Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Noordcambuur op december 15, 2018, 19:45:36
jammer ik heb al jaren wat gedaan voor deze club ben er nu wel ff klaar mee.
En waar is al dat geld gebleven vraag ik me soms wel eens af.
Hoevaak hebben we dit seizoen sfeeracties gehad en wees nou eerlijk kon gisteren mooi tegen een mooie club Twente.
. Goeie vraag en een makkelijk antwoord voorafgaand.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

KernvanCambuur


KernvanCambuur


zeewolde

Topstukje en nu maar hopen dat iedereen binnen Cambuur vooral die passie en beleving weer doet opleven. Komend seizoen spelers halen die die mentaliteit al vaker getoond hebben.

Wat mis je op het middenveld spelers als Monteiro en vd Streek die maar bleven gaan. Zowel de verdediging ondersteunden als de aanval konden verzorgen. Dit soort spelers zijn vast weer ergens voor ons te vinden.

speculeter

Als ze toen te vinden waren dan nu ook wel.
Alleen moet je wel een goeie TD hebben die ze kan vinden.

LWD vak 7


Zuid1991

Vraagt de kvc zich ook af wanneer de nieuwe voorzitter eens een keer van zich laat horen?
De beste man nog nooit gezien, gehoord sinds hij voorzitter is.


justremco

Citaat van: Zuid1991 op maart 10, 2019, 15:29:21
Vraagt de kvc zich ook af wanneer de nieuwe voorzitter eens een keer van zich laat horen?
De beste man nog nooit gezien, gehoord sinds hij voorzitter is.

Heb afgelopen week via google opgezocht wie nu ook alweer voorzitter was, had echt geen flauw idee

poelie-lwd

De man heb ik 1 keer gezien met Fred van Dijk voor een thuiswedstrijd tijdens een interview waar hij vol trots vertelde jarenlang de directeur van Thialf te zijn geweest. Los van het feit dat het non info betreft snap je dus werkelijk niet hoe het werkt. Wie heeft deze clown eigenlijk gekozen? Hoe werkt zoiets?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op maart 11, 2019, 09:42:54
De man heb ik 1 keer gezien met Fred van Dijk voor een thuiswedstrijd tijdens een interview waar hij vol trots vertelde jarenlang de directeur van Thialf te zijn geweest. Los van het feit dat het non info betreft snap je dus werkelijk niet hoe het werkt. Wie heeft deze clown eigenlijk gekozen? Hoe werkt zoiets?
zeg het maar. Hij laat mooi foeke en aard de pers te woord staan dus dan komt et wel goed :_spank

Galdiano

Hoe was het gister? Nog niks gelezen over het forumavond
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Citaat van: Galdiano op maart 28, 2019, 07:25:34
Hoe was het gister? Nog niks gelezen over het forumavond

RT is er überhaupt iemand van het forum naar het forumavond geweest?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur


KernvanCambuur