Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Nick26

Hallo Supporters,

Wat een onzin begint dit te worden we kunnen geen bussen krijgen meer uit de regio ? dit is werkelijk bullshit en dit weet de kvc en de club.

ik heb me in het verleden vast gebeten in de dure bus combi tegen mvv & vvv in deze wedstrijden lagen de prijzen ook extreem hoog. toch door een weekend hard lang werken met een aantal mensen van kvc en bvo is het gelukt deze prijs te drukken.

Ik snap alleen niet wat er mislukt is tussen ariva en cambuur enige tijd geleden heb ik een gesprek gehad met ariva en toen wilden hun dat vanuit ariva proberen maar daar wil de club niet aan.

Na verloop van tijd heb ik mijn contact doorgezet na de kvc en de club met het verzoek dit verder op te paken. en wellicht kon men de deal toen compleet maken met de pendelbus maar het meest bijzondere aan de pendelbus is dat die er wel gekomen is maar men niet een deal wil maken voor het vervoer na uitwedstrijden. het voordeel aan ariva is dat ze hun wagenpark in Friesland hebben.

Nogmaals ik begrijp dit niet want de ariva verdient aan de pendelbus en in combinatie met het vervoer na uitwedstrijden is dit perfect.

Als reactie vanuit de kvc heb ik gekregen dat men er op sponsorgebied niet is uitgekomen.

richard

Mooi morgen ook even met arriva bellen!!

sunderland

Lekker is dat .Omdat Arriva niet wil sponsoren moeten wil cambuur niet de ze uitwedstr rijden

Lore

Citaat van: sunderland op september 03, 2013, 20:06:53
Lekker is dat .Omdat Arriva niet wil sponsoren moeten wil cambuur niet de ze uitwedstr rijden

Op zich vind ik dat niet heel erg vreemd! Blijkbaar wil een andere partij wel sponsoren en een sponsor zou in principe moet prefereren boven een niet sponsor, alleen moeten de voorwaarden wel reëel blijven!

Dokkumer

Ik ben niet snel van begrip normaliter, maar er beginnen bij mij puzzelstukjes op hun plaats te vallen. En het is geen leuke puzzel...

DC

Citaat van: Dokkumer op september 03, 2013, 20:46:48
Ik ben niet snel van begrip normaliter, maar er beginnen bij mij puzzelstukjes op hun plaats te vallen. En het is geen leuke puzzel...

Die puzzel waarbij uitsupporters al jaren anaal gepenetreerd worden?  :X

Dokkumer

Nee, dat vind ik stiekem wel lekker.. Helemaal omdat ik niet mee naar uitwedstrijden ga :devil

DC

Citaat van: Dokkumer op september 03, 2013, 21:05:24
Nee, dat vind ik stiekem wel lekker.. Helemaal omdat ik niet mee naar uitwedstrijden ga :devil

Vrijwillig ligt toch iets anders dan onvrijwillig  ;)

Dokkumer

Even een simpel rekensommetje...
De bier en frisprijzen van de kiosken zijn onlangs met 20 cent verhoogd. Met een schatting dat er ongeveer 60 fustjes bier (à 70 glazen) op een wedstrijddag doorheen gejast worden levert dit 4200 * € 0,20 = € 840,- EXTRA op.
De frisdrankverkoop zal omstreeks de 350 flessen per wedstrijd zijn -ruwe schatting op basis verkoop kleine kiosk Noord- wat met 4 glazen per fles een meeropbrengst betekent van € 280.- per wedstrijd.

Dit betekent een totaal meeropbrengst van € 1.120,- per wedstrijd! Over het hele seizoen is dat dus een bedrag van ca. € 18.000,-

Laten we grofweg stellen dat er dit seizoen 15 Buscombi wedstrijden zijn die door gemiddeld 200 supporters bezocht worden. Dat is dus 3000 supporters over een heel seizoen in de buscombi.
Waarom kunnen dan die meeropbrengsten vanuit de door de SUPPORTERS gegenereerde meeromzet niet gebruikt worden om de kosten voor de busreizen voor iedere supporter te verlagen met in dit voorbeeld € 6,- per persoon per reis.

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op september 03, 2013, 17:26:57
Vrijwillig voor € 25,- pp ;)
Vanuit de BVO is ooit medegedeeld dat dit geprobeerd is, alleen was de animo van de vrijwillige stewards te laag.
dit proberen ze nig steeds, maar is lastig. Ook tegen psv is dit weer gevraagd.

Ruppppert

word nu echt eens tijd dat er een structurele oplossing komt voor de uitwedstrijden/ buscombi en uitkaart.
Tijd voor actie !!

richard

Citaat van: Ruppppert op september 03, 2013, 21:54:25
word nu echt eens tijd dat er een structurele oplossing komt voor de uitwedstrijden/ buscombi en uitkaart.
Tijd voor actie !!

Actie!!

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op september 03, 2013, 21:45:19
dit proberen ze nig steeds, maar is lastig. Ook tegen psv is dit weer gevraagd.
Kom ik met een vraag. Is het aantal van 4 stewards per bus verplicht gesteld van hogerhand? Of kan het ook met 3 stewards? Ik meen namelijk dat voorheen vaak met 3 stewards gereden werd.

Ik snap ook wel dat vrijwilligers niet elke uitwedstrijd mee willen gaan, het is tenslotte vrijwilligerswerk. Richard zou ook niet elke uitwedstrijd in de bierkiosk van de tegenstander willen staan om maar een voorbeeld te noemen ;)

Destroyer

Geen uit supporters = geen problemen  :0= maar ook geen punten  :zucht ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Vreemde gang van zaken allemaal. Mooi dat sommigen zich er goed in verdiepen want dit moet toch anders kunnen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22