Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Leeuwardeng

Citaat van: Westerpark op oktober 26, 2014, 16:51:40
Tuurlijk zijn handgeverfde publieksdoeken beter. Maar na 3 keer is die wat mij betreft ook wel klaar.

Tweede keer dat dit doek gebruikt is.

666

Citaat van: Westerpark op oktober 26, 2014, 17:17:31
Twitter van KvC:

'En weer de vraag omtrent stadionontwikkelingen.. Iedereen wil hetzelfde, behalve een paar wethouders en burgermeester. Tijd voor actie!'

Kan dit toegelicht worden?

Ik kwam hem ook tegen.. Kan iemand dit toelichten?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Destroyer

Citaat van: Westerpark op oktober 26, 2014, 16:31:36
Het lijken sowieso wel van die vlaggen voor evenementen en beurzen. Niet iets voor in het stadion.

Was toch een beachparty vanmiddag?  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Montana

Laat ik het zo zeggen: Die gemeenteraad van ons roept van alles, maar Eckhart, Crone en in iets mindere mate Deinum zitten Cambuur flink dwars. Zij moeten NU beslissen over stadionontwikkelingen!

Marc S

Citaat van: Montana op oktober 26, 2014, 18:32:44
Laat ik het zo zeggen: Die gemeenteraad van ons roept van alles, maar Eckhart, Crone en in iets mindere mate Deinum zitten Cambuur flink dwars. Zij moeten NU beslissen over stadionontwikkelingen!

Het zal ook eens een keer niet.

SCC-J

Citaat van: Montana op oktober 26, 2014, 18:32:44
Laat ik het zo zeggen: Die gemeenteraad van ons roept van alles, maar Eckhart, Crone en in iets mindere mate Deinum zitten Cambuur flink dwars. Zij moeten NU beslissen over stadionontwikkelingen!
ik geloof het graag hoor. Maar wat zeggen zij dan?

Len Cantello

Citaat van: Montana op oktober 26, 2014, 18:32:44
Laat ik het zo zeggen: Die gemeenteraad van ons roept van alles, maar Eckhart, Crone en in iets mindere mate Deinum zitten Cambuur flink dwars. Zij moeten NU beslissen over stadionontwikkelingen!
Crone is een carrière bestuurder. Leeuwarden en SCC zullen hem worst zijn. CH2018 vind ie wel belangrijk. Komt ie lekker vaak mee in de pers.

Met pek en veren de stad uit!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Clint

Citaat van: Len Cantello op oktober 26, 2014, 19:30:26
Met pek en veren de stad uit!

In dat kut bushokje wat op de Oldehove staat.

zeewolde

Citaat van: Montana op oktober 26, 2014, 18:32:44
Laat ik het zo zeggen: Die gemeenteraad van ons roept van alles, maar Eckhart, Crone en in iets mindere mate Deinum zitten Cambuur flink dwars. Zij moeten NU beslissen over stadionontwikkelingen!
Heeft cambuur haar onderbouwde stadionplannen al wel ingediend dan?

DayDreamer

Citaat van: Montana op oktober 26, 2014, 18:32:44
Laat ik het zo zeggen: Die gemeenteraad van ons roept van alles, maar Eckhart, Crone en in iets mindere mate Deinum zitten Cambuur flink dwars. Zij moeten NU beslissen over stadionontwikkelingen!

Ik roep het al tijden, maar dan denkt men dat ik een herfstdepressie heb  :P Dat stadion gaat er in geen honderd jaar komen, ik geloof er helemaal niks van.
Gemeenteraad hier in Leeuwarden heeft helemaal niks met de club. Crone staat alleen vooraan als het goed gaat ( Kampioenschap ) of op uitnodiging van van der Laan Amsterdam  :R Vies links kliekje hier

Cambuur LWD

Citaat van: Montana op oktober 26, 2014, 18:32:44
Laat ik het zo zeggen: Die gemeenteraad van ons roept van alles, maar Eckhart, Crone en in iets mindere mate Deinum zitten Cambuur flink dwars. Zij moeten NU beslissen over stadionontwikkelingen!

Ok duidelijk, ben het helemaal met jullie eens. Jullie geven aan dat het tijd is voor actie! En watvoor acties hebben jullie in gedachten?

dit is mien club

Wordt echt tijd dat de KVC de druk opvoert misschien even contact opnemen met cambuur culture
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Treb

Citaat van: DayDreamer op oktober 27, 2014, 11:17:11
Ik roep het al tijden, maar dan denkt men dat ik een herfstdepressie heb  :P Dat stadion gaat er in geen honderd jaar komen, ik geloof er helemaal niks van.
Gemeenteraad hier in Leeuwarden heeft helemaal niks met de club. Crone staat alleen vooraan als het goed gaat ( Kampioenschap ) of op uitnodiging van van der Laan Amsterdam  :R Vies links kliekje hier

Precies mijn gevoel hoor. Maar dat zal wel de Leeuwarder glas-half-leeg mentaliteit zijn.  ;)

Montana


SCC-J