Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

EastSide058

Ik heb 5 dagen geleden een aanvraag gedaan voor lidmaatschap, heb nog steeds niks ontvangen   
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Galdiano

Citaat van: EastSide058 op mei 16, 2014, 23:06:28
Ik heb 5 dagen geleden een aanvraag gedaan voor lidmaatschap, heb nog steeds niks ontvangen

Ze hebben al maanden geen enkel lid meer ontvangen, ze krijgen een hartverlamming als ze je aanvraag zien  :_schater

Is Kees btw al weg?  l8l
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Clint

Citaat van: EastSide058 op mei 16, 2014, 23:06:28
Ik heb 5 dagen geleden een aanvraag gedaan voor lidmaatschap, heb nog steeds niks ontvangen

Wat wil je dan krijgen?

Je komt in het bestand en volgende maand krijg je een Hertsje als die uitkomt. En begin volgend seizoen krijg je je pasje.

dizzhead

Een bevestiging is wel handig natuurlijk..

poelie-lwd

#439
Citaat van: Clint op mei 19, 2014, 07:37:47
Wat wil je dan krijgen?

Je komt in het bestand en volgende maand krijg je een Hertsje als die uitkomt. En begin volgend seizoen krijg je je pasje.

Meen je dat nou?  Lekker klantvriendelijk  :O

Ik ging er altijd vanuit dat nieuwe leden op wat voor manier dan ook (mail-post-etc) bedankt worden voor hun aanmelding.....

Dit is totaal nieuw voor mij  :|
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Montana

Citaat van: EastSide058 op mei 16, 2014, 23:06:28
Ik heb 5 dagen geleden een aanvraag gedaan voor lidmaatschap, heb nog steeds niks ontvangen

Een reactie mag je zeker nog verwachten.  :thumbsup
Er zijn problemen met de email geweest..

EastSide058

Citaat van: Montana op mei 24, 2014, 13:31:46
Een reactie mag je zeker nog verwachten.  :thumbsup
Er zijn problemen met de email geweest..
Heb inmiddels al een email ontvangen  :thumbsup
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Montana


Montana





Vanaf NU vergrijgbaar: Nieuwe merchandiseartikelen. Let vooral op de artikelen met het Camminga wapen.

Vanaf vanavond (vrijdagavond) te koop bij DTD-Cambuur.

EastSide058

Even een vraagje, wanneer komt de kvc club card over de mat?  :y
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Cambuur LWD

Neem aan dat wij als supporters ook wat te zeggen hebben over het nieuwe stadion. Cambuur kennende zal er alleen gehoord worden naar KvC.

Waar ik dan wel benieuwd naar ben: wat zijn de standpunten van KvC mbt het nieuwe stadion?
Of wordt er eerst nog een enquete oid met de leden gehouden ofzo?

Ben benieuwd naar jullie antwoord!  |:)

Clint

Volgens mij ligt er bij de kvc nog een soort van document wat in mijn periode bij de kvc toen is opgesteld daarvoor. Daar staat alles in hoe wij toen het nieuwe stadion en supportershome gerealiseerd zagen worden. Dat kan zo weer uit de kast.

SCC-J

Citaat van: Clint op augustus 15, 2014, 19:56:53
Volgens mij ligt er bij de kvc nog een soort van document wat in mijn periode bij de kvc toen is opgesteld daarvoor. Daar staat alles in hoe wij toen het nieuwe stadion en supportershome gerealiseerd zagen worden. Dat kan zo weer uit de kast.
waarom ligt het in een kast? En is het niet/nooit openbaar?

Cambuur LWD

Citaat van: SCC-J op augustus 15, 2014, 20:12:19
waarom ligt het in een kast? En is het niet/nooit openbaar?

Helemaal mee eens. Anderzijds daar is het nog niet te laat voor. KvC is het mogelijk dat jullie het document/standpunten naar buiten brengen? Lijkt mij dat jullie dit ook verplicht zijn naar jullie leden  |:)

Clint

Heb niet gezegd dat het in een kast ligt. Het document bestaat. Op dit moment heeft het weinig zin om daar iets mee te doen zolang de stadionplannen nog niet eens concreet zijn.
Tegen die tijd lijkt het mij zinvoller om dat document uit de lade te halen en eens te bekijken hoe en of er nog verbeterpunten kunnen worden aangebracht in samenspraak met de supporters.