Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer


pvanbuijtene

Staabplaatsen op zuid lijkt me met de menswn die er nu zitten weinig kans ... ik hoor regelmstig 'zitten ' als je staat :_spank

Dokkumer

Citaat van: pvanbuijtene op november 06, 2013, 14:27:34
Staabplaatsen op zuid lijkt me met de menswn die er nu zitten weinig kans ... ik hoor regelmstig 'zitten ' als je staat :_spank
Daarom ook eerst een haalbaarheidsonderzoek houden naar de bouwkundige staat van Zuid
En dan ook vragen naar de mening van de sk houders van Zuid

SCCornjum

Montana bedankt voor de info,
Het lijkt mij een goed plan om in ieder geval het vak achter de goal staan plaats van te maken.
Watching Football Is Not A Crime

SCC-J

aantal op zuid willen ook genummerde stoeltjes

ForzaCambuur1

#290
Citaat van: SCC-J op november 06, 2013, 20:14:27
aantal op zuid willen ook genummerde stoeltjes

Dat zijn vast de mensen die al jaren op zuid zitten  :X  :O

Verder goed bezig Montana! In hoeverre is de hogere opbrengst van de KvC al door de BVO meegenomen in de begroting?

SCC-J

Citaat van: ForzaCambuur1 op november 06, 2013, 20:25:35
Dat zijn vast de mensen die al jaren op zuid zitten  :X  :O

Verder goed bezig Montana! In hoeverre is de hogere opbrengst van de KvC al door de BVO meegenomen in de begroting?

Juist die, zij komen al jaren bij Cambuur en was geen enkel probleem om op je "vaste plekje"te zitten. Nu in de Eredivisie zijn er nieuwe toeschouwers die op hun plaats gaan zitten.

Dokkumer

Citaat van: ForzaCambuur1 op november 06, 2013, 20:25:35
In hoeverre is de hogere opbrengst van de KvC al door de BVO meegenomen in de begroting?

Supporters actie... Zuip je negatief EV weg :devil

SCCornjum

In het begin en einde van de competitie drink ik graag een (echt) biertje op de tribune.
Ik heb het niet over de West tribune, daar kan en mag namelijk alles.
Dit gaat over Noord, Oost en natuurlijk Zuid, is het mogelijk om in een overleg (met gemeente?)
hier weer eens een balletje over op te gooien?

Hoe zit dat eigenlijk bij andere clubs?


Wie is voor............................
Watching Football Is Not A Crime

dizzhead


Dokkumer

Eerst maar eens kloten tonen en keihard strijden voor een rechtvaardiger uitreisbeleid in plaats van je telkens te laten piepelen door de driehoek uit andere steden.

Clint

Ik ben al lang blij dat ik, in verband met die vele uren voorsuupen, tijdens de wedstrijd effe rust heb om niet te hoeven drinken.

Maar ik gun jullie alllen een overheerlijk biertje. Nou ja, bier? Evenementenbier. Daarbij krijg ik altijd vooraf al een rare smaak in mijn mond: in een te klein plastic glaasje gedouwd, getapt en geserveerd als een raket waardoor de concentratie aan vrije waterstof-ionen niet lekker kunnen ontkiemen, voor de helft schuim en slechts 2,5% alcohol, uilezeik zonder body, gereformeerde rommel.

Maar geniet ervan.

:proost :clint

TM

Citaat van: Dokkumer op november 11, 2013, 20:59:54
Eerst maar eens kloten tonen en keihard strijden voor een rechtvaardiger uitreisbeleid in plaats van je telkens te laten piepelen door de driehoek uit andere steden.

:y

wiekie1969


Dokkumer

Citaat van: clint op november 12, 2013, 07:22:41
Ik ben al lang blij dat ik, in verband met die vele uren voorsuupen, tijdens de wedstrijd effe rust heb om niet te hoeven drinken.

Maar ik gun jullie alllen een overheerlijk biertje. Nou ja, bier? Evenementenbier. Daarbij krijg ik altijd vooraf al een rare smaak in mijn mond: in een te klein plastic glaasje gedouwd, getapt en geserveerd als een raket waardoor de concentratie aan vrije waterstof-ionen niet lekker kunnen ontkiemen, voor de helft schuim en slechts 2,5% alcohol, uilezeik zonder body, gereformeerde rommel.

Maar geniet ervan.

:proost :clint

Even over dat vetgedrukte... U heeft nimmer een met liefde getapt Dokkumer exemplaar mogen nuttigen? Ik meende namelijk te herinneren dat ik u eertijds eentje persoonlijk heb mogen overhandigen welke relatief gezien van uitstekende kwaliteit was :devil