Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Citaat van: Dokkumer op november 12, 2013, 14:19:14
Even over dat vetgedrukte... U heeft nimmer een met liefde getapt Dokkumer exemplaar mogen nuttigen? Ik meende namelijk te herinneren dat ik u eertijds eentje persoonlijk heb mogen overhandigen welke relatief gezien van uitstekende kwaliteit was :devil

Die heb ik dan ook met veel liefde en genoegen achterover getikt, waarde heer.  :devil

Dokkumer

Zo, mijn dag is goed
Of was het toch het geheime clint vaatje waar de volle mep alcohol in zat :devil

brambo3004

Ik begrijp dat den ouden doosch weer vanonder het stof wordt gehaald? :clint

Len Cantello

Citaat van: brambo3004 op november 12, 2013, 16:08:49
Ik begrijp dat den ouden doosch weer vanonder het stof wordt gehaald? :clint
:clint laat nooit een oude doos stoffig worden..........
:X
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Montana

Cambuur is niets zonder haar vrijwilligers. Als enorme blijk van waardering voor haar reeds ruim 33 jaar tomeloze inzet met hart en ziel voor ons cluppie en als mantelzorgster voor haar familie en ander vrijwilligerswerk ontving Kern van Cambuurvrijwilligster Geertje Deinum woensdagavond 15 januari uit naam van de Koning een Koninklijke Onderscheiding. Een terechte beloning voor een zeer bijzondere vrijwilligster en een mooi mens.

Geertje werd benoemd tot Lid in de Orde van Oranje Nassau. De totaal overdonderde Geertje was in het bijzijn van haar familie, vrienden, directie van Cambuur en haar medevrijwilligers duidelijk geëmotioneerd toen ze de onderscheiding ontving uit handen van burgemeester Ferd Crone in supportershome 't Hertje.



http://www.kernvancambuur.nl/nieuws/2014/01/157990-koninklijke-onderscheiding-met-hart-en-ziel-voor-cambuur

Leovardiascc

Citaat van: Montana op januari 16, 2014, 10:59:06
Cambuur is niets zonder haar vrijwilligers. Als enorme blijk van waardering voor haar reeds ruim 33 jaar tomeloze inzet met hart en ziel voor ons cluppie en als mantelzorgster voor haar familie en ander vrijwilligerswerk ontving Kern van Cambuurvrijwilligster Geertje Deinum woensdagavond 15 januari uit naam van de Koning een Koninklijke Onderscheiding. Een terechte beloning voor een zeer bijzondere vrijwilligster en een mooi mens.

Geertje werd benoemd tot Lid in de Orde van Oranje Nassau. De totaal overdonderde Geertje was in het bijzijn van haar familie, vrienden, directie van Cambuur en haar medevrijwilligers duidelijk geëmotioneerd toen ze de onderscheiding ontving uit handen van burgemeester Ferd Crone in supportershome 't Hertje.



http://www.kernvancambuur.nl/nieuws/2014/01/157990-koninklijke-onderscheiding-met-hart-en-ziel-voor-cambuur

_O_

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Montana op januari 16, 2014, 10:59:06
Cambuur is niets zonder haar vrijwilligers. Als enorme blijk van waardering voor haar reeds ruim 33 jaar tomeloze inzet met hart en ziel voor ons cluppie en als mantelzorgster voor haar familie en ander vrijwilligerswerk ontving Kern van Cambuurvrijwilligster Geertje Deinum woensdagavond 15 januari uit naam van de Koning een Koninklijke Onderscheiding. Een terechte beloning voor een zeer bijzondere vrijwilligster en een mooi mens.

Geertje werd benoemd tot Lid in de Orde van Oranje Nassau. De totaal overdonderde Geertje was in het bijzijn van haar familie, vrienden, directie van Cambuur en haar medevrijwilligers duidelijk geëmotioneerd toen ze de onderscheiding ontving uit handen van burgemeester Ferd Crone in supportershome 't Hertje.



http://www.kernvancambuur.nl/nieuws/2014/01/157990-koninklijke-onderscheiding-met-hart-en-ziel-voor-cambuur

Ik las het in de krant zonet.

Ik wil Geertje Deinum van harte feliciteren met deze hele mooie onderscheiding.
Dit is pas iemand met een clubhart  _O_ _O_
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Nightmarelwd

#307
Waarom werkt de voorzitter van de KvC wederom mee aan een interview, waar ook de voorzitter van nn bij aanwezig is?

In dit artikel slaat hij de plank weer volledig mis.

Je sfeeractie vermelden in de krant.  :_spank




MI-Sider for Life

dit is mien club

voorzitter kvc moet op stappen, fries lullen terwijl wij toch anti fries zijn
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dizzhead

#309
Citaat van: dit is mien club op januari 24, 2014, 10:08:46
voorzitter kvc moet op stappen, fries lullen terwijl wij toch anti fries zijn

Wat betreft ons anti-fries, hier bestaat nogwel wat verschil van interpretatie in. Jou interpretatie vind ik wat ver gaan. Ik houd niet van die taal, maar zie het anti-fries standpunt toch vanuit een heel andere context.

SCC-J

Toch blijf ik het raar vinden dat hij blijkbaar abe tv serieuzer neemt dan toch een groot deel van de achterban die hij dient te vertegenwoordigen.

Galdiano

Wederom ligt het probleem in de communicatie!
Nooit communiceren ze wat, trekken ze een keer hun mondje open, laten ze zich weer van de verkeerde kant zien!  :wall
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead

Citaat van: SCC-J op januari 24, 2014, 10:21:58
Toch blijf ik het raar vinden dat hij blijkbaar abe tv serieuzer neemt dan toch een groot deel van de achterban die hij dient te vertegenwoordigen.

Daarin ben ik het met je eens.

dizzhead

Citaat van: dizzhead op januari 24, 2014, 10:28:50
Daarin ben ik het met je eens.

En is dat niet een primeurtje trouwens?  :_schater   :proost

Montana

Lullen op z'n fries ben ik eerlijk gezegd ook niet zo blij mee en zal in het vervolg ook nooit meer gebeuren;)
Los van het feit dat niet íedere Cambuursupporter anti-fries is. Was niet tactisch maar wel goed bedoeld.