Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

el haj

#465
De tering, wat is het probleem? Zijn jullie allemaal huisgenootjes en intussen tegelijk ongesteld geworden ofzo? Haal dat zand eens uit jullie kutjes want jullie worden een beetje prikkelbaar. Als UL deze manier kiest is dat toch hun goed recht? Als je zelf je spandoeken met de hand wil maken moet je dat zeker doen.
Is je punt dat je KVC-lid bent en je vindt dat jouw contributie anders besteed moet worden kun je natuurlijk je argument maken maar ik vraag me dan af of dit de juiste manier is.

Mijn punt is: UL kiest er blijkbaar voor om het op deze manier. Dat betekent niet dat jij het niet zelf beter mag proberen. Ga je gang.

Tukker

Citaat van: el haj op oktober 08, 2014, 17:38:38
De tering, wat is het probleem? Zijn jullie allemaal huisgenootjes en intussen tegelijk ongesteld geworden ofzo? Haal dat zand eens uit jullie kutjes want jullie worden een beetje prikkelbaar. Als UL deze manier kiest is dat toch hun goed recht? Als je zelf je spandoeken met de hand wil maken moet je dat zeker doen.
Is je punt dat je KVC-lid bent en vindt dat jouw contributie anders besteed moet worden kun je natuurlijk je punt maken maar ik vraag me dan af of dit de juiste manier is.

Mijn punt is: UL kiest er blijkbaar voor om het op deze manier. Dat betekent niet dat jij het niet zelf beter mag proberen. Ga je gang.
Het moment dat CC in gesprek met de bvo gaat is misschien ook het moment dat de verschillende supporters-groepen elkaar met respect gaan behandelen. Nu lijkt het meer een moddergevecht met verbaal geen hoogstandjes (lees  :0=  :_spank :0=)

Aldus  :clint
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

el haj

Citaat van: Tukker op oktober 08, 2014, 17:43:55
Het moment dat CC in gesprek met de bvo gaat is misschien ook het moment dat de verschillende supporters-groepen elkaar met respect gaan behandelen. Nu lijkt het meer een moddergevecht met verbaal geen hoogstandjes (lees  :0=  :_spank :0=)

Aldus  :clint

Laten we het hopen. De huidige situatie (idd moddergevecht) is voor geen enkele partij van toegevoegde waarde.

SCC-J

Leuk man dat stukje met die kutjes een zand enzo grappig man.

Waarom is het nu moddergooien? Omdat een aantal kritiek hebben op de werkwijze van UL? Mag dit dan niet (op dit forum)? Deze kritiek is niet eens nieuw al vaker hebben supporters aangeven dat sfeer en sfeeracties vanuit de supporters moeten komen en niet uit een commerciële bedrijf.

Tukker

Citaat van: SCC-J op oktober 08, 2014, 18:20:11
Leuk man dat stukje met die kutjes een zand enzo grappig man.

Waarom is het nu moddergooien? Omdat een aantal kritiek hebben op de werkwijze van UL? Mag dit dan niet (op dit forum)? Deze kritiek is niet eens nieuw al vaker hebben supporters aangeven dat sfeer en sfeeracties vanuit de supporters moeten komen en niet uit een commerciële bedrijf.
Het is vooral de manier van het met (tegen) elkaar communiceren.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

el haj

Citaat van: SCC-J op oktober 08, 2014, 18:20:11
Leuk man dat stukje met die kutjes een zand enzo grappig man.

Waarom is het nu moddergooien? Omdat een aantal kritiek hebben op de werkwijze van UL? Mag dit dan niet (op dit forum)? Deze kritiek is niet eens nieuw al vaker hebben supporters aangeven dat sfeer en sfeeracties vanuit de supporters moeten komen en niet uit een commerciële bedrijf.

Dankje, kaartjes voor de stand up show kun je via ticketbox verkrijgen.
Kritiek mag absoluut hoor, wie ben ik om daar over te beslissen? Zoals je aangeeft is de kritiek niet nieuw, dat in combinatie met wat Tukker (met recht) aanstipt komt neer op elke keer weer hetzelfde gezeik (want dat wordt het na een tijdje) in elke keer weer dezelfde lompe bewoording. Daar zit niemand op te wachten. Je denkt toch niet echt dat deze manier van kritiek leveren iets constructiefs toevoegt aan de discussie? Laat staan dat het iets ten positieve verandert aan de manier hoe UL haar werk doet. Wat wil men er dan wél mee bereiken? Als het niet meer is dan even de frustratie kwijt kunnen zijn daar andere kanalen voor.

Montana

KvC/UL gaat juist weer meer echte doeken maken, daar hebben wij nu ook de kunstenaar(s) voor.
Verder vergeet men weleens dat we allemaal dezelfde passie delen en verder zeg ik er niks meer over.

Montana

http://www.kernvancambuur.nl/nieuws/2014/10/209657-helaas-geen-groot-scherm-in-cambuurstadion-tijdens-derby

Omdat de vraag groter was dan het aanbod wat betreft de kaarten voor de derby zijn wij als KvC de laatste weken erg druk bezig geweest met het verkrijgen van een groot scherm in het Cambuurstadion. We hebben diverse offertes opgevraagd en we zijn erg geschrokken van de torenhoge prijzen die gevraagd worden voor een scherm en de uitzendrechten voor Fox. Met name Fox vraagt gigantisch veel geld om deze wedstrijd uit te zenden. Alleen het uitzenden van de wedstrijd kost ons al tenminste €7500,-. Het scherm zit om en nabij de €10.000,-.
Aangezien de lokale kroegen de wedstrijd ook uit zullen zenden vragen wij ons af of er tenminste 3000 mensen zullen komen die €5,- ervoor over hebben om de derby in het Cambuurstadion te zien..
Het financiële risico is dermate hoog dat we hebben besloten om van plaatsing van een dergelijk scherm af te zien. We hadden dit uiteraard graag anders gezien, maar met name de kosten voor Fox sport hebben ons tot dit besluit doen komen. Uiteraard hopen we dat al onze supporters op een of andere wijze de derby toch live kunnen volgen en onze club drie punten ziet binnenhalen!
De zaterdagochtend voor de derby om 10:30 uur staat de laatste training op het programma. Wij roepen hierbij iedereen op om zaterdag ochtend 18 oktober massaal naar het Cambuurstadion te komen om onze jongens te laten weten dat we vol achter hen staan!!
Met vriendelijke groet,

SCS Kern van Cambuur

ForzaCambuur1


Montana

#474
Overigens wat ik nog wel ff kwijt wil en daar zullen we het ongetwijfeld allemaal eens zijn: En De UL/KvC laat spandoeken niet meer drukken!

Galdiano

Citaat van: Montana op oktober 08, 2014, 20:19:23
Overigens wat ik nog wel ff kwijt wil en daar zullen we het ongetwijfeld allemaal eens zijn: sfeer is niet te sponsoren! En de KvC laat spandoeken niet meer drukken!

UL krijgt geld vanuit KVC toch? Hoe kan het dat UL wel doeken wil laten drukken bij Haan Reclame?

Dan klopt je statement niet.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sander Scc

Als UL nu ook zelf doeken gaat maken waarom maken ze dan niet zelf dat megadoek?
Vraag gewoon hulp via social media ofzo. De kvc heeft zoveel leden, er zijn vast wel mensen die mee willen werken aan zo'n doek.
Een gedrukt megadoek met reclame is een teken dat je als sv te lui bent om er echt tijd en energie in te steken. Of dat je gewoon de mankracht niet hebt en in dat geval moet je het over laten aan mensen die het wel snappen. (lees: CC)

Montana

UL zet zich al jaren in, zelfs wanneer anderen feestvieren zoals met de kampioenswedstrijd exccam tot diep in de nacht. Huldiging bij de oldehove van 10.00 tot 22.00. En elke wedstrijd vanaf de woensdag voor de wedstrijd tot na de wedstrijd bij het opruimen van spandoeken. Zelfs spandoeken van CC en MI-Side worden altijd keurig opgeruimd door UL. Dus het woord respect voor medewerkers van UL maar ook voor de KvC is niet meer dan op zijn plaats.

Kunstgras

Citaat van: Montana op oktober 08, 2014, 20:19:23
Overigens wat ik nog wel ff kwijt wil en daar zullen we het ongetwijfeld allemaal eens zijn: En De UL/KvC laat spandoeken niet meer drukken!

Als dat zo is dan is dat een stap in de goede richting. Alleen in dit licht kan ik het bericht van de UL niet plaatsen. Daar staat toch echt in dat de keuze tussen een zelfgemaakt megadoek en een gesponsord gedrukt doek vanuit kostenoverwegingen snel gemaakt is?

Lore

Citaat van: Montana op oktober 08, 2014, 21:43:42
UL zet zich al jaren in, zelfs wanneer anderen feestvieren zoals met de kampioenswedstrijd exccam tot diep in de nacht. Huldiging bij de oldehove van 10.00 tot 22.00. En elke wedstrijd vanaf de woensdag voor de wedstrijd tot na de wedstrijd bij het opruimen van spandoeken. Zelfs spandoeken van CC en MI-Side worden altijd keurig opgeruimd door UL. Dus het woord respect voor medewerkers van UL maar ook voor de KvC is niet meer dan op zijn plaats.

Ja, ik snap dat ook niet. Waarom vrijwilligers afbranden? Die gasten krijgen er geen stuiver voor.

En vind je het niks? Doe het dan zelf en beter!