Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Montana op oktober 08, 2014, 19:33:49
http://www.kernvancambuur.nl/nieuws/2014/10/209657-helaas-geen-groot-scherm-in-cambuurstadion-tijdens-derby

Omdat de vraag groter was dan het aanbod wat betreft de kaarten voor de derby zijn wij als KvC de laatste weken erg druk bezig geweest met het verkrijgen van een groot scherm in het Cambuurstadion. We hebben diverse offertes opgevraagd en we zijn erg geschrokken van de torenhoge prijzen die gevraagd worden voor een scherm en de uitzendrechten voor Fox. Met name Fox vraagt gigantisch veel geld om deze wedstrijd uit te zenden. Alleen het uitzenden van de wedstrijd kost ons al tenminste €7500,-. Het scherm zit om en nabij de €10.000,-.
Aangezien de lokale kroegen de wedstrijd ook uit zullen zenden vragen wij ons af of er tenminste 3000 mensen zullen komen die €5,- ervoor over hebben om de derby in het Cambuurstadion te zien..
Het financiële risico is dermate hoog dat we hebben besloten om van plaatsing van een dergelijk scherm af te zien. We hadden dit uiteraard graag anders gezien, maar met name de kosten voor Fox sport hebben ons tot dit besluit doen komen. Uiteraard hopen we dat al onze supporters op een of andere wijze de derby toch live kunnen volgen en onze club drie punten ziet binnenhalen!
De zaterdagochtend voor de derby om 10:30 uur staat de laatste training op het programma. Wij roepen hierbij iedereen op om zaterdag ochtend 18 oktober massaal naar het Cambuurstadion te komen om onze jongens te laten weten dat we vol achter hen staan!!
Met vriendelijke groet,

SCS Kern van Cambuur
Dit is spijtig, maar zeker begrijpelijk. Een te groot financieel risico.

Dokkumer

Citaat van: Montana op oktober 08, 2014, 21:43:42
UL zet zich al jaren in, zelfs wanneer anderen feestvieren zoals met de kampioenswedstrijd exccam tot diep in de nacht. Huldiging bij de oldehove van 10.00 tot 22.00. En elke wedstrijd vanaf de woensdag voor de wedstrijd tot na de wedstrijd bij het opruimen van spandoeken. Zelfs spandoeken van CC en MI-Side worden altijd keurig opgeruimd door UL. Dus het woord respect voor medewerkers van UL maar ook voor de KvC is niet meer dan op zijn plaats.
Het zal aan mij liggen, maar ik zie nergens persoonlijke kritiek op de medewerkers van de UL/KvC. Eerder op de werkwijze, die persoonlijk ook niet mijn favoriete wijze is. Verder niets dan lof voor de inzet!

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op oktober 09, 2014, 06:45:01
Dit is spijtig, maar zeker begrijpelijk. Een te groot financieel risico.
Puur op de kaartverkoop zal je het niet redden maar hoe zit het met drankomzet e.d.? En 10000 euro voor een scherm is wel heel erg veel...(weet niet hoe groot het scherm is maar voor 400 euro de m2 koop je een scherm)
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Misschien is het een idee om een scherm te kopen en bij belangrijke(uitverkochte) uitwedstrijden standaard neer te zetten en op momenten dat je het scherm niet gebruik verhuren aan andere clubs(voor een schappelijke prijs) zodat het scherm ook nog wat oplevert..
IN HENK WE TRUST!!!

IsmailvanEssen

Citaat van: grijskijker op oktober 09, 2014, 07:47:45
Misschien is het een idee om een scherm te kopen en bij belangrijke(uitverkochte) uitwedstrijden standaard neer te zetten en op momenten dat je het scherm niet gebruik verhuren aan andere clubs(voor een schappelijke prijs) zodat het scherm ook nog wat oplevert..

Das misschien wel een goed idee.. Maar ik denk niet dat je zo'n scherm voor 20.000 euro hebt.. zal wel richting de 100.000 euro gaan, plus die 7.500 euro elke keer dat je aan Fox moet betalen.. wel asociaal duur is dat zeg..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

SCC-J

En dat allemaal voor 1 wedstrijd per jaar.

Grijskijkert

#486
Citaat van: IsmailvanEssen op oktober 09, 2014, 08:59:49
Das misschien wel een goed idee.. Maar ik denk niet dat je zo'n scherm voor 20.000 euro hebt.. zal wel richting de 100.000 euro gaan, plus die 7.500 euro elke keer dat je aan Fox moet betalen.. wel asociaal duur is dat zeg..
Hangt van de grote van het scherm af en hoe goed je zoekt, na kort zoeken kwam ik (koop)prijzen tegen van 400 euro de m2 scherm van 30m2 heb je genoeg is 12000 ex invoer en transport(uit China). Misschien zijn er mensen hier die er meer van weten..
Het is maar een idee, mensen die er over gaan die weten of het kan of niet..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#487
Citaat van: SCC-J op oktober 09, 2014, 09:10:21
En dat allemaal voor 1 wedstrijd per jaar.
Uitverkochte uitwedstrijden(zijn er vast meer dan 1) en belangrijke wedstrijden(Nederlands elftal ofzo)
Daarnaast kan je zo'n scherm makkelijk verhuren...
IN HENK WE TRUST!!!

waldkip

En Chinees scherm of een beamer van de aldi plus live stream. Maar even serieus, de media markt had eens een scherm staan die richting de 4m in doorsnee ging. Deze is volgens mij voor 39.000 verkocht.

poelie-lwd

Citaat van: waldkip op oktober 09, 2014, 11:04:19
En Chinees scherm of een beamer van de aldi plus live stream. Maar even serieus, de media markt had eens een scherm staan die richting de 4m in doorsnee ging. Deze is volgens mij voor 39.000 verkocht.

€36.500, mocht mijn oude Yoko inleveren. Overigens een mooi kloteding, je kan er niet eens met een fles bier op meppen zonder hem te beschadigen....
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: waldkip op oktober 09, 2014, 11:04:19
En Chinees scherm of een beamer van de aldi plus live stream. Maar even serieus, de media markt had eens een scherm staan die richting de 4m in doorsnee ging. Deze is volgens mij voor 39.000 verkocht.
Wat ik bedoel zijn koppelbare panelen(dus niet 1 groot scherm) van 1m2 en kan je dus zo groot maken als je wil(zal vast een limiet aanzitten).. En over de Chinese schermen, bijna alle schermen komen uit China dus is daar is niks mis mee..
IN HENK WE TRUST!!!

jeff

Citaat van: grijskijker op oktober 09, 2014, 11:40:42
Wat ik bedoel zijn koppelbare panelen(dus niet 1 groot scherm) van 1m2 en kan je dus zo groot maken als je wil(zal vast een limiet aanzitten).. En over de Chinese schermen, bijna alle schermen komen uit China dus is daar is niks mis mee..
Buiten het aanschaf van de schermen die je in het buitenland koopt heb je nog de btw invoerrechten inklaringskosten vervoerskosten.
Daarna moeten de schermen op een stellage komen, moet ook weer worden aangeschaft. Heb je met het zoeken gezocht naar schermen voor buiten? Ip65 uit me hoofd. Schermen voor indoor gebruik zijn namelijk goedkoper.
Bij de montage op een aanhanger cq trailer moet die ook worden aangeschaft plus de onderhoudskosten en keuringen.
Waarschijnlijk is er ook nog speciale software nodig op alle schermen aan elkaar te koppelen.
Dus met 12.000 euro ben je er nog lang niet.

Grijskijkert

Citaat van: jeff op oktober 09, 2014, 12:00:53
Buiten het aanschaf van de schermen die je in het buitenland koopt heb je nog de btw invoerrechten inklaringskosten vervoerskosten.
Daarna moeten de schermen op een stellage komen, moet ook weer worden aangeschaft. Heb je met het zoeken gezocht naar schermen voor buiten? Ip65 uit me hoofd. Schermen voor indoor gebruik zijn namelijk goedkoper.
Bij de montage op een aanhanger cq trailer moet die ook worden aangeschaft plus de onderhoudskosten en keuringen.
Waarschijnlijk is er ook nog speciale software nodig op alle schermen aan elkaar te koppelen.
Dus met 12.000 euro ben je er nog lang niet.
Dat zei ik ook eerder...
Citaat van: grijskijker op oktober 09, 2014, 10:40:19
Hangt van de grote van het scherm af en hoe goed je zoekt, na kort zoeken kwam ik (koop)prijzen tegen van 400 euro de m2 scherm van 30m2 heb je genoeg is 12000 ex invoer en transport(uit China).
Misschien zijn er mensen hier die er meer van weten..
Het is maar een idee, mensen die er over gaan die weten of het kan of niet..
Een trailer is niet nodig, ik weet uit ervaring dat een stabiele ondergrond voldoende is..
Het koppelen gebeurt door middel van koppelkabels en op het einde hou je 1 over die je in bijgeleverd apparatuur steekt en daaraan komt het tv kastje..
IN HENK WE TRUST!!!

jeff

Dat zei je idd al eerder. Schreef het meer als totalen opsomming.
En een trailer is ook niet nodig, maar er werd ook ergens geopperd om het te verhuren, en dan moet je er toch vervoer voor hebben.

Grijskijkert

Citaat van: jeff op oktober 09, 2014, 12:26:49
Dat zei je idd al eerder. Schreef het meer als totalen opsomming.
En een trailer is ook niet nodig, maar er werd ook ergens geopperd om het te verhuren, en dan moet je er toch vervoer voor hebben.
Vervoeren kan in een normale bestelauto eventueel met een aanhangwagen dit zal wel binnen de KVC te regelen zijn denk ik zo..(en anders mogen ze mijn combi wel lenen)
Wat misschien wel nodig is een steiger om het scherm wat op hoogte te zetten, maar dit ook vast wel low budget te regelen(een sponsor die wat over heeft o.i.d).
IN HENK WE TRUST!!!