Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Wat een lul die clubwatcher van dkv.
de naam zegt ook al alles...roelof de vries

Dokkumer

En in de Geeuwarder brengt meneer ook nog een nuance op de nuance aan. Nota bene ook nog in het spraakgebrek van de vijand.  :rodekaart
De toeschouwersverening daar heeft vast nog wel een plekje voor je vrij Kees  l8l

Bascambuur

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 11:20:48
En in de Geeuwarder brengt meneer ook nog een nuance op de nuance aan. Nota bene ook nog in het spraakgebrek van de vijand.  :rodekaart
De toeschouwersverening daar heeft vast nog wel een plekje voor je vrij Kees  l8l
Viel mij ook al op. Neem aan dat deze man, net als Lodeweges, zijn eigen conclusies trekt.

Dokkumer

Citaat van: Bascambuur op april 01, 2014, 11:39:52
Viel mij ook al op. Neem aan dat deze man, net als Lodeweges, zijn eigen conclusies trekt.
Denk dat deze pluchepijper gewoon blijft zitten :R

poelie-lwd

Naar aanleiding van het vertrek van Dwight Lodeweges volgend seizoen naar DKV wil de redactie van 't Hertsje hierop het volgende verklaren:

Hoewel wij ook van mening zijn dat de timing waarop dit nieuws naar buiten is gekomen zeer ongelukkig is gekozen door de BVO staan wij als redactie achter het eerst uitgegeven statement van de Kern van Cambuur, waarin door vice-voorzitter Maarten van Tuinen werd aangegeven dat Dwight Lodeweges 'vrijgesteld moet worden van arbeid', oftewel dat de arbeidsovereenkomst per direct moet worden gestopt. Wij kunnen niet achter het standpunt staan hetgeen de voorzitter Kees Elzinga heeft geuit in het tv-programma Bynt, waarin hij enige nuance wilde aanbrengen aan dat eerdere statement.

De redactie van 't Hertsje is derhalve eveneens van mening dat het het beste is dat de heer Lodeweges per direct vertrekt om de enorme onrust die er thans onder de supporters leeft weg te nemen.

Redactie het Hertsje.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Ronnie tng

Citaat van: poelie-lwd op april 01, 2014, 13:17:32
Naar aanleiding van het vertrek van Dwight Lodeweges volgend seizoen naar DKV wil de redactie van 't Hertsje hierop het volgende verklaren:

Hoewel wij ook van mening zijn dat de timing waarop dit nieuws naar buiten is gekomen zeer ongelukkig is gekozen door de BVO staan wij als redactie achter het eerst uitgegeven statement van de Kern van Cambuur, waarin door vice-voorzitter Maarten van Tuinen werd aangegeven dat Dwight Lodeweges 'vrijgesteld moet worden van arbeid', oftewel dat de arbeidsovereenkomst per direct moet worden gestopt. Wij kunnen niet achter het standpunt staan hetgeen de voorzitter Kees Elzinga heeft geuit in het tv-programma Bynt, waarin hij enige nuance wilde aanbrengen aan dat eerdere statement.

De redactie van 't Hertsje is derhalve eveneens van mening dat het het beste is dat de heer Lodeweges per direct vertrekt om de enorme onrust die er thans onder de supporters leeft weg te nemen.

Redactie het Hertsje.

|:) Had niet anders verwacht, Kees zit er met alle goede bedoelingen respect daarvoor maar ik ben bang dat je eigen situatie ook onhoudbaar is geworden. Als vertegenwoordiger van supporters schoot je te kort en wist je blijkbaar niet wat er onder de supporters leefde, en daar zijn een hoop supporters boos over.


Treb

Citaat van: peter op april 01, 2014, 10:50:03
Wat een lul die clubwatcher van dkv.
de naam zegt ook al alles...roelof de vries

Alleen die zelfingenomen kop van hem.. zum kotsen  :R en maar doorzuigen over die tweet.
Die roelof de vries belichaamt alles waar dkv voor staat: fien en achterbaks.  :R

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Treb op april 01, 2014, 14:38:53
Alleen die zelfingenomen kop van hem.. zum kotsen  :R en maar doorzuigen over die tweet.
Die roelof de vries belichaamt alles waar dkv voor staat: fien en achterbaks.  :R
En arrogant
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Area 58

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op april 01, 2014, 13:17:32
Naar aanleiding van het vertrek van Dwight Lodeweges volgend seizoen naar DKV wil de redactie van 't Hertsje hierop het volgende verklaren:

Hoewel wij ook van mening zijn dat de timing waarop dit nieuws naar buiten is gekomen zeer ongelukkig is gekozen door de BVO staan wij als redactie achter het eerst uitgegeven statement van de Kern van Cambuur, waarin door vice-voorzitter Maarten van Tuinen werd aangegeven dat Dwight Lodeweges 'vrijgesteld moet worden van arbeid', oftewel dat de arbeidsovereenkomst per direct moet worden gestopt. Wij kunnen niet achter het standpunt staan hetgeen de voorzitter Kees Elzinga heeft geuit in het tv-programma Bynt, waarin hij enige nuance wilde aanbrengen aan dat eerdere statement.

De redactie van 't Hertsje is derhalve eveneens van mening dat het het beste is dat de heer Lodeweges per direct vertrekt om de enorme onrust die er thans onder de supporters leeft weg te nemen.

Redactie het Hertsje.
Overigens durf ik bij monde van de gehele crew van Cambuur Online vetgedrukt stuk geheel te onderschrijven.

Gerard

Citaat van: poelie-lwd op april 01, 2014, 13:17:32
Naar aanleiding van het vertrek van Dwight Lodeweges volgend seizoen naar DKV wil de redactie van 't Hertsje hierop het volgende verklaren:

Hoewel wij ook van mening zijn dat de timing waarop dit nieuws naar buiten is gekomen zeer ongelukkig is gekozen door de BVO staan wij als redactie achter het eerst uitgegeven statement van de Kern van Cambuur, waarin door vice-voorzitter Maarten van Tuinen werd aangegeven dat Dwight Lodeweges 'vrijgesteld moet worden van arbeid', oftewel dat de arbeidsovereenkomst per direct moet worden gestopt. Wij kunnen niet achter het standpunt staan hetgeen de voorzitter Kees Elzinga heeft geuit in het tv-programma Bynt, waarin hij enige nuance wilde aanbrengen aan dat eerdere statement.

De redactie van 't Hertsje is derhalve eveneens van mening dat het het beste is dat de heer Lodeweges per direct vertrekt om de enorme onrust die er thans onder de supporters leeft weg te nemen.

Redactie het Hertsje.

Dit statement mag wel aan het verzameltopic van statements toegevoegd worden Dokkie.

Dokkumer

Komt straks de kantinecommissie ook nog met een statement? :devil
Nee zonder gekheid, kan er ook nog wel even bij.

SCC-J


Dokkumer

Citaat van: SCC-J op april 01, 2014, 21:46:34
Kees is solidair?  :devil
:_schater
Nee die stuurt de rest van het bestuur weg :devil

Tukker

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 22:36:27
:_schater
Nee die stuurt de rest van het bestuur weg :devil
Dan is ie niet solidair maar solitair  :devil
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist