser bij een standaard situatie.
TRAINEN op die dode spelmomenten....!
tegen twente werd ie onder de zoden gestopt .Was overtreding .

Daddy T.

Citaat van: SCCRulez op februari 09, 2014, 20:16:20
Ik vond hem verdedigend weinig wendbaar, traag op eerste meters en daardoor risico achterin tegen snellere aanvallers.
Onrustig en zoekende om zich heen, was daardoor elke keer (een stap) te laat. Kwam natuurlijk ook op een klote moment in het veld doordat Heracles de druk op bleef voeren. Gelukkig hebben we vd Laan...
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

qwenko

Ik heb de gedragen voetbalschoenen van Robert van Boxel te koop!
Prijs €30 exclusief evt. verzending.
De maat is 43 eur/9,5 US.
De schoenen zijn heel en u kunt er nog prima op voetballen.








Bij interesse stuur mij een privé bericht of stuur wat in deze forum.

Dokkumer

Succes op Marktplaats, spam daar maar verder

Verstuurd vanaf mijn spambox


Galdiano

Ik hb nog een paar schoeen van Messi.

Even stift pakken en naam erop schrijven  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Ik heb nog een paar Gold Cups van mezelf.. Amper gedragen, was altijd wissel :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox


legeips

jezus.. wat is deze man slecht.. Voor het zelfde geldt krijgt hij een  :rodekaart Maar gelukkig zag de scheids dat het aan zijn voetballend vermogen lag.

Aub niet verlengen dat contract.. Zet een jonge speler op die man zijn plek, liever een fout op onvoldoende ervaring dan onkunde.

Yellow Army

Citaat van: legeips op april 06, 2014, 09:25:32
jezus.. wat is deze man slecht.. Voor het zelfde geldt krijgt hij een  :rodekaart Maar gelukkig zag de scheids dat het aan zijn voetballend vermogen lag.

Aub niet verlengen dat contract.. Zet een jonge speler op die man zijn plek, liever een fout op onvoldoende ervaring dan onkunde.

Is gehuurd, gaat dus sowieso weg
Area 58

Galdiano

Waarom staat hij boven Dijkstra op het lijstje?
Kan er helemaal niks van!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

pvanbuijtene

Citaat van: Galdiano op april 06, 2014, 09:33:42
Waarom staat hij boven Dijkstra op het lijstje?
Kan er helemaal niks van!

Denk dat t nu te maken had met zijn lengte... nec speelt alleen maar lange bal...