Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J


Cambuur LWD

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 09, 2014, 16:33:27
Sja, je kan beter alles communiceren wanneer iedereen de bus ingaat... allemaal een A4tje mee en iedereen weet precies wat ie moet doen.

Hoop wel dat het grotere vellen zijn dan A4, kan me de mislukte sfeeractie tegen AZ nog wel herinneren met die vellen.

SCC-J

Citaat van: TM op oktober 09, 2014, 16:21:09
Bovenstaand postte Ultras Leovardia net op hun Facebook pagina. Zijn die jongens echt zo dom? Sfeeracties verklap je niet van te voren en al helemaal niet via facebook oid. Kom op hey! Waar zijn jullie mee bezig?!
je mag geen kritiek hebben.

SCC-J

Citaat van: Cambuur LWD op oktober 09, 2014, 16:37:44
Hoop wel dat het grotere vellen zijn dan A4, kan me de mislukte sfeeractie tegen AZ nog wel herinneren met die vellen.
precies ja. Daarnaast moeten die dingen allang liggen als je plaatst neemt. En bij een uitwedstrijd gaat toch niet werken.

HilversumOnTour

Citaat van: Cambuur LWD op oktober 09, 2014, 16:37:44
Hoop wel dat het grotere vellen zijn dan A4, kan me de mislukte sfeeractie tegen AZ nog wel herinneren met die vellen.

Haha A4 met instructies doelde ik op  :insane de vellen moeten idd minimaal 4 a 6x zo groot zijn  :y

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Unknown

ach, idee is opzich prima, tenminste, het zou opzich best aardig lijken
Maar op Noord is al geen eenheid, en er zijn verschillende groepen aanwezig, dus ik vraag me af of iedereen mee doet.


SCC-J

Citaat van: grijskijker op oktober 09, 2014, 16:41:31
Daar hebben wel meer last van... ;)
jawel maar daar mag ik dan op reageren  en visa versa. Maar we kunnen niet eens in de maat zingen of klappen. Geloof niet dat dit gaat werken.

Grijskijkert

Citaat van: Unknown op oktober 09, 2014, 16:50:40
ach, idee is opzich prima, tenminste, het zou opzich best aardig lijken
Maar op Noord is al geen eenheid, en er zijn verschillende groepen aanwezig, dus ik vraag me af of iedereen mee doet.
Voor wie sta je daar?? Juist voor je club... Het lijkt erop de dat de groepen zich belangrijker vinden dan de club.
IN HENK WE TRUST!!!

dizzhead

Citaat van: grijskijker op oktober 09, 2014, 16:57:09
Voor wie sta je daar?? Juist voor je club... Het lijkt erop de dat de groepen zich belangrijker vinden dan de club.




:y  We zijn soms drukker met elkaar dan met het spelletje.

Unknown

#520
Citaat van: grijskijker op oktober 09, 2014, 16:57:09
Voor wie sta je daar?? Juist voor je club... Het lijkt erop de dat de groepen zich belangrijker vinden dan de club.

Ik hoop voor UL dat ze het voor elkaar krijgen. AL is het uitvak vaak wel wat meer een eenheid. misschien gaat het ook wel goed.
En natuurlijk staat iedereen daar voor de club, maar misschien waren er wel meer ideeën voor de opkomt. Maar misschien is dit achter de schermen ook wel met elkaar gecommuniceerd. 

Die NL vlaggen van vorig jaar kwamen volgens mij vanuit CC.

Montana

Tja..

Ik ben er ook zeker geen voorstander van het vroeg uit lekken van sfeeracties..
Dit moest haast wel naar buiten gebracht worden omdat het toch al besproken moest met dkv ivm veiligheid. Daardoor kunnen we geheimhouding toch niet meer garanderen en brengen we nu vast supporters op de hoogte. Straks komt het vanuit dkv.
Overigens mag er behalve dit helemaal niks in die varkensstal. Geen vlaggen, geen Anti-Fries zooi, geen publieksdoeken dus vandaar ook deze keuze.
Jammer dat nu al naar buiten moet

pvanbuijtene

En die anti fries doek die er vorig jaar hing dan?

Erwin Span

Beste Cambuursupporter. Ik reageer even op het bericht dat wij naar buiten hebben gebracht omtrent onze sfeeractie bij DKV uit.

Het idee van onze tifo-vellen (A2+ formaat, 70cm x 50cm) die in het uitvak tot een groot geel en blauw vak moeten vormen is naar nu naar iedereen gecommuniceerd omdat dit toch al bekend is bij Cambuur zelf en Dkv. En dus zal dit binnen niet al te geruime tijd worden uitgelekt. Ook in verband met de nodige veiligheidsoverleggen (gemeente, politie en beide clubs) daarom kun je dit beter voor zijn en zelf dit posten zodat dit niet via de zuiderburen op straat komt. Zo kunnen we onze meereizende supporters alvast inlichten over hoe en wat.

Laten we er met zijn allen een groot feest van maken. We zijn tenslotte 1 SC Cambuur.

Met geel blauwe groeten,

Erwin Span


Casuals-lwd

Ik had vorig jaar ook gehoord dat er veel werd ingenomen, maar er kwamen wel een paar doekjes naar binnen. Net als dit jaar lijkt mij