Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

#315
Citaat van: Nightmarelwd op januari 23, 2014, 13:40:42
Waarom werkt de voorzitter van de KvC wederom mee aan een interview, waar ook de voorzitter van nn bij aanwezig is?
Voorheen wilden die keutelpijpers gelukkig aan niets meewerken waar ze ook maar één iemand van de Supportersclub en later KvC konden tegenkomen.  :_schater :devil

Times are changin'.....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Montana

Dat geldt in mijn geval nog steeds ;)

Goutum

Citaat van: dit is mien club op januari 24, 2014, 10:08:46
voorzitter kvc moet op stappen, fries lullen terwijl wij toch anti fries zijn

Je moest eens weten hoeveel Fries er onder de supporters wordt geluld. Accepteer gewoon dat, hoe vervelend het voor de meeste mensen ook is, de Friese taal gewoon een onderdeel is van Cambuur.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Citaat van: Goutum op januari 24, 2014, 13:28:47
Je moest eens weten hoeveel Fries er onder de supporters wordt geluld. Accepteer gewoon dat, hoe vervelend het voor de meeste mensen ook is, de Friese taal gewoon een onderdeel is van Cambuur.
Als vertegenwoordiger van velen gebruik je de 1e Rijkstaal. Dan weet je iig zeker dat iedereen het kan volgen. Zo simpel is't.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Goudvinger

Als jou op een Friestalig medium in het Fries een vraag wordt gesteld, dan beantwoord je die gewoon in het Fries als je dat kunt. Wat een bekrompenheid zeg, dat we ons hier al druk over moeten maken.

Len Cantello

Citaat van: Goudvinger op januari 25, 2014, 14:15:37
Als jou op een Friestalig medium in het Fries een vraag wordt gesteld, dan beantwoord je die gewoon in het Fries als je dat kunt. Wat een bekrompenheid zeg, dat we ons hier al druk over moeten maken.
Over bekrompenheid gesproken. Je staat er niet voor jezelf. Maar als vertegenwoordiger van de supporters. Wetende dat er onder die supporters veel zijn die het Fries niet machtig zijn, dan spreek je je toch niet uit in die taal?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Eewal

Citaat van: Len Cantello op januari 25, 2014, 14:54:09
Over bekrompenheid gesproken. Je staat er niet voor jezelf. Maar als vertegenwoordiger van de supporters. Wetende dat er onder die supporters veel zijn die het Fries niet machtig zijn, dan spreek je je toch niet uit in die taal?

waar maak je je toch druk om? als je het Fries niet machtig bent, dan snap je de vragen van de verslaggever toch ook al niet?

SCC-J

Citaat van: Goudvinger op januari 25, 2014, 14:15:37
Als jou op een Friestalig medium in het Fries een vraag wordt gesteld, dan beantwoord je die gewoon in het Fries als je dat kunt. Wat een bekrompenheid zeg, dat we ons hier al druk over moeten maken.
omgekeerde wereld niet

SCC-J

Citaat van: Eewal op januari 25, 2014, 15:13:31
waar maak je je toch druk om? als je het Fries niet machtig bent, dan snap je de vragen van de verslaggever toch ook al niet?
ik vind dat ook heel onfatsoenlijk van abe tv

Cambuur LWD

#325
Citaat van: Len Cantello op januari 25, 2014, 14:54:09
Over bekrompenheid gesproken. Je staat er niet voor jezelf. Maar als vertegenwoordiger van de supporters. Wetende dat er onder die supporters veel zijn die het Fries niet machtig zijn, dan spreek je je toch niet uit in die taal?

Goed gesproken, zo is het!!  _O_
Kern van Cambuur neem dit mee in jullie volgende overleg, lijkt me een goed punt!!  :D

Goudvinger

Citaat van: Len Cantello op januari 25, 2014, 14:54:09
Over bekrompenheid gesproken. Je staat er niet voor jezelf. Maar als vertegenwoordiger van de supporters. Wetende dat er onder die supporters veel zijn die het Fries niet machtig zijn, dan spreek je je toch niet uit in die taal?

En als de BBC langs zou komen zou je ook stug Nederlands moeten blijven spreken omdat de helft van de supporters geen Engels spreekt? Wat een non-discussie.

reisbureau

 :ams Keurig van de KVC vanmorgen gewoon vrijwilligers in koffiekiosk.  :hein


Cambuur058

Citaat van: Goudvinger op januari 25, 2014, 15:57:22
En als de BBC langs zou komen zou je ook stug Nederlands moeten blijven spreken omdat de helft van de supporters geen Engels spreekt? Wat een non-discussie.
Je weet zelf ook wel dat dit een hele andere situatie is...

De Jager

Citaat van: Eewal op januari 25, 2014, 15:13:31
waar maak je je toch druk om? als je het Fries niet machtig bent, dan snap je de vragen van de verslaggever toch ook al niet?

dat seit die toch niet ju onnozel.
Gesprek voeren in het bekrompen dialect van de vijand. Dieper zinken kan je niet!