Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: Erwin Span op oktober 09, 2014, 17:29:26
Beste Cambuursupporter. Ik reageer even op het bericht dat wij naar buiten hebben gebracht omtrent onze sfeeractie bij DKV uit.

Het idee van onze tifo-vellen (A2+ formaat, 70cm x 50cm) die in het uitvak tot een groot geel en blauw vak moeten vormen is naar nu naar iedereen gecommuniceerd omdat dit toch al bekend is bij Cambuur zelf en Dkv. En dus zal dit binnen niet al te geruime tijd worden uitgelekt. Ook in verband met de nodige veiligheidsoverleggen (gemeente, politie en beide clubs) daarom kun je dit beter voor zijn en zelf dit posten zodat dit niet via de zuiderburen op straat komt. Zo kunnen we onze meereizende supporters alvast inlichten over hoe en wat.

Laten we er met zijn allen een groot feest van maken. We zijn tenslotte 1 SC Cambuur.

Met geel blauwe groeten,

Erwin Span
Zie vlaggen actie cc vorig jaar. Hebben we toch ook niet bekend gemaakt. En die boeren moeten ook alles via gemeente en vc regelen en daar lekt het ook niet uit.

SCC-J

Citaat van: pvanbuijtene op oktober 09, 2014, 17:27:25
En die anti fries doek die er vorig jaar hing dan?
als we die mee willen gaat ie gewoon mee, werk niet mee aan censuur

Lore

Citaat van: Unknown op oktober 09, 2014, 17:05:45


Die NL vlaggen van vorig jaar kwamen volgens mij vanuit CC.

Die vond ik persoonlijk wel erg gaaf!

Lore

Citaat van: Montana op oktober 09, 2014, 17:24:57
. Geen vlaggen,

Bedoel je geen vlaggen aan een stok  of geen Nederlandse vlaggen zoals vorig jaar?

Ruppppert

Citaat van: Montana op oktober 09, 2014, 17:24:57
Tja..

Ik ben er ook zeker geen voorstander van het vroeg uit lekken van sfeeracties..
Dit moest haast wel naar buiten gebracht worden omdat het toch al besproken moest met dkv ivm veiligheid. Daardoor kunnen we geheimhouding toch niet meer garanderen en brengen we nu vast supporters op de hoogte. Straks komt het vanuit dkv.
Overigens mag er behalve dit helemaal niks in die varkensstal. Geen vlaggen, geen Anti-Fries zooi, geen publieksdoeken dus vandaar ook deze keuze.
Jammer dat nu al naar buiten moet

belachelijk dat daar niks mag in het uitvak, en hier in het uitvak mag alles  :R :R
snap niet dat dit naar buiten moest gebracht worden gaat eigenlijk nergens over, en als je het naar buiten brengt doe dat dan een avond van tevoren en niet 2 weken van tevoren maar dat is mijn mening

Unknown

Iedereen die anti fries schreeuwt krijgt een SV.  :devil

Lore

Citaat van: Unknown op oktober 09, 2014, 21:36:15
Iedereen die anti fries schreeuwt krijgt een SV.  :devil

Voor die graftombe?

:0= ANTIFRIES!

sccleeuwarden

Alles wat ze kunnen afpakken doen ze daar! ook vorig seizoen werden er nl vlaggen ingenomen....... en als je er tegenin ging werd er meteen gedreigd met stadionverboden en het niet binnen komen van die stal! grotere lastbakken en aso's als daar bestaan er niet! ze hebben nog minder verstand dan een aardappel. EIGENHEIMERS

Cor

Citaat van: grijskijker op oktober 09, 2014, 16:57:09
Voor wie sta je daar?? Juist voor je club... Het lijkt erop de dat de groepen zich belangrijker vinden dan de club.

_O_

Lore

Citaat van: sccleeuwarden op oktober 09, 2014, 23:05:31
! ook vorig seizoen werden er nl vlaggen ingenomen......

Moet je nagaan wat er gebeurd als Cambuur Friese vlaggen in beslag neemt tijdens de thuiswedstrijd? Dan staat elke krant in Nederland op de stoep voor een verklaring.

Het is toch te zot voor woorden als je geen Nederlandse vlag in Nederland mee mag nemen?

thankyou

Citaat van: Lore op oktober 10, 2014, 09:14:38
Moet je nagaan wat er gebeurd als Cambuur Friese vlaggen in beslag neemt tijdens de thuiswedstrijd? Dan staat elke krant in Nederland op de stoep voor een verklaring.

Het is toch te zot voor woorden als je geen Nederlandse vlag in Nederland mee mag nemen?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Marc S

Citaat van: Lore op oktober 10, 2014, 09:14:38
Moet je nagaan wat er gebeurd als Cambuur Friese vlaggen in beslag neemt tijdens de thuiswedstrijd? Dan staat elke krant in Nederland op de stoep voor een verklaring.

Het is toch te zot voor woorden als je geen Nederlandse vlag in Nederland mee mag nemen?

Tja.. dat krijg je als een provincie grootsheid waanzin heeft.


Sander Scc

#538
Citaat van: Montana op oktober 10, 2014, 16:41:18
http://www.kernvancambuur.nl/nieuws/2014/10/209909-uitwedstrijd-willem-ii-2-11

Treincombi  :devil
Stilburg gebeurt nooit wat dus ken makkelijk.

En zelf wel altijd buscombi's opleggen voor bezoekende clubs. Denk gevalletje achter het net vissen. Maar dit is al heel wat!

Montana

Citaat van: Sander Scc op oktober 10, 2014, 16:56:32
Treincombi  :devil

Stilburg gebeurt nooit wat dus ken makkelijk

Heb ik héle goede herinneren aan! :devil

Dokkie ook weer met? :devil