Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Montana


el haj

Ligt het aan mijn computer of is de opmaak van die brief compleet verneukt?

dizzhead

Citaat van: el haj op oktober 28, 2014, 14:16:22
Ligt het aan mijn computer of is de opmaak van die brief compleet verneukt?

Tenzij wij hetzelfde virus hebben, staan er inderdaad onnodig veel 'harde enters' in de tekst.

Destroyer

wat een kut B&W. Waar hebben we idd dit nu weer aan verdient? Omgekeerde wereld dit weer. :R Goed gedaan om meteen statement te maken  :thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Treb

Ach ja, potje voetbal kijken is tegenwoordig bijna een misdaad. Ik heb me er al lang bij neergelegd.

John Hiatt

Waarom haalt de KVC in vredesnaam dat bierontbijt erbij? Daarmee ontkrachten ze de hele brief. Wel een goede zaak om een brief te sturen, je toont iig dat je dit belachelijk vindt.


siepelsjeu

Rookmachines en nu disco verlichting. Hoe kan cambuur ultras leovardia serieus nemen? Het is gewoon om je dood te schamen

Dokkumer

Kidsclub Leovardia :devil

Zoals al vaker gezegd, doe het goed of doe het niet. Liever een tijd langer wachten en het budget voor een aanschaf daarmee verhogen, dan halfbakken maatregelen. Nu is het (ondanks de goede bedoelingen en inzet) gewoon net niet.

Bernardo

Wanneer was die disco verlichting dan? Heb ik zeker gemist

Sander Scc

#580
Liever helemaal geen budget meer voor de UL..
Bijna alles wat ze doen is een aanfluiting en gewoon zonde van de centen!

poelie-lwd

Het is eigenlijk van de zotte dat we de expertise van een goede sfeeractie in huis hebben (CC) maar we het moeten doen met wat schijtrollenknallers en/of een lullige rookmachine van de UL. Vooropgesteld, dat is geen verwijt naar wie dan ook maar het is belachelijk dat die 2 partijen niet kunnen samensmelten tot 1 grote. De KvC en de CC hebben duidelijk een eigen indentiteit maar op het gebied van sfeer zou dat imo prima samen kunnen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

SCC-J

Ik denk dat er qua beleving en beeld wat wordt verstaan onder een sfeeractie tussen CC en UL ook grote verschillen zitten.

Destroyer

Citaat van: siepelsjeu op februari 28, 2015, 23:53:03
Rookmachines en nu disco verlichting. Hoe kan cambuur ultras leovardia serieus nemen? Het is gewoon om je dood te schamen

Ik dacht dat we met die poefjes witte rook het ergste wel hadden gehad, maar die flitslamp slaat alles. Ook totaal geen effect, maar dit hoort toch niet bij voetbal? Laat staan bij onze club. Ik hoop toch echt niet dat ze dat ding hebben gekocht van onze centen  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

poelie-lwd

Citaat van: SCC-J op maart 01, 2015, 15:41:15
Ik denk dat er qua beleving en beeld wat wordt verstaan onder een sfeeractie tussen CC en UL ook grote verschillen zitten.

Joh....

Dat is nou precies waarom ik de knuppel in het hoenderhok gooi  ;)

Iedereen heeft recht op mijn mening.