Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Montana op oktober 10, 2014, 17:10:03
Heb ik héle goede herinneren aan! :devil

Dokkie ook weer met? :devil
Alleen zonder rode handbagage...

mindra

Kunnen die blauw en gele dingen die ze van plan zijn mee te nemen niet aan de achterkant rood wit blauw doen. Dan draaien we ze tijdens dat gejank even om.

de Schoot

Citaat van: mindra op oktober 12, 2014, 12:59:25
Kunnen die blauw en gele dingen die ze van plan zijn mee te nemen niet aan de achterkant rood wit blauw doen. Dan draaien we ze tijdens dat gejank even om.

Stukje tekst er in verwerken  :D

Dokkumer

Nee joh, dat wordt op korte termijn te moeilijk. Voor dat soort dubbele acties heb je eerst een cursus van een paar weken nodig :devil

de Schoot

Paar weken is nog optimistisch, ik denk dat dat bij ons nooit gaat lukken  :proost

SCC-J

Citaat van: mindra op oktober 12, 2014, 12:59:25
Kunnen die blauw en gele dingen die ze van plan zijn mee te nemen niet aan de achterkant rood wit blauw doen. Dan draaien we ze tijdens dat gejank even om.
zou wel mooi zijn alleen zijn we nogal chaotisch voor dit soort dingen, wat dan weer zijn charme heeft.

Len Cantello

Citaat van: Montana op oktober 10, 2014, 17:10:03
Heb ik héle goede herinneren aan! :devil

Dokkie ook weer met? :devil
Treinreisjes herinneren mij het meest aan het feit dat we voor Zwolle vaak al meer dan 12 blikken bier achter de knoopjes hadden....
:grolsch  :_schater
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

losang09

Vanavond 20.00 forumavond in t Hertsje.   :scc

SCC-J

Vlaggen in een houder laten staan met wat machine rook is dat nu sfeeractie?

Westerpark

Het lijken sowieso wel van die vlaggen voor evenementen en beurzen. Niet iets voor in het stadion.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: SCC-J op oktober 26, 2014, 15:20:23
Vlaggen in een houder laten staan met wat machine rook is dat nu sfeeractie?

Een doek met een doodskopgeval is veel beter idd :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Westerpark

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 26, 2014, 16:44:57
Een doek met een doodskopgeval is veel beter idd :thumbsup

Tuurlijk zijn handgeverfde publieksdoeken beter. Maar na 3 keer is die wat mij betreft ook wel klaar.

SCC-J

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 26, 2014, 16:44:57
Een doek met een doodskopgeval is veel beter idd :thumbsup
vak 14 logo/wapen hand gemaakt straalt wel wat meer uit vind ik.

Westerpark

Twitter van KvC:

'En weer de vraag omtrent stadionontwikkelingen.. Iedereen wil hetzelfde, behalve een paar wethouders en burgermeester. Tijd voor actie!'

Kan dit toegelicht worden?

pvanbuijtene

Citaat van: SCC-J op oktober 26, 2014, 15:20:23
Vlaggen in een houder laten staan met wat machine rook is dat nu sfeeractie?

Ohh was t een rookmachine? Op Zuid dachten we dat er een groepje sigaar aan t roken was... :insane