Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

0517

Citaat van: Clint op augustus 16, 2014, 14:12:22
Heb niet gezegd dat het in een kast ligt. Het document bestaat. Op dit moment heeft het weinig zin om daar iets mee te doen zolang de stadionplannen nog niet eens concreet zijn.
Tegen die tijd lijkt het mij zinvoller om dat document uit de lade te halen en eens te bekijken hoe en of er nog verbeterpunten kunnen worden aangebracht in samenspraak met de supporters.

Ik heb daar toentertijd ook nog bij gezeten. Als ik het goed begrepen heb is er nu weer een (nieuwe) werkgroep gevormd?

Cambuur LWD

Citaat van: Clint op augustus 16, 2014, 14:12:22
Heb niet gezegd dat het in een kast ligt. Het document bestaat. Op dit moment heeft het weinig zin om daar iets mee te doen zolang de stadionplannen nog niet eens concreet zijn.
Tegen die tijd lijkt het mij zinvoller om dat document uit de lade te halen en eens te bekijken hoe en of er nog verbeterpunten kunnen worden aangebracht in samenspraak met de supporters.

Ok dat klinkt goed, maar begreep dat jij niet meer de KvC pet op hebt.  :) Hoop dat de KvC hier ook in meegaat.  |:) Kan KvC hier ook iets over roepen? Mijn wantrouwen is er een beetje omdat ik hoorde dat de voorzitter in een interview aangaf dat het al eisen had over het stadion. Wat mij verwonderde omdat dit niet was overlegd en gecommuniceerd was naar de supporters toe. Hoop niet dat het straks KvC zijn ideeën zijn, vindt wel dat er geluisterd moet worden naar de achterban. Snap dat er veel verschillende meningen zijn en dat je niet iedereen tevreden krijgt, maar als je het democratisch oppakt dan moet het wel goed komen.

En als KvC het slim aanpakt betrekken ze de leden erbij, dit zou ook weer voor meer leden zorgen, omdat iedereen graag erbij betrokken wilt worden. ;)

Destroyer

 :0= STAANTRIBUNE, SUPPORTERSTERRAS!!!  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Len Cantello

Zoveel mensen, zoveel wensen. Ik denk dat de KvC in samenspraak met CC vast wel een advies inzake het stadion kan uitbrengen. Zoals aangegeven door  :clint , is er reeds een advies/wensenlijst opgesteld. Daar kan dan mooi op worden voortgegaan.

Maar goed, dit is SC Cambuur. Alles overnieuw doen, elkaar vervolgens 1 jaar lang afzeiken, dan weer opnieuw beginnen en daarna, als het einde in zicht komt, stellen we de zaak naog een paar maanden uit en komen dan tot een besluit. Een besluit wat vervolgens op dit forum volledig onderuit zal worden geschopt.
:_spank :_schater 8P :zweep
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Destroyer

Citaat van: Len Cantello op augustus 16, 2014, 15:04:56
Zoveel mensen, zoveel wensen. Ik denk dat de KvC in samenspraak met CC vast wel een advies inzake het stadion kan uitbrengen. Zoals aangegeven door  :clint , is er reeds een advies/wensenlijst opgesteld. Daar kan dan mooi op worden voortgegaan.

Maar goed, dit is SC Cambuur. Alles overnieuw doen, elkaar vervolgens 1 jaar lang afzeiken, dan weer opnieuw beginnen en daarna, als het einde in zicht komt, stellen we de zaak naog een paar maanden uit en komen dan tot een besluit. Een besluit wat vervolgens op dit forum volledig onderuit zal worden geschopt.
:_spank :_schater 8P :zweep

CC? Hou op je, die wil de BVO niet eens spreken...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur LWD

Citaat van: Len Cantello op augustus 16, 2014, 15:04:56
Zoveel mensen, zoveel wensen. Ik denk dat de KvC in samenspraak met CC vast wel een advies inzake het stadion kan uitbrengen. Zoals aangegeven door  :clint , is er reeds een advies/wensenlijst opgesteld. Daar kan dan mooi op worden voortgegaan.

Maar goed, dit is SC Cambuur. Alles overnieuw doen, elkaar vervolgens 1 jaar lang afzeiken, dan weer opnieuw beginnen en daarna, als het einde in zicht komt, stellen we de zaak naog een paar maanden uit en komen dan tot een besluit. Een besluit wat vervolgens op dit forum volledig onderuit zal worden geschopt.
:_spank :_schater 8P :zweep

Zolang er democratisch gestemd wordt heb je de minste weerstand, iedereen kan er dan wel meeleven. Dat is wat anders als KvC maar wat uit een onderbuik gevoel doet, daar kunnen ze de plank behoorlijk mee misslaan. Hierdoor kan je krijgen dat ze voor een lange tijd erover worden aangesproken of scheef worden aangezien. Knal een enquete op internet speciaal voor leden, kijk wat de supporters het belangrijkste vinden. Zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn.

En ben het met je eens dat CC er ook bij betrokken moet worden, zij vertegenwoordigen ook een groep echte supporters of ze nu geliefd zijn of niet. Het zijn supporters die ook bij Cambuur horen! Maar het ziet er niet naar uit dat Cambuur daar in meegaat, echt te gek voor woorden.

TM

Tot mijn grote spijt las ik vanmorgen enkele tweets van Ultras Leovardia, dat zij voor de thuiswedstrijd aan het onderhandelen zijn met Haan Reklame voor een megadoek. Dit doek zal gedrukt worden. Als argument wordt gebruikt dat de kosten voor het zelf maken en het laten drukken gelijk zijn, dus wordt er voor de makkelijkste weg gekozen. Ik blijf me iedere keer weer verbazen over de kwaliteit en het niveau van de Ullies. Eigenlijk zouden ze zichzelf niet eens Ultras mogen noemen. Het is te triest voor woorden waar ze elke keer mee op de proppen komen.

Als voorbeeld. De wedstrijd tegen (volgens mij) ADO. Hadden ze van die prachtige (ugh ugh) vlaggen (als je het al vlaggen kon noemen met die afmetingen). Dan nog maar te zwijgen over de rookmachines met lichteffecten! We zitten godverdomme niet in een theater of op een festival terrein (zelfs daar doen ze het beter). Vorige jaar met dkv thuis hadden ze ook een groot megadoek laten drukken. Het ontwerp was prima, maar waarom niet extra tijd in investeren en het doek zelf maken. Het straalt ten eerste veel meer uit en getuigd ten tweede van veel meer inzet voor de club. Daarom vond ik het megadoek op noord van Cambuur culture ook tien keer mooier. En dat kwam tevens door de manuren en in de inzet die ervoor geleverd is. Dat maakt zoiets af!

Kortom. Ultras Leovardia: stop aub met het inschakelen van één of ander reclame bureau! Ook al kun je dan gratis een doek laten drukken (want er zal dan vast wel reclame op moeten). Zet je eens in en laat eens aan de rest van het stadion zien dat jullie Ultras waardig zijn. Want zoals het nu is, kotsen de meeste supporters jullie acties uit. Ook vind ik dat jullie, door amateuristische acties op te zetten, de eigen supporters min of meer voor lul zetten. Kijk eens naar Ultras in de rest van Nederland. Ik kan mij geen andere groepen indenken die doeken laten drukken (op eagles na). Tot op heden zijn jullie het lachertje van de eredivisie, gefeliciteerd :R

Gasgeve


SCC-J

Ook zoiets die paar chaos vlaggetjes her en der verspreid over de tribune. Het ziet er niet uit! en van mij hoeven die vlaggetjes helemaal niet hoor maar als je het doet doe het dan goed:



DayDreamer

Sfeeracties zijn hier altijd al drama geweest, doe dan gewoon niks, zonde van het geld.

Cambuur staat bekend om zijn gezang wat massaal is, waardoor je wel een prachtige sfeer krijgt.

Galdiano

#460
Ik heb de laatste tijd een schijthekel aan de UL.
Veel meer budget dan CC, maar dat is niet te zien aan de sfeeracties.
Rookkannonen voor een paar 100 euro per stuk, zielige vlaggetjes en gedrukte doeken. Kap met die onzin en doe dan helemaal niets.

Bij CC zijn een aantal jongens bereid doeken te maken, dat kunnen jullie toch ook organiseren? Als dit niet te regelen valt, kun je de hele bende wel opdoeken. En kan het geld door de KVC wel anders gebruikt worden. (Bijvoorbeeld goedkopere buscombi's)
Want voor die prijs van die achterlijke rookmachines had je ook heel wat mensen een paar euro korting kunnen geven op buscombi prijzen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Leovardiascc

Citaat van: TM op oktober 08, 2014, 11:12:20
Tot mijn grote spijt las ik vanmorgen enkele tweets van Ultras Leovardia, dat zij voor de thuiswedstrijd aan het onderhandelen zijn met Haan Reklame voor een megadoek. Dit doek zal gedrukt worden. Als argument wordt gebruikt dat de kosten voor het zelf maken en het laten drukken gelijk zijn, dus wordt er voor de makkelijkste weg gekozen. Ik blijf me iedere keer weer verbazen over de kwaliteit en het niveau van de Ullies. Eigenlijk zouden ze zichzelf niet eens Ultras mogen noemen. Het is te triest voor woorden waar ze elke keer mee op de proppen komen.

Als voorbeeld. De wedstrijd tegen (volgens mij) ADO. Hadden ze van die prachtige (ugh ugh) vlaggen (als je het al vlaggen kon noemen met die afmetingen). Dan nog maar te zwijgen over de rookmachines met lichteffecten! We zitten godverdomme niet in een theater of op een festival terrein (zelfs daar doen ze het beter). Vorige jaar met dkv thuis hadden ze ook een groot megadoek laten drukken. Het ontwerp was prima, maar waarom niet extra tijd in investeren en het doek zelf maken. Het straalt ten eerste veel meer uit en getuigd ten tweede van veel meer inzet voor de club. Daarom vond ik het megadoek op noord van Cambuur culture ook tien keer mooier. En dat kwam tevens door de manuren en in de inzet die ervoor geleverd is. Dat maakt zoiets af!

Kortom. Ultras Leovardia: stop aub met het inschakelen van één of ander reclame bureau! Ook al kun je dan gratis een doek laten drukken (want er zal dan vast wel reclame op moeten). Zet je eens in en laat eens aan de rest van het stadion zien dat jullie Ultras waardig zijn. Want zoals het nu is, kotsen de meeste supporters jullie acties uit. Ook vind ik dat jullie, door amateuristische acties op te zetten, de eigen supporters min of meer voor lul zetten. Kijk eens naar Ultras in de rest van Nederland. Ik kan mij geen andere groepen indenken die doeken laten drukken (op eagles na). Tot op heden zijn jullie het lachertje van de eredivisie, gefeliciteerd :R

En ik vind dat er bij zulke acties minder naar buiten moet worden gebracht, want dat megadoek was mooi hoor maar de dkvers hadden zich er al helemaal op voorbereid en dat was zonde.

Spine

Citaat van: Leovardiascc op oktober 08, 2014, 12:32:46
En ik vind dat er bij zulke acties minder naar buiten moet worden gebracht, want dat megadoek was mooi hoor maar de dkvers hadden zich er al helemaal op voorbereid en dat was zonde.
Tsja, met een oud laken van beppe en letters geschilderd met jarre. Het leek Soldaat van Oranje wel: Mit Scheiße!

Leovardiascc

Citaat van: Spine op oktober 08, 2014, 12:54:31
Tsja, met een oud laken van beppe en letters geschilderd met jarre. Het leek Soldaat van Oranje wel: Mit Scheiße!

:_schater :_schater

maar je snapt mn punt toch :P ?

Ronnie tng

Citaat van: TM op oktober 08, 2014, 11:12:20
Tot mijn grote spijt las ik vanmorgen enkele tweets van Ultras Leovardia, dat zij voor de thuiswedstrijd aan het onderhandelen zijn met Haan Reklame voor een megadoek. Dit doek zal gedrukt worden. Als argument wordt gebruikt dat de kosten voor het zelf maken en het laten drukken gelijk zijn, dus wordt er voor de makkelijkste weg gekozen. Ik blijf me iedere keer weer verbazen over de kwaliteit en het niveau van de Ullies. Eigenlijk zouden ze zichzelf niet eens Ultras mogen noemen. Het is te triest voor woorden waar ze elke keer mee op de proppen komen.

Als voorbeeld. De wedstrijd tegen (volgens mij) ADO. Hadden ze van die prachtige (ugh ugh) vlaggen (als je het al vlaggen kon noemen met die afmetingen). Dan nog maar te zwijgen over de rookmachines met lichteffecten! We zitten godverdomme niet in een theater of op een festival terrein (zelfs daar doen ze het beter). Vorige jaar met dkv thuis hadden ze ook een groot megadoek laten drukken. Het ontwerp was prima, maar waarom niet extra tijd in investeren en het doek zelf maken. Het straalt ten eerste veel meer uit en getuigd ten tweede van veel meer inzet voor de club. Daarom vond ik het megadoek op noord van Cambuur culture ook tien keer mooier. En dat kwam tevens door de manuren en in de inzet die ervoor geleverd is. Dat maakt zoiets af!

Kortom. Ultras Leovardia: stop aub met het inschakelen van één of ander reclame bureau! Ook al kun je dan gratis een doek laten drukken (want er zal dan vast wel reclame op moeten). Zet je eens in en laat eens aan de rest van het stadion zien dat jullie Ultras waardig zijn. Want zoals het nu is, kotsen de meeste supporters jullie acties uit. Ook vind ik dat jullie, door amateuristische acties op te zetten, de eigen supporters min of meer voor lul zetten. Kijk eens naar Ultras in de rest van Nederland. Ik kan mij geen andere groepen indenken die doeken laten drukken (op eagles na). Tot op heden zijn jullie het lachertje van de eredivisie, gefeliciteerd :R


Het is gewoon een simpel clubje figuren die niets weet te bewerkstelligen. Dan maar opzoek naar sponsors en het laten doen...  l8l