Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

In plaats van Kabouterpost,  Kabouter pakket service :devil

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Kunstgras

Kom er net achter dat er morgenavond om 19.30 een forumavond gepland staat in 't Hertje. Gasten zullen zijn Gerald van den Belt en burgemeester Crone.

drg

Gaan er eindelijk woorden vallen over die zekere Cammingaburcht?

Clint

Er zou deze maand duidelijkheid komen over de plannen. Wellicht is er reeds door de BVO iets ingediend bij de gemeente?

Destroyer

Zeggen ze wel vaker, dat ze met iets komen gaan. Eerst eens concreet nieuws.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Len Cantello

Goed stuk van Hiatt in het 't Hertsje.  :thumbsup

Stuk van Poelie was een korte deze keer, geen inspiratie ouwe?  :proost
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Montana

Nieuws rondom onze nieuwe tempel zou vorige week al komen. Ik heb het vermoeden dat er überhaupt nog steeds geen onderbouwd concept aanwezig is..

TM

Citaat van: Montana op oktober 14, 2013, 19:43:55
Nieuws rondom onze nieuwe tempel zou vorige week al komen. Ik heb het vermoeden dat er überhaupt nog steeds geen onderbouwd concept aanwezig is..

Verrassend....

poelie-lwd

Citaat van: Len Cantello op oktober 12, 2013, 15:42:21
Goed stuk van Hiatt in het 't Hertsje.  :thumbsup

Stuk van Poelie was een korte deze keer, geen inspiratie ouwe?  :proost

De rest is weg gesencureerd  :zweep

Geen nood ouwe, in het volgende nr trek ik alle registers open!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Montana

#280
Gisteren met de BVO gesproken.

Het gaat heel goed met de club. Financieel alles op orde en het positivisme rondom onze trots is zeer groot.
Club en media vol lof over ons supporters in de eredivisie. Dit moeten we uiteraard volhouden, mede omdat we ons dit jaar ook goed kunnen bewijzen

Afgesproken is ook dat BVO zich sneller en vollediger gaat uiten naar de achterban toe. Hierbij kan gedacht worden aan bepaalde reglementen rondom uitwedstrijden. (Zie bijvoorbeeld AZ-uit met (belachelijk) busjesverbod voor ons).

'Incident' tegen Groningen thuis ligt voor 95% aan Grun. Echter zijn er een paar supporters van ons die ook aan het hek hebben lopen trekken en zich uitdagend hebben opgesteld. Hier heeft de KNVB rapport van gemaakt wat geresulteerd heeft in een schikkingsvoorstel.

Inmiddels hebben we ook de eerste brandgaten in het kunstgrasveld omdat er vuurwerk op gegooid is. Gaat een duur geintje worden.

Tegen Feyenoord géén incidenten!

Omzet KvC gaat als een speer! Tot nu toe is alles verdubbeld! Afgelopen seizoen ondanks crisis en minder toeschouwers, een lagere bruto-winst wél een hogere omzet weten te realiseren.

Staanplaatsen op noord is geen optie, ook niet voor alleen vak 14 & 15. Zuid en oost zou echter wel kunnen. Mochten we ons handhaven willen we gaan onderzoeken of er animo voor staanplaatsen is op zuid om zo de capaciteit te vergroten.

Binnenkort is het mogelijk om te pinnen in 't Hertsje.

E-ticketing laat nog op zich wachten, Cambuur zit in een pilot met o.a. Ajax en het Nederlands elftal.

Er is budget voor aanvallende versterking. Denk dat we ervan uit kunnen gaan dat er een aanvaller bij komt.

Voor Serieus Request komt er actie met een sjaal, nadere info volgt.

Clint


HilversumOnTour

Citaat van: Montana op november 06, 2013, 10:31:50
Gisteren met de BVO gesproken.

Het gaat heel goed met de club. Financieel alles op orde en het positivisme rondom onze trots is zeer groot.
Club en media vol lof over ons supporters in de eredivisie. Dit moeten we uiteraard volhouden, mede omdat we ons dit jaar ook goed kunnen bewijzen

Afgesproken is ook dat BVO zich sneller en vollediger gaat uiten naar de achterban toe. Hierbij kan gedacht worden aan bepaalde reglementen rondom uitwedstrijden. (Zie bijvoorbeeld AZ-uit met (belachelijk) busjesverbod voor ons).

'Incident' tegen Groningen thuis ligt voor 95% aan Grun. Echter zijn er een paar supporters van ons die ook aan het hek hebben lopen trekken en zich uitdagend hebben opgesteld. Hier heeft de KNVB rapport van gemaakt wat geresulteerd heeft in een schikkingsvoorstel.

Inmiddels hebben we ook de eerste brandgaten in het kunstgrasveld omdat er vuurwerk op gegooid is. Gaat een duur geintje worden.

Tegen Feyenoord géén incidenten!

Omzet KvC gaat als een speer! Tot nu toe is alles verdubbeld! Afgelopen seizoen ondanks crisis en minder toeschouwers, een lagere bruto-winst wél een hogere omzet weten te realiseren.

Staanplaatsen op noord is geen optie, ook niet voor alleen vak 14 & 15. Zuid en oost zou echter wel kunnen. Mochten we ons handhaven willen we gaan onderzoeken of er animo voor staanplaatsen is op zuid om zo de capaciteit te vergroten.

Binnenkort is het mogelijk om te pinnen in 't Hertsje.

E-ticketing laat nog op zich wachten, Cambuur zit in een pilot met o.a. Ajax en het Nederlands elftal.

Er is budget voor aanvallende versterking. Denk dat we ervan uit kunnen gaan dat er een aanvaller bij komt.

Voor Serieus Request komt er actie met een sjaal, nadere info volgt.

|:)

Mobiel pinapparaat bij de fanshopcorners zou ook geen slecht idee zijn!

Galdiano

Ga zo door! Mag ook wel eens gezegd worden  ;)

Eindelijk eens eens stukje communicatie!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Montana