Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op september 20, 2013, 07:00:02
Nee ik censureerde alleen in het wedstrijdtopic poelie. Voor de rest laat ik de discussie z'n beloop.

Kim Jung Dokkie  :_schater
Area 58

Dokkumer

Wel de eerste en ook de enige ooit, dus denk erom :devil

@poelie. Heb de prullenbak nog even op de kop gehad en niks gevonden wat in dit topic thuis zou horen.

Ronnie tng

Citaat van: Destroyer op september 19, 2013, 22:06:33
Reactie Ronnie TNG....

Dit word een leuke discussie de volgende keer als ik een buscombi kaart ga halen  Hoe lijkt het met de uitkaart verplichting bij buscombi's heer Clint? De prijs is nu aangepakt wat geweldig nieuws is. Alleen heb ik nog niemand vanuit de KvC of BVO gehoord over de verplichting van de uitkaart bij buscombi's. Deze is namelijk TEGEN ALLE AFSPRAKEN in zomaar ineens weer verplicht gesteld. Of hebben we de gemaakte afspraken in de prullebak gegooid?

Is mijn bericht verwijderd? Ik kan het bericht namelijk ook niet terugvinden..

Ronnie tng

Stond in een andere topic zag ik  :koffie

Destroyer

Klopt. Dat bedoelde en vroeg Dokkumer toen ook.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

dit is mien club

Vanmorgen op de administratie werd gemeld dat het gaat om 10:30 verzamelen WTC, dan zullen de 1e, 8 bussen vertrekken. (er zijn 26 bussen geregeld, dus ze rijden niet op en neer)..

vanmiddag komt het officiele bericht op Cambuur.nl, ff afwachten dus.

Aldus Savage.

Als dat zo is mogen jullie wel in actie komen, zou totale waanzin zijn.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Vanuit Helmond

Citaat van: dit is mien club op september 24, 2013, 10:48:29
Vanmorgen op de administratie werd gemeld dat het gaat om 10:30 verzamelen WTC, dan zullen de 1e, 8 bussen vertrekken. (er zijn 26 bussen geregeld, dus ze rijden niet op en neer)..

vanmiddag komt het officiele bericht op Cambuur.nl, ff afwachten dus.

Aldus Savage.

Als dat zo is mogen jullie wel in actie komen, zou totale waanzin zijn.
Oei moet ik om 6.30 uur weg.

Unknown

4 uren voor de aftrap al weg voor een ritje van nog geen 3 kwartier? WTF!

Bernardo

Kan me ook niet voorstellen dat dat waar is.

RotterdamLeeuwarden

Dat is toch niet best man !! Das ONACCEPTABEL !!!
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

dit is mien club

Met deze regels gaan jullie toch niet akkoord???

Een flesje water :X l8l
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SCC-J


dit is mien club

Citaat van: SCC-J op september 25, 2013, 10:47:28
wat kunnen ze/we doen?

Geen idee, ik wou dat ik het weest. Zondag onze gram maar halen dan :zweep
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Citaat van: dit is mien club op september 26, 2013, 13:53:08
Geen idee, ik wou dat ik het weest. Zondag onze gram maar halen dan :zweep

Maar 1 gram? Is dat voldoende? 8P

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op september 26, 2013, 13:56:17
Maar 1 gram? Is dat voldoende? 8P

Niet voor deze wedstrijd  :_schater Een pude vol  :insane
** Poolwinner 18/19 - 21/22