Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Zal maar niks zeggen, anders krijgt TaurusJr nog problemen als forum beheerder :devil

0517

Zou mooi zijn als de KVC een algehele boycot door Cambuur van deze wedstrijd weet te bewerkstelligen. Een compleet leeg uitvak zou in ieder geval een statement zijn want er zijn altijd weer een handjevol dit die weer niks interesseert.

Overigens wordt het toch echt eens tijd om het complete beleid onder de loep te nemen. Dan doel ik met name op bussen van Drenthe Tours. Er zijn zat kleine busmaatschappijen in de directe omgeving welke willen rijden. De nadelen voor de BVO hiervan zijn van ondergeschikt belang ten aanzien het nadeel wat wij momenteel ondervinden!!

Galdiano

Steeds meer busmaatschappijen pakken wat ze pakken kunnen, ivm financiele zorgen.
Als je het wagenpark van Drenthe Tours bekijkt beschikken die niet over 27 bussen voor dkv uit, wie zorgt dan wel voor de overige bussen?  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Jopie

Citaat van: 0517 op september 03, 2013, 13:08:59
Zou mooi zijn als de KVC een algehele boycot door Cambuur van deze wedstrijd weet te bewerkstelligen. Een compleet leeg uitvak zou in ieder geval een statement zijn want er zijn altijd weer een handjevol dit die weer niks interesseert.

Ik vind het altijd zo'n onzin, een boycot van een uitwedstrijd. Denk je dat er iemand binnen Cambuur wakker ligt van een leeg uitvak? Het scheelt ze alleen maar meer werk en zorgen.

richard

net even contact gehad met drenthe tours, bushuur 20 september van 17.00 tot 01.00 naar deventer en weer terug kost 795 incl btw!!!!

dat bedrag delen door 46 (ivm 4 stewards) is 17 euro voor de busreis maar cambuur kan btw terugkrijgen dus daar kun je al winst pakken!! dan kom je op 674 dat gedeeld door 46 dan zit je op 14,50 weet verder niet wat een kaartje bij eagles kost  maar 42,50 is absurd!!!!

en zou eens bij dalstra informeren zit misschien wel een gesprek in tenminste zo werd mij niet met die strekking van woorden gezegd maar wel dat er misschien.................wie niet waagt die niet wint!!

0517

Wat hebben in Franeker een kleine busmaatschappij (2 bussen) welke een aantal jaren terug (gingen we met een eigen bus naar Zwolle) na de wedstrijd hebben aangegeven voortaan graag vaker te willen rijden....

En zo zijn er ongetwijfeld nog veel meer...

Bernardo

Geachte medesupporters,
N.a.v. de hoge prijzen voor de buscombi's naar DKV en Go Ahead vindt de Kern van Cambuur dat we hier iets aan moeten doen.
We hebben contact gehad met de BVO en gevraagd op basis waarvan de prijzen tot stand zijn gekomen.
De BVO geeft te kennen dat de prijskaartjes van de ontvangende clubs hoger zijn dan clubs in de Jupiler League. De busmaatschappij is nog steeds Drenthe Tours, wat dus betekent dat deze vanuit Drente moet komen en meerdere kilometers aflegt. Ook de onkosten voor de verplicht aanwezige stewards is verrekend in de pijs, en aangezien ook nog een weekendtarief betreft ligt deze ook iets hoger dan gemiddeld.
Ook heeft de BVO prijzen vergelijken met een andere aanbieder, maar het voorstel van die andere aanbieder was totaal niet interessant.
De BVO heeft ook het alleenrecht op het huren van bussen voor supportersvervoer. De Kern van Cambuur mag dit helaas niet regelen, ondanks dat we meerdere pogingen hebben ondernomen.

We vinden het erg jammer dat de prijzen zo hoog liggen en willen ondanks dit alles toch heel graag onze supporters tegemoet komen en daarom hebben we na langdurig overleg besloten de bus gedeeltelijk te sponsoren.
Dat betekent dat de buscombi naar Eagles-uit niet € 40 voor leden is maar € 37,50 (En € 42,50 voor niet leden). DKV-uit kunnen we niets aan doen.

We hebben ook de BVO gevraagd mee te helpen om te 'torren' aan de prijs omdat we de uitvakken uiteraard zo vol mogelijk willen hebben. Inmiddels heeft de BVO gereageerd op deze kwestie via cambuur.nl.

Met geel-blauwe groet,
Bestuur Kern van Cambuur

Dokkumer

CiteerDe BVO heeft ook het alleenrecht op het huren van bussen voor supportersvervoer. De Kern van Cambuur mag dit helaas niet regelen, ondanks dat we meerdere pogingen hebben ondernomen.
Interessant punt hier.. Op welke gronden is dit alleenrecht gebaseerd? Bij veel andere clubs -kijk eens bij onze zuiderboer en oosterbuur- worden reizen door de supportersvereniging geregeld. Waarom kan dit bij Cambuur niet?

Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat men wel kán maar niet wíl. Wat mij betreft kan de uitspraak "Voor elkaar, met elkaar" op dit moment de prullenbak in.

DC

#143
Citaat van: Ronnie tng op september 03, 2013, 12:25:56
Volgende week zaterdag zullen er acties komen, acties gericht aan het bestuur over het huidige beleid bij uitwedstrijden. Uiteraard gaan we na een minuut of 10 weer vol achter de ploeg staan, maar we moeten gewoon iets doen.

Mooi dat er actie wordt ondernomen, lijkt me goed om een collectief signaal af te geven  :thumbsup
Blijft deze actie beperkt tot een bepaalde groep of vak of wordt er van tevoren bijvoorbeeld geflyerd om zoveel mogelijk support te krijgen?

richard

Citaat van: Dokkumer op september 03, 2013, 15:49:03
Interessant punt hier.. Op welke gronden is dit alleenrecht gebaseerd? Bij veel andere clubs -kijk eens bij onze zuiderboer en oosterbuur- worden reizen door de supportersvereniging geregeld. Waarom kan dit bij Cambuur niet?

Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat men wel kán maar niet wíl. Wat mij betreft kan de uitspraak "Voor elkaar, met elkaar" op dit moment de prullenbak in.

Graag reactie hierop KVC.......

richard

Citaat van: richard op september 03, 2013, 13:55:36
net even contact gehad met drenthe tours, bushuur 20 september van 17.00 tot 01.00 naar deventer en weer terug kost 795 incl btw!!!!

dat bedrag delen door 46 (ivm 4 stewards) is 17 euro voor de busreis maar cambuur kan btw terugkrijgen dus daar kun je al winst pakken!! dan kom je op 674 dat gedeeld door 46 dan zit je op 14,50 weet verder niet wat een kaartje bij eagles kost  maar 42,50 is absurd!!!!

en zou eens bij dalstra informeren zit misschien wel een gesprek in tenminste zo werd mij niet met die strekking van woorden gezegd maar wel dat er misschien.................wie niet waagt die niet wint!!

Dus 14,50 + 16 kaartje is 30,50 dus 12,00 voor steward pp per bus is 46 x12= 552 per bus voor stewards......552 : 4=............reken maar uit, als jullie cijfers hebben gezien van cambuur dan graag uitleg KVC.......

Montana

Citaat van: Dokkumer op september 03, 2013, 15:49:03
Interessant punt hier.. Op welke gronden is dit alleenrecht gebaseerd? Bij veel andere clubs -kijk eens bij onze zuiderboer en oosterbuur- worden reizen door de supportersvereniging geregeld. Waarom kan dit bij Cambuur niet?

Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat men wel kán maar niet wíl. Wat mij betreft kan de uitspraak "Voor elkaar, met elkaar" op dit moment de prullenbak in.

Dit hebben we van álle busmaatschappijen te horen gekregen. We willen wel, maar mogen simpelweg gewoon niet. Geen maatschappij die een bus verhuurt aan groepen Cambuur-supporters.

Montana

Citaat van: richard op september 03, 2013, 16:20:21
Dus 14,50 + 16 kaartje is 30,50 dus 12,00 voor steward pp per bus is 46 x12= 552 per bus voor stewards......552 : 4=............reken maar uit, als jullie cijfers hebben gezien van cambuur dan graag uitleg KVC.......

Opnieuw maar weer eens om opheldering vragen..

Dokkumer

Citaat van: Montana op september 03, 2013, 16:29:02
Dit hebben we van álle busmaatschappijen te horen gekregen. We willen wel, maar mogen simpelweg gewoon niet. Geen maatschappij die een bus verhuurt aan groepen Cambuur-supporters.
Dus jullie krijgen dit van de busmaatschappijen te horen. Ook al zijn jullie de officiële SV van Cambuur. Ik vind het een raar verhaal eerlijk gezegd. En omdat ik momenteel zeer huiverig ben qua supportersbeleid vanuit de BVO ben ik bang dat dit een opzetje is van de BVO dat zij alleen mogen bepalen of er Cambuursupporters een bus huren. Dit om incidenten uit het verleden te voorkomen.
Dat is geen verwijt naar jou toe Montana, alleen een vermoeden wat ik durf te uiten.

richard

Citaat van: Montana op september 03, 2013, 16:29:42
Opnieuw maar weer eens om opheldering vragen..

Jullie moeten de cijfers vragen ik begrijp werkelijk waar niet waarom jullie dat niet doen dan kun je een vergelijk maken en opheldering vragen en eventueel bij Drenthe tours vragen als die een hogere busprijs vragen....en als cambuur de prijzen niet wil geven dan de pers opzoeken en ruchtbaarheid er aan geven. En vwb dalstra, zal morgen als ik tijd nog meerdere bellen, jullie kunnen aangeven bij BVO  dat ze daar eens heengaan om te horen en dan misschien ook iemand vd KVC mee.......