Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Was het allemaal maar zo simpel  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Heel project van maken. Het is gewoon te duur en niet terug te verdienen.
Gooi het hertje open klaar is Kees. 

Clint

Waarom zou je een dikke boete riskeren voor die paar man die naar het Hertje toegaan? Een ieder kan het ook in de kroeg zien.
Want reken maar dat die dag FOX gaat controleren of de horeca wel een FOX-sticker op het raam heeft staan. Hebben ze vorig seizoen ook gedaan.

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op oktober 09, 2014, 13:15:20
Was het allemaal maar zo simpel  :_schater
Heel moeilijk is het ook niet..

Citaat van: SCC-J op oktober 09, 2014, 13:32:56
Heel project van maken. Het is gewoon te duur en niet terug te verdienen.
Gooi het hertje open klaar is Kees.
Daar heb jij een berekening op los gelaten? Reken eens voor dan?Ben benieuwd!
IN HENK WE TRUST!!!

Gasgeve

Hou es op over dat grote skerm. Het is alleen leuk als het incidenteel gebeurd, zoals de kampioenswedstrijd. Anders zitten mensen liever in de kroeg naar de wedstrijd te kijken dan in het stadion op een groot scherm.

SCC-J

Citaat van: Clint op oktober 09, 2014, 13:38:55
Waarom zou je een dikke boete riskeren voor die paar man die naar het Hertje toegaan? Een ieder kan het ook in de kroeg zien.
Want reken maar dat die dag FOX gaat controleren of de horeca wel een FOX-sticker op het raam heeft staan. Hebben ze vorig seizoen ook gedaan.
dacht dat ze al fox licentie hadden.

Grijskijkert

Citaat van: Gasgeve op oktober 09, 2014, 13:54:25
Hou es op over dat grote skerm. Het is alleen leuk als het incidenteel gebeurd, zoals de kampioenswedstrijd. Anders zitten mensen liever in de kroeg naar de wedstrijd te kijken dan in het stadion op een groot scherm.
Sorry zal ophouden, wist niet dat jij bepaalde wat er op CO besproken wordt..
IN HENK WE TRUST!!!

Gasgeve

Citaat van: grijskijker op oktober 09, 2014, 14:03:24
Sorry zal ophouden, wist niet dat jij bepaalde wat er op CO besproken wordt..
Je slaat onzin uit en komt met irrelevante onmogelijke plannen.

Grijskijkert

Citaat van: Gasgeve op oktober 09, 2014, 14:39:42
Je slaat onzin uit en komt met irrelevante onmogelijke plannen.
Dat mag jij vinden knul en dat het onmogelijk is valt nog te bezien niemand heeft het nog voor gerekend(ook jij niet) en dat jou voorkeur is om een wedstrijd in een kroeg te kijken(dus liever een kroeg sponsoren dan je club) is jou keus. Maar spreek niet voor iedereen.
IN HENK WE TRUST!!!

Montana

Citaat van: SCC-J op oktober 09, 2014, 14:02:48
dacht dat ze al fox licentie hadden.

Hebben we niet, althans niet zakelijk. 2 jaar geleden adverteerden we nog om uitwedstrijden in 't Hertje te zien maar zijn we bewust mee gestopt.
Daarnaast zit het systeem voor Fox heel achterlijk in elkaar en gelden er voor grote(re) evenementen hele andere prijzen. A) Die licentie willen we op deze manier niet eens hebben en B) het is schandalig duur.
Daarnaast weet ik 100% dat ze gaan controleren.

SCC-J


SCC-J

Citaat van: grijskijker op oktober 09, 2014, 14:47:58
Dat mag jij vinden knul en dat het onmogelijk is valt nog te bezien niemand heeft het nog voor gerekend(ook jij niet) en dat jou voorkeur is om een wedstrijd in een kroeg te kijken(dus liever een kroeg sponsoren dan je club) is jou keus. Maar spreek niet voor iedereen.
Jij hebt ook niets uitgerekend. En genoeg kroegen die Cambuur sponsoren.

TM

CiteerAan alle 30 km meereizende supporters,
19 oktober is het weer zover. We hebben hier weer een heel jaar naar toe geleefd. We gaan er dan ook met zijn allen een groot geel blauw feest van maken. En omdit te bewerkstelligen leggen we in het uitvak gele en blauwe tifo-vellen neer. Als iedereen deze bij spelersopkomst omhoog houdt krijg je een geweldig geel en een blauw vak. Dus laat zien dat je voor cambuur bent. Wij zijn met zijn allen Cambuur. De geel blauwen!

Bovenstaand postte Ultras Leovardia net op hun Facebook pagina. Zijn die jongens echt zo dom? Sfeeracties verklap je niet van te voren en al helemaal niet via facebook oid. Kom op hey! Waar zijn jullie mee bezig?!

HilversumOnTour

Sja, je kan beter alles communiceren wanneer iedereen de bus ingaat... allemaal een A4tje mee en iedereen weet precies wat ie moet doen.

Grijskijkert

Citaat van: SCC-J op oktober 09, 2014, 15:51:48
Jij hebt ook niets uitgerekend. En genoeg kroegen die Cambuur sponsoren.
Maar ik zeg niet dat het onmogelijk of mogelijk is.. Ik vraag alleen voor de gene die zo stellig is om te zeggen dat het onmogelijk is een berekening want zomaar iets roepen over iets wat je niet aanstaat is weer zo makkelijk..
IN HENK WE TRUST!!!