Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

TM

Waarom die potten, rookbommen en harde knallen hier wordt besproken is wel frappant :rodekaart

dizzhead

Citaat van: Cambuur LWD op januari 27, 2014, 09:21:24
Mooie sfeeractie KvC, jammer dat de shooters voor de wedstrijd al afgeschoten waren.

Dat vind ik nou juist het mooie aan onze club. Niks geen zooi volgens het boekje, de boel ontstaat gewoon.

Ronnie tng

#347
 |:)

Montana

F(r)ies wordt er nóóit meer gesproken door iemand van de KvC!

Dokkumer

Citaat van: Montana op januari 27, 2014, 17:41:20
F(r)ies wordt er nóóit meer gesproken door iemand van de KvC!
Tamme en Geertje, lezen jullie mee? :devil

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk


Leovardia


Citaat van: dizzhead op januari 27, 2014, 14:10:45
Dat vind ik nou juist het mooie aan onze club. Niks geen zooi volgens het boekje, de boel ontstaat gewoon.

Inderdaad dat maakt de (gekke) Cambuur sfeer!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Montana

Schrijf je nu hier in voor het Cambuur Indoor Soccer Tournament (Cambuur Supporters Zaalvoetbal Toernooi)
Datum: Zondag 16 maart 2014
Vanaf:  11.00 uur

Locatie: Sporthal Kalverdijkje Schieringen (Aris-hal)

Inschrijving Cambuur Indoor Soccer, kosten € 25,- per team

Maximaal 12 teams! VOL = VOL!
Voorwaarden inschrijving:
Minimale leeftijd deelname: 16 jaar
Minimaal 5 spelers per team (team bestaat uit max. 8 spelers, m/v) moeten in bezit zijn van een SC Cambuur-seizoenclubcard of SC Cambuur-clubcard

(let op: Uitsluitend de eerste 12 aangemelde teams mogen meedoen aan het toernooi, daarna wordt de inschrijving automatisch gesloten, schrijf je dus snel in!
Ben je bij de eerste 12 aangemelde teams, dan nemen we per email contact met je op en ontvang je een bevestiging van je inschrijving)

http://www.kernvancambuur.nl/nieuws/2014/02/162860-cambuur-indoor-soccer-tournament


Ronnie tng


brambo3004


Dokkumer

Prima statement van BEIDE supportersverenigingen. Snel ingespeeld op de ontstane situatie.

Ruppppert

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 16:46:56
Prima statement van BEIDE supportersverenigingen. Snel ingespeeld op de ontstane situatie.
idd zeer netjes :thumbsup :thumbsup

Bascambuur

Voorzitter vindt het niet een goed statement en staat er ook niet achter.  :rodekaart Geeft ie aan bij OF.

HilversumOnTour

Klopt alleen de voorzitter trekt dit nu in op tv bij Omrop Fryslan?

Harry L.

Citaat van: Bascambuur op maart 31, 2014, 18:40:14
Voorzitter vindt het niet een goed statement en staat er ook niet achter.  :rodekaart Geeft ie aan bij OF.

Laffe hond ju die vent

SCC-J

Citaat van: Bascambuur op maart 31, 2014, 18:40:14
Voorzitter vindt het niet een goed statement en staat er ook niet achter.  :rodekaart Geeft ie aan bij OF.

Hoe is het mogelijk....