Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Montana


John Hiatt

Dan is mijn conclusie dat Montana het officiële standpunt van de KVC vertolkt en Cees niet. Dan is de conclusie duidelijk lijkt me.

Kunstgras

Dat hoop ik ook. Interview met Montana is prima! Enige juiste reactie.

Tukker

Citaat van: Montana op maart 31, 2014, 21:02:48
De mening van KvC komt nog wel een keer goed naar buiten.
Ik ben van mening, net als 99,99% van onze supporters dat Dwight weg moet. Punt.
Verder reageer ik ff nergens op.
Dus de mening die vandaag naar buiten is gekomen is niet goed.
Wel triest voor degene die dat gedaan heeft en 0,01% van de supporters vertegenwoordigd heeft.
Kom je niet echt geloofwaardig meer over (ik hoor een doek vallen).
Maar wellicht durfde hij in bijzijn van Ype Smid alleen maar datgene te zeggen dat hem gesouffleerd was.

Wat de voorzitter overigens wel goed deed was dat afkappen van die dkv clubwatcher die maar door bleef zagen over die tweet.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Len Cantello

Die boerenclubwatcher is toch die gast die na SCC vs dkv in een hoekje zat te huilen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

pvanbuijtene

Citaat van: Tukker op maart 31, 2014, 22:05:27
Dus de mening die vandaag naar buiten is gekomen is niet goed.
Wel triest voor degene die dat gedaan heeft en 0,01% van de supporters vertegenwoordigd heeft.
Kom je niet echt geloofwaardig meer over (ik hoor een doek vallen).
Maar wellicht durfde hij in bijzijn van Ype Smid alleen maar datgene te zeggen dat hem gesouffleerd was.

Wat de voorzitter overigens wel goed deed was dat afkappen van die dkv clubwatcher die maar door bleef zagen over die tweet.

Terecht dat ie doorzeek( als t geen dkver was;)).. hij heeft gewoon gelijk .. blijf bij je standpunt .. kom voor je supporters op.
Toch vraag ik me af hoe je een statement kan plaatsen met blijkbaar zonder medeweten en/of goedkeuring voorzitter....
Al ben ik t uiteraadd volledig eens met hun eerste statement

Dokkumer

Simpel, Maarten vertolkt de gevoelens van de achterban. Daar heeft hij bij mijn weten geen schriftelijke toestemming van Kees voor nodig. En dat slappe gezeik van hem al helemaal niet.
Heb al tientallen berichten over opzeggingen langs zien komen trouwens, dan ben je idd een goede voorzitter.

Galdiano

Ik ving iets op dat de KVC een vergadering ingelast heeft deze week? Klopt dit Montana?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op maart 31, 2014, 23:00:23
Ik ving iets op dat de KVC een vergadering ingelast heeft deze week? Klopt dit Montana?
Ik hoop over het vervroegd aftreden van ene KE

One man, one goal, Dokkum dkv vrij


Emko


Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 23:14:26
Ik hoop over het vervroegd aftreden van ene KE

One man, one goal, Dokkum dkv vrij


KE zal nu wel laten zien dat er  met zijn voorzitterschap niet te spotten valt en knikkert Montana uit de KVC.
Gelukkig hebben wel altijd CC nog, die WEL het geluid van z'n leden laat horen. Zij zullen Montana dan ook met open armen ontvangen.
Ik vind trouwens dat KE, net als DL, een onwerkbare situatie voor zichzelf heeft gecreëerd.
Inpakken en wegwezen dus!!!

:_devil





brambo3004

Citaat van: Emko op maart 31, 2014, 23:42:45

Gelukkig hebben wel altijd CC nog, die WEL het geluid van z'n leden laat horen. Zij zullen Montana dan ook met open armen ontvangen.


Ik vind dit een beetje makkelijk scoren. Ik ben het met jou eens dat Elzinga's dagen als voorzitter van de KvC wel geteld zijn, maar de KvC is meer dan alleen Elzinga. Maarten wordt door een aantal naar voren geschoven als opvolger. Prima, ik heb ook vertrouwen in hem. Laat het hem maar bewijzen. Maar... KvC en CC kunnen prima naast elkaar bestaan. Ze dienen immers gedeeltelijk een andere doelgroep. Niet iedereen kan zich vinden in de manier hoe CC zich presenteert. Idem dito voor de KvC. Na de kritiek op de KvC is er blijkbaar iemand die het goed doet. Dan hoeft hij niet meteen naar het CC-kamp getrokken worden.

Daddy T.

Citaat van: pvanbuijtene op maart 31, 2014, 22:14:07
Toch vraag ik me af hoe je een statement kan plaatsen met blijkbaar zonder medeweten en/of goedkeuring voorzitter....
Omdat er (nog) sprake is van een voorzitter en een mede-voorzitter bij KVC.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

SCCornjum

KvC spreekbuis van de BVO of niet.. Kijk en oordeel zelf.(zonder ondertiteling)
http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/bynt-fan-31-maart-2014-1830
Watching Football Is Not A Crime

Emko


Citaat van: brambo3004 op maart 31, 2014, 23:52:18
Ik vind dit een beetje makkelijk scoren. Ik ben het met jou eens dat Elzinga's dagen als voorzitter van de KvC wel geteld zijn, maar de KvC is meer dan alleen Elzinga. Maarten wordt door een aantal naar voren geschoven als opvolger. Prima, ik heb ook vertrouwen in hem. Laat het hem maar bewijzen. Maar... KvC en CC kunnen prima naast elkaar bestaan. Ze dienen immers gedeeltelijk een andere doelgroep. Niet iedereen kan zich vinden in de manier hoe CC zich presenteert. Idem dito voor de KvC. Na de kritiek op de KvC is er blijkbaar iemand die het goed doet. Dan hoeft hij niet meteen naar het CC-kamp getrokken worden.

Het gaat mij niet om het scoren. Ik vertolk mijn eigen mening en gedachtes.
Ik vind dat M de mening van de supporter perfect weergeeft, dat kon ik niet van KE zeggen. Ik vind dat hij wederom zwaar door het ijs is gezakt als woordvoerder bij de omrop. Hij vertegenwoordigd wel zijn leden, waar ik er ook één van ben.
Je hoort mij nergens zeggen dat KVC en CC niet naast elkaar kunnen bestaan, sterker nog, ik denk dat ze ook niet zonder elkaar kunnen. Op deze manier hou je elkaar scherp, en is elke supporter vrij om te kiezen van welke supportersvereniging hij/zij lid wil worden. Ben alleen wel van mening dat Cambuur CC als officiële supportersvereniging moet beschouwen. Maar dat is een volkomen andere discussie.

M FOR PRESIDENT :-schater



brambo3004

Citaat van: Emko op april 01, 2014, 00:19:00


Het gaat mij niet om het scoren. Ik vertolk mijn eigen mening en gedachtes.
Ik vind dat M de mening van de supporter perfect weergeeft, dat kon ik niet van KE zeggen. Ik vind dat hij wederom zwaar door het ijs is gezakt als woordvoerder bij de omrop. Hij vertegenwoordigd wel zijn leden, waar ik er ook één van ben.
Je hoort mij nergens zeggen dat KVC en CC niet naast elkaar kunnen bestaan, sterker nog, ik denk dat ze ook niet zonder elkaar kunnen. Op deze manier hou je elkaar scherp, en is elke supporter vrij om te kiezen van welke supportersvereniging hij/zij lid wil worden. Ben alleen wel van mening dat Cambuur CC als officiële supportersvereniging moet beschouwen. Maar dat is een volkomen andere discussie.

M FOR PRESIDENT :-schater

Ik trok mijn conclusies te snel. Ben het gewoon met je eens. Zo simpel kan het zijn. KE eruit, M voorzitter maken. Hierbij besloten :proost