Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Daddy T.

Citaat van: Lore op september 03, 2013, 20:10:57
Op zich vind ik dat niet heel erg vreemd! Blijkbaar wil een andere partij wel sponsoren en een sponsor zou in principe moet prefereren boven een niet sponsor, alleen moeten de voorwaarden wel reëel blijven!
Ik zie drenthe tours niet als sponsor op de lijst staan. Daar komen de bussen toch tegenwoordig vandaan? Daarnaast leuk hoor als je een nieuwe sponsor hebt omdat je dit verplicht stelt, maar als dit tot gevolg heeft dat de uitsupporters elke buscombi 5-10 euro p.p. meer moeten betalen vergeleken bij een lokale busbedrijf, betalen uiteindelijk de uitsupporters dus dit sponsorschap!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

John Hiatt

Dat voorbeeld van kostenopbouw van Feyenoord vind ik zeer bruikbaar. Kan KVC daar niet om vragen? Dan is iig transparant hoe men aan een bedrag komt. En vervolgens kun je kijken waar je nog iets goedkoper kunt regelen.

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op september 03, 2013, 22:58:42
Dat voorbeeld van kostenopbouw van Feyenoord vind ik zeer bruikbaar. Kan KVC daar niet om vragen? Dan is iig transparant hoe men aan een bedrag komt. En vervolgens kun je kijken waar je nog iets goedkoper kunt regelen.
Transparantie naar de achterban is altijd toe te juichen ;)
Ok, op bepaalde gebieden niet -stront houd je zoveel mogelijk binnenskamers-, maar voor het grootste deel ben ik van mening dat je altijd open moet communiceren.

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op september 03, 2013, 23:03:54
Transparantie naar de achterban is altijd toe te juichen ;)
Ok, op bepaalde gebieden niet -stront houd je zoveel mogelijk binnenskamers-, maar voor het grootste deel ben ik van mening dat je altijd open moet communiceren.

Ik dump stront zo snel mogelijk, maar dat terzijde!  :devil

Dokkumer

In het kleinste kamertje... Dus gooi je het niet zo op straat :devil

SCCornjum

Citaat van: Daddy T. op september 03, 2013, 22:43:04
Ik zie drenthe tours niet als sponsor op de lijst staan. Daar komen de bussen toch tegenwoordig vandaan? Daarnaast leuk hoor als je een nieuwe sponsor hebt omdat je dit verplicht stelt, maar als dit tot gevolg heeft dat de uitsupporters elke buscombi 5-10 euro p.p. meer moeten betalen vergeleken bij een lokale busbedrijf, betalen uiteindelijk de uitsupporters dus dit sponsorschap!

Juist
Watching Football Is Not A Crime

Treb

Dat statement van Cambuur is toch ook om te janken..

"We zijn geschrokken van de felle reacties.."
"Wij nemen dit heel serieus.."
"We willen natuurlijk zo veel mogelijk van onze fantastische supporters mee.."

Maar we doen lekker toch niks aan de prijs  l8l

Nick26

Zoals ik al gemeld had hebben we contacten met ariva gehad en omdat ik de gegevens van de persoon nog heb die erover gaat heb ik hem de onderstaande mail gezonden.

Geachte heer.......

Ruim een half jaar geleden hebben wij contact gehad met elkaar omtrent het vervoeren van de cambuur supporters na uit wedstrijden. Na dat wij hier toen veel over hebben gecommuniceerd hebben wij ook een afspraak gehad om de mogelijkheden door gesproken.

Na dit gesprek heb ik alle gegevens van u overgedragen aan de mensen die op dat moment verantwoordelijk waren voor het hele verhaal uitwedstrijden ik heb u toen ook gemeld dat ik op dat moment alleen wat voor werk zou gaan doen.

Al snel bleek dat door de supportersvereniging en de club cambuur dit niet met beide armen aangepakt werd. ik heb toen ook opnieuw alles met u doorgenomen en dit wederom door gezonden. na een korte periode kwam na buiten dat cambuur toen al bezig was om alles in 1 pakket te te krijgen. en  dat het dus moest bestaan uit de pendelbus en bij de uitwedstrijden de supporters voor normale prijzen. Door namelijk de pendelbus toe te voegen aan het pakket kon ariva de kosten beter drukken en het had te maken dat ook ariva het vervoer in Leeuwarden weer kreeg.

Kunt u vertellen waarom de supporters wel gebruik kunnen maken van een pendelbus maar waarom onze supporters niet gebruik kunnen maken van dezelfde bus na uitwedstrijden.

Ook heeft u altijd richting mij aangeven dat het vervoer van onze supporters geen enkel probleem is ?

In afwachting van u reactie verblijf ik.

Met vriendelijke groeten

Nick

Supporter Sc Cambuur

zodra ik zijn antwoord heb zal ik deze op het forum plakken !

richard


Lore

Citaat van: Daddy T. op september 03, 2013, 22:43:04
Ik zie drenthe tours niet als sponsor op de lijst staan. Daar komen de bussen toch tegenwoordig vandaan? Daarnaast leuk hoor als je een nieuwe sponsor hebt omdat je dit verplicht stelt, maar als dit tot gevolg heeft dat de uitsupporters elke buscombi 5-10 euro p.p. meer moeten betalen vergeleken bij een lokale busbedrijf, betalen uiteindelijk de uitsupporters dus dit sponsorschap!

Niet? Dan wordt het een raar verhaal. En ja, uiteindelijk betalen de supporters het sponsorschap. Dit is alleen niet anders dan bij alle andere sponsoren, want reclame en markertingactiviteiten wordt gewoon doorberekend in het product. Het moet alleen niet buitenpropotioneel worden. Dus moet Cambuur voorwaarden stellen aan de maximale prijs. Misschien gerelateerd aan andere BVO's?

Jopie

Citaat van: Nick26 op september 04, 2013, 01:42:11
Zoals ik al gemeld had hebben we contacten met ariva gehad en omdat ik de gegevens van de persoon nog heb die erover gaat heb ik hem de onderstaande mail gezonden.

Geachte heer.......

Ruim een half jaar geleden hebben wij contact gehad met elkaar omtrent het vervoeren van de cambuur supporters na uit wedstrijden. Na dat wij hier toen veel over hebben gecommuniceerd hebben wij ook een afspraak gehad om de mogelijkheden door gesproken.

Na dit gesprek heb ik alle gegevens van u overgedragen aan de mensen die op dat moment verantwoordelijk waren voor het hele verhaal uitwedstrijden ik heb u toen ook gemeld dat ik op dat moment alleen wat voor werk zou gaan doen.

Al snel bleek dat door de supportersvereniging en de club cambuur dit niet met beide armen aangepakt werd. ik heb toen ook opnieuw alles met u doorgenomen en dit wederom door gezonden. na een korte periode kwam na buiten dat cambuur toen al bezig was om alles in 1 pakket te te krijgen. en  dat het dus moest bestaan uit de pendelbus en bij de uitwedstrijden de supporters voor normale prijzen. Door namelijk de pendelbus toe te voegen aan het pakket kon ariva de kosten beter drukken en het had te maken dat ook ariva het vervoer in Leeuwarden weer kreeg.

Kunt u vertellen waarom de supporters wel gebruik kunnen maken van een pendelbus maar waarom onze supporters niet gebruik kunnen maken van dezelfde bus na uitwedstrijden.

Ook heeft u altijd richting mij aangeven dat het vervoer van onze supporters geen enkel probleem is ?

In afwachting van u reactie verblijf ik.

Met vriendelijke groeten

Nick

Supporter Sc Cambuur

zodra ik zijn antwoord heb zal ik deze op het forum plakken !

Misschien een idee om de volgende keer je brief eerst door je leraar Nederlands na te laten kijken.

Nick26

Citaat van: Jopie op september 04, 2013, 10:32:19
Misschien een idee om de volgende keer je brief eerst door je leraar Nederlands na te laten kijken.

Hallo Jopie,

ooit van dit woord gehoord : Dyslexie misschien zijn er ook cambuur supporters die dit hebben ?

Dokkumer

Citaat van: Jopie op september 04, 2013, 10:32:19
Misschien een idee om de volgende keer je brief eerst door je leraar Nederlands na te laten kijken.
Misschien een idee om constructief bij te dragen in plaats van te lopen zagen?

@Nick: Meester :clint maar aan het werk zetten dus voor eventuele taalfoutjes ;)

Dokkumer

Citaat van: Nick26 op september 04, 2013, 11:03:48
Hallo Jopie,

ooit van dit woord gehoord : Dyslexie misschien zijn er ook cambuur supporters die dit hebben ?
Heb het zelf in hele lichte vorm, dus 6 en 9 omdraaien, p en q en b en d...
Maar als je wilt kan er vast iemand wel helpen met het bekijken van een brief, dan ben je vrijwel zeker dat die schoon de deur uit gaat ;)

Clint

Citaat van: Dokkumer op september 04, 2013, 11:04:47
@Nick: Meester :clint maar aan het werk zetten dus voor eventuele taalfoutjes ;)

_O_ _O_