Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: De Jager op januari 25, 2014, 17:07:10
dat seit die toch niet ju onnozel.
Gesprek voeren in het bekrompen dialect van de vijand. Dieper zinken kan je niet!

Volwassen reactie! Bovendien snap je niet wat ik bedoel te zeggen; als je toch zo anti-fries bent, dan kijk je toch ook geen Omrop F. ? Of wel dan?

Marc S

Citaat van: Goudvinger op januari 25, 2014, 15:57:22
En als de BBC langs zou komen zou je ook stug Nederlands moeten blijven spreken omdat de helft van de supporters geen Engels spreekt? Wat een non-discussie.

Er word in het verenigd koninkrijk geen Nederlands gesproken op een dusdanige grote schaal. En dat gebeurt hier wel.

Cambuur LWD

Dat hier uberhaupt een discussie over is zegt toch al genoeg..
Als er gewoon in het Nederlands was beantwoord, was er geen discussie over geweest.

pvanbuijtene


Kunstgras

Citaat van: Eewal op januari 25, 2014, 17:11:13
Volwassen reactie! Bovendien snap je niet wat ik bedoel te zeggen; als je toch zo anti-fries bent, dan kijk je toch ook geen Omrop F. ? Of wel dan?

Als je beelden van je club wil zien kan je er niet omheen helaas.

Verder ligt dat taaltje in Leeuwarden nogal gevoelig. Leeuwarden = Anti Fries. Ik heb me er in ieder geval ontzettend aan gestoord!

SCC-J

Citaat van: Goudvinger op januari 25, 2014, 15:57:22
En als de BBC langs zou komen zou je ook stug Nederlands moeten blijven spreken omdat de helft van de supporters geen Engels spreekt? Wat een non-discussie.
er verstaan meer mensen Engels dan fries.  8)

Dokkumer

Alhoewel ik vaak kritisch ben op/over de KvC wil ik ze nu toch even een kleine veer in hun achterste steken en met name de vice-voorzitter. Toen ik hem vertelde dat wij geen direct vervoer terug naar Dokkum hadden, gooide hij meteen een tweet in de wereld om toch te proberen ervoor te zorgen dat wij thuiskwamen.

:thumbsup

Len Cantello

Citaat van: reisbureau op januari 25, 2014, 16:02:08
:ams Keurig van de KVC vanmorgen gewoon vrijwilligers in koffiekiosk.  :hein
:thumbsup
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cambuur LWD

Mooie sfeeractie KvC, jammer dat de shooters voor de wedstrijd al afgeschoten waren. Misschien de volgende keer de shooters wat later uitdelen.. Doek was het echt prachtig!!

Is het ook een idee om een sfeeractie te doen met vuurwerk, zoals je ook ziet in de Amsterdam Arena?  Door een professional wat vuurwerk in de lucht laten vliegen, mooi wat knallen in de gracht..  |:)

Wat een feest gisteren!!  :D |:)

Clint

Vond het ook schitterend dat na elk doelpunt bij de Cambuurbar op straat vuurwerk werd afgestoken.

HilversumOnTour

Citaat van: clint op januari 27, 2014, 09:49:01
Vond het ook schitterend dat na elk doelpunt bij de Cambuurbar op straat vuurwerk werd afgestoken.

Heel leuk verrassingseffect inderdaad  :thumbsup

Galdiano

En dan ook nog drie potten op voorraad hebben!
|:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

HilversumOnTour


dit is mien club

Citaat van: clint op januari 27, 2014, 09:49:01
Vond het ook schitterend dat na elk doelpunt bij de Cambuurbar op straat vuurwerk werd afgestoken.

Ik ook, geweldig. Wat dat betreft herleefde oude tijden.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Er werd ook vuurwerk vanaf de tribune weg geschoten met blauw rook en een harde knal echt super effect! |:)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it