Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 19:03:09
Kees je bent spreekbuis voor de achterban, niet voor passanten. Wederom een brevet van onvermogen voor deze slappe zak.

One man, one goal, Dokkum dkv vrij

Kun jij jezelf niet als kandidaat opstellen? One man, one goal, heel de provincie dkv vrij!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Ik overweeg ook mijn lidmaatschap op te zeggen! Wat een vertoning naar je supporters toe zeg.

Galdiano

Oh oh oh, Roepieh, Clint etc zoveel inzet en zoveel tijd in de kvc gestoken, wat een verschil met wat het nu is  ;(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

KvC heeft grotendeels afgedaan voor mij. Op een enkeling na heb ik slechts nog respect voor de vrijwilligers die altijd klaar staan met alles.
Met mij als bestuurslid nog een hardere toon dan CC in een kwade bui :devil

One man, one goal, Dokkum dkv vrij


Destroyer

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 19:29:42
KvC heeft grotendeels afgedaan voor mij. Op een enkeling na heb ik slechts nog respect voor de vrijwilligers die altijd klaar staan met alles.
Met mij als bestuurslid nog een hardere toon dan CC in een kwade bui :devil

One man, one goal, Dokkum dkv vrij

Mijn idee, respect voor de mensen in de kiosk, maar voor de rest  :zucht geen standpunt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ronnie tng

Citaat van: Destroyer op maart 31, 2014, 19:32:22
Mijn idee, respect voor de mensen in de kiosk, maar voor de rest  :zucht geen standpunt.

We vergeten het respect voor degene(n) die verantwoordelijk waren voor juiste statement. Helaas vindt de voorzitter het belangrijker om de club in de kont te kruipen, dan de mening van supporters te uiten.

Daddy T.

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 19:03:09
Kees je bent spreekbuis voor de achterban, niet voor passanten. Wederom een brevet van onvermogen voor deze slappe zak.
Idd, wat een slappe zak zeg, die vent voelt totaal niet aan wat er leeft onder de supporters. Montana, tijd dat jij als het gezicht van de KvC op de voorgrond treedt, deze Kees snapt er geen drol van!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Bakker90

Hahaha die voorzitter van kvc heeft ook een uitstraling als een oetlul.!!

Dokkumer

Citaat van: Ronnie tng op maart 31, 2014, 19:37:56
We vergeten het respect voor degene(n) die verantwoordelijk waren voor juiste statement. Helaas vindt de voorzitter het belangrijker om de club in de kont te kruipen, dan de mening van supporters te uiten.
Ook respect naar hen idd.
Ik ben van mening dat Kees zich richting de achterban nu in een zeer moeilijk parket heeft gebracht. Jammer dat de achterban van de KvC slechts donateurs zijn en derhalve geen stemrecht hebben, anders had er wat mij betreft direct een bijzondere ledenvergadering belegd mogen worden, waar hij ter verantwoording (lees functie neerleggen) geroepen had kunnen worden.

Met andere woorden, Kees spreekbuis BVO je verraadt je achterban wederom!

John Hiatt

Ben toch heel benieuwd naar de officiƫle mening van de KVC. Dat zal veel duidelijk maken.

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op maart 31, 2014, 20:13:59
Ben toch heel benieuwd naar de officiƫle mening van de KVC. Dat zal veel duidelijk maken.
Welke wil je weten? Die van de voorzitter of die van de vice-voorzitter? 8P

geelenblauwscc

slappeling is hij past meer bij dkv  l8l

Montana

De mening van KvC komt nog wel een keer goed naar buiten.
Ik ben van mening, net als 99,99% van onze supporters dat Dwight weg moet. Punt.
Verder reageer ik ff nergens op.

Dokkumer

Als de persoon achter Montana en als supporter mag je best je mening geven over de gang van zaken, leg je die vieze voorzitterspet maar even aan de kant :devil