Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op augustus 31, 2013, 17:53:09
helemaal eens dok, dat vind ik ook. Maar zolang die er niet is kunnen we niet oordelen. Een verhaal heeft nou eenmaal 2 kanten zoals je weet.
En daarom oordeel ik zelf nog niet..

klompke

Ik kan alleen maar zeggen dat ze de acc met ingang van dit seizoen hebben opgeheven omdat ze dit zelf wilden doen. Ze minder commissies wilden en zoals ik dan begrepen heb zullen ze zelf de forumavonden en alles wat wij als acc deden opzich nemen. Alleen de bingo blijft door ons met zijn tweeen nog georganiseerd voor de andere activiteiten zal het bestuur verantwoordelijk zijn samen met de Ultra's nu volgens mij. De know how van ons willen ze nog wel blijven gebruiken. Maar eens eruit altijd eruit. En ja Helmond zo voelt het wel en helemaal na vandaag!! Maar dat vertel ik jou nog wel eens. Fijn weekend en dat ons Cambuur maar met drie punten thuis komen dat is het belangrijkste.

Inglorious Bastard

Klompke wanneer staan de bingos weer op de planning, wil  de vrouw wel weer eens een avondje kwijt  :devil

Destroyer

Citaat van: Inglorious Bastard op augustus 31, 2013, 20:11:17
Klompke wanneer staan de bingos weer op de planning, wil  de vrouw wel weer eens een avondje kwijt  :devil

:_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kunstgras

Citaat van: Ronnie tng op augustus 27, 2013, 17:15:39
We spelen onverwacht eredivisie, het is drukker dan ooit in het hertje en er word een hoop geld verdiend aan de supporters. Nu is het zo dat KvC logischerwijs een groot deel overdraagt aan de BVO. Is het niet mogelijk om een deel van dat bedrag te reserveren voor de buscombi's, om de prijs wat te laten dalen?

Hier wil ik ook wel een antwoord op.

activiteitenkvc

#110
Hallo Iedereen,

Voor dat ik in ga op het verhaal van de opheffing activiteitencommissie wil ik wel duidelijk stellen dat het niet mijn bedoeling is om personen waaronder bestuursleden te kwetsen. Ook die mensen doen het vrijwillig en dat kan alleen maar groot respect verdienen.

Daarnaast moet het forum niet het platform zijn waar mensen met modder na elkaar gaan gooien persoonlijke problemen zul je zelf met elkaar moet oplossen.

Ik en Klompke hebben in grote lijnen met nog 4 andere personen de activiteitencommissie van vorig seizoen gedaan echter kwam er vanuit het bestuur ook een opdracht en dat was activiteiten die veel geld kosten maar een lage opkomst hebben te gaan stoppen en dit te vervangen door een ander activiteit. Met uiteraard in het achterhoofd wel dat het ook iets is wat de supporters willen.

Tijdens het seizoen zijn we daar ook mee aan de slag gegaan alleen er kwamen wrijvingen tussen het bestuur en de commissie of het was min of meer wij hadden als groep de indruk dat ons werk niet echt gewaardeerd werd. overigens zijn wij wel begonnen met het opzetten van nieuwe activiteiten maar in jaar tijd hebben we dit niet kunnen doen omdat een aantal activiteiten een lagere uitwerk periode nodig hebben etc. zo zijn wij er als groep wel in geslaagd om een mooi voetbaltoernooi neer te zetten. voor ons was dat het eerste dat er bij moest komen.

Tijdens dat toernooi hebben veel supporters ook genoten en met de aantekeningen die iedereen maakte werd er iets gedaan wij hebben dan ook direct de ambitie gehad om weer voor komend jaar een toernooi te doen een dubbele zaal geregeld dat was bijvoorbeeld een wens van veel mensen waardoor de wachttijden korter waren.

Voor zover ik weet zal die organisatie ook weer opgepakt gaan worden door het bestuur.

Eerlijk gezegd is de breuk ontstaan door te weinig respect voor elkaar. zo organiseerde klompke met veel plezier de bingo's. de forumavonden en overige activiteiten deden we gezamenlijk en ook de sfeer binnen onze groep was leuk alleen vonden wij dat er geen goede samenwerking was tussen ons en bestuur en dat heeft een aantal doen beslissen om te stoppen.

Ik spreek denk ik namens de hele groep dat we graag waren door gegaan maar soms moeten we ook voor de rust en lieve vrede andere keuzes maken.

Dit is voornamelijk ons gevoel geweest !   

Groetjes Nick

Destroyer

Lang verhaal maar duidelijk. Nu heb ik het idee dat KVC nog minder een uithangbord naar supporters is als dit soort zaken nu ook al niet meer worden georganiseerd. Dikke respect trouwens voor het organiseren van het voetbaltoernooi. Was goed geregeld.

Toch jammer dat het bestuur niet reageert hier. Met reisbureau kon je tenminste nog eens spreken hier over bepaalde onderwerpen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vanuit Helmond

Klasse reactie Nick, jammer dat we hier geen reactie van het bestuur lezen. Maar wie had dat verwacht. Bedankt voor wat jij en de anderen hebben gedaan voor supporters.

Nick26

Citaat van: Destroyer op september 01, 2013, 21:16:16
Lang verhaal maar duidelijk. Nu heb ik het idee dat KVC nog minder een uithangbord naar supporters is als dit soort zaken nu ook al niet meer worden georganiseerd. Dikke respect trouwens voor het organiseren van het voetbaltoernooi. Was goed geregeld.

Toch jammer dat het bestuur niet reageert hier. Met reisbureau kon je tenminste nog eens spreken hier over bepaalde onderwerpen.

Ik zeg niet dat het niet meer georganiseerd gaat worden maar niet meer door de mensen die het gedaan hebben de bal ligt bij het bestuur.

Citaat van: Vanuit Helmond op september 01, 2013, 21:18:32
Klasse reactie Nick, jammer dat we hier geen reactie van het bestuur lezen. Maar wie had dat verwacht. Bedankt voor wat jij en de anderen hebben gedaan voor supporters.

Misschien komt dat nog

Nick26

Ik vraag me als persoon werkelijk nog wel steeds af waarom er geen band is tussen kvc en cc

volgens mij is het namelijk simpel de cc heeft zijn leden en daar moeten hun verantwoordelijkheid voor dragen. de kvc moet dit doen voor de mensen die daar lid van zijn. maar gezamenlijk moeten ze die standpunten bij elkaar voegen en dat uitdragen richting de bvo. op die manier word elke supporter namelijk gehoord en gerespecteerd. dat is de kracht van cambuur.

Nog eens een simpel voorbeeld namelijk : CC heeft een andere doel groep dan de kvc. maar de leden van de kvc en cc willen allemaal een mooi feest hebben als de club 50 jaar bestaat. dan zul je de organisatie in handen moeten leggen van een groep waarin elke groep vertegenwoordigd word alleen dan pas heb je een top feest.

Nogmaals ik wil alleen maar zeggen tegen iedereen niemand is belangrijker dan de club Cambuur geen enkele vrijwilliger maar de vrijwilliger is wel belangrijk voor de club en namens de club maar niet groter.

SCC-J

Citaat van: Vanuit Helmond op september 01, 2013, 21:18:32
Klasse reactie Nick, jammer dat we hier geen reactie van het bestuur lezen. Maar wie had dat verwacht. Bedankt voor wat jij en de anderen hebben gedaan voor supporters.
Geef het bestuur even de tijd. Wanneer is eigenlijks bvo - KVC gesprek gepland ?

John Hiatt

Citaat van: Vanuit Helmond op september 01, 2013, 21:18:32
Klasse reactie Nick, jammer dat we hier geen reactie van het bestuur lezen. Maar wie had dat verwacht. Bedankt voor wat jij en de anderen hebben gedaan voor supporters.

ZOMM

Clint

#117
Citaat van: Destroyer op september 01, 2013, 21:16:16
Nu heb ik het idee dat KVC nog minder een uithangbord naar supporters is als dit soort zaken nu ook al niet meer worden georganiseerd.

Ja, waar blijven ze? We willen weer bingo's, sjoelen, klaverjassen en jeux de boules. :?

Vorige week werd er hier nog gejankt dat de KVC (i.c. de act.comm) alleen maar bingo's organiseert en werd er denigrerend over gedaan en nu vinden we het jammer dat er dat soort zaken niet meer georganiseerd worden omdat de act.comm is opgeheven? En alleen maar om WEER te kunnen zeiken op de KVC.

Oh oh oh.


Destroyer

Citaat van: clint op september 02, 2013, 07:28:52
Ja, waar blijven ze? We willen weer bingo's, sjoelen, klaverjassen en jeux de boules. :?

Vorige week werd er hier nog gejankt dat de KVC (i.c. de act.comm) alleen maar bingo's organiseert en werd er denigrerend over gedaan en nu vinden we het jammer dat er dat soort zaken niet meer georganiseerd worden omdat de act.comm is opgeheven? En alleen maar om WEER te kunnen zeiken op de KVC.

Oh oh oh.

Het leven bestaat uit meer dan alleen bingo, er zijn zat andere activiteiten te doen toch? Voetbal toernooi was goed geregeld en ik weet zker dat daar wel veel achterban mee bereikt is.

Beetje jammer deze reactie.  :zucht
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Montana